Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
Hur gick det?
Nån som vet hur det gick för killen som körde av? Det såg otäckt ut.
Nån som vet hur det gick för killen som körde av? Det såg otäckt ut.
d1ce skrev:2438808Vänta bara, får jag ihop hojjen innan vintern ska jag smeka dig som din mor pudrade ändan på dig!
-@
Cervantes skrev:2439793Ingen som hitta ett bromsskivelås?? tappade det efter karby! glömde stänga väskan
motardnisse skrev:2439843Var det när du tog ur redbull burken?
Bananhjärna skrev:2439636Tack kapten för ytterligare en jävligt trevlig onsdagstur!
Måste tyvärr säga att jag börjar bli avtrubbad av alla avåkningar...
Känns inte som om man reflekterar lika mycket över dom längre.
Ja just det ja. Det siktades en SL-buss vid Gottröramacken.
Cervantes skrev:2439793Ingen som hitta ett bromsskivelås?? tappade det efter karby! glömde stänga väskan
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134116motardnisse skrev:2439826Jag kom strax efter och gick ner till honom medan en annan försökte få kontakt!
Efter ett antal minuter så såg man att han andades iallafall samt flämtade tung men han var inte vid medvetandet!
Jag och två andra flyttade på hojen men innan vi kunde det så fick vi demontera bort tanken då något hade slagit hål på den i bakkant det läckte duktig med bensin på avgasystemet men inget antändes som tur var! Gissningsvis låg hojen säkert en närmare 15m in i skogen! Kurvan är inte jätteskarp men det syntes form av bromsspår ca 5m innan dikeskanten så kanske någon panikbromsen skedde där innan färden fortsatte rakt fram ut i skogen?
Det var någon kille som tydligen kände honom och visste vad han hette som kom rusande, så hans röst kanske hjälpte till att försöka honom vid medvetande vad vet jag? Det sista jag hörde i Gottröra var att de fick kalla in helikopter tror jag!
Hoppas på det bästa!
KalleNorton skrev:
Ja, sl-skyltningen var kul..Bananhjärna skrev:2439636Tack kapten för ytterligare en jävligt trevlig onsdagstur!
Måste tyvärr säga att jag börjar bli avtrubbad av alla avåkningar...
Känns inte som om man reflekterar lika mycket över dom längre.
Ja just det ja. Det siktades en SL-buss vid Gottröramacken.
njelger skrev:2440404Fan vad med snutar det var på sveavägen.
Kjelle-cop lekte lekfarbror för att få folk att slappna av så hans kompisar kunde ligga i bakhåll när man åkte iväg. Faaan va lågt! Tur att man genomskådade det eftersom jag vet vad ni går för.
Kakan skrev:2440492vem gav min kamera knark?
bilderna ser helkosntiga ut ju...
tro mig... INGET fel på den blixten... Jag kikade rakt in i den en gång...Hårn1 skrev:2440498den som glömde slå på blixten
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|