ladbol
Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Kapten Blåskägg skrev:2437163Okej, så nu kan man alltså säga "Var fan är ladbol och de andra tjejerna?"
Kapten Blåskägg skrev:2437163Okej, så nu kan man alltså säga "Var fan är ladbol och de andra tjejerna?"
Det vet du! Hänger på mig huden och rullar mot UV nu! Synes där!fille600 skrev:2438845Fyfaan! Tur att Lorden inte ska med, Hade knappast räckt med treskift då
Noyah skrev:2438933hmm svårt att bestäma mig om man ska ut ikväll
Kakan skrev:2438812Hur var de du hade gjort med de elektriska i din hoj nu igen Hinner du fixa till den innan den första snön
Kapten Blåskägg skrev:2438835Ja just det, men det var ju av galopperande kåthet den brast då den aldrig hade sett en så sjukt jävla snygg snubbe
d1ce skrev:2437607Det hade varit super med en för gsxr 750 -98, hittar bara till -95?
-@
Thyg0d skrev:2438966Nu har jag ju inte kollat igenom dom själv speciellt mycket så jag vet
inte mer än filnamnen säger mig men den 3:e ovanifrån heter
93-98... Sen om det stämmer med verkligheten vet jag inte...
Kan liksom inte skillnaderna på hojjarna så väl än...
Bullar och wienerbröd inköpta btw så om Nursey kommer med sina hembakta så kan ni nog äta tills det rinner ur öronen på er...
Thyg0d skrev:2439024just ja... 15 bast var det ja... Trodde inte folk köpte dom där mopparna...
Seriöst nu, fan vad synd... Då kan jag nog dessvärre inte hjälpa dig så mycket
det var allt jag hade...
d1ce skrev:2439028Jo, jäkla osis Tack för tanken iaf!
-@
Wonderboy skrev:2439104När brukar de vara i vaxholm?
d1ce skrev:2439119Tror de kortar av turen lite, skulle tro att de är där kring 2000 om inte tidigare.
-@
Wonderboy skrev:2439186Då äre ju idol Sådant som vi lite yngre tittar på, med far då
d1ce skrev:2438939Elen är fixxad, om jag någonsin får ihop den igen Värre är det med maskineriet!
Någon kanske vill köpa en gixxer 750 -98, ex Rossi hoj? Låt budgivningen starta på 55K kr.Naturligtvis är den signerad och klar för att steka!
-@
Kakan skrev:2439285Aha så det är bara de roliga mekandet kvar med andra ord jag ställer gärna upp och fotar och kanske till å mer videofilma er
hmmmmm *harkel* Rossi har han kört en gixxer 750 någonsin
Cyren skrev:2439274Jääla skit, körde bort mig på sveavägen nyss, jag som hade tänkt åka.
Akta er för oljesträngen i ytterfilen i höjd med Adolf Fredriks kyrka på sveavägen (rikting mot stan/skogis) det gjorde inte jag
Ja gick faktiskt bra! troligvis bruten handled, lite ont i ett finger + skrap på benet (Hade alla skydd förutom just brallorna, var på väg hem från skolan)d1ce skrev:oaajaj... Gick bra med dig?
-@
Thyg0d skrev:2439293Kommer du ikväll Kakan??
d1ce skrev:2439304Jag planerar att behålla kläderna på, men mot betalning kan jag meka och posera i endast blommigt förkläde... Lovar att du kan sälja det dyrt!
Uppenbarligen har han det, och han var nästan lika snabb som mig!
-@
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |