Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060906

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2437135 Guldfisken personifierad:fakta :D

Okej, så nu kan man alltså säga "Var fan är ladbol och de andra tjejerna?" :D

d1ce skrev:
2437160 Vilken gång stekte jag dig inte?! :va

-@

Börja nu med att skruva ihop hojen så kan vi snacka sen :tummenupp

Valrog skrev:
2437162 EN gång är INGEN gång....TVÅ gånger börjar det bli tjatigt...:tummenupp

Kommer ju inte att hända så det känns inte som nåt problem :hihi
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Snail_shell skrev:
2437087 Du hittade hem i alla fall..

Jag tror att det är en ny regel..
Håll Nursey och Ladbol i från varandra.. :D

Dom skulle lyckas köra i cirklar runt Stockholm i dagar frågande varandra om vägen.. :D


Heeeey..bara för att jag inte skriver lika mycket så ser jag nog vad ni skriver :tungan
Jag skall låta meddela att jag hittade ALLDELLES själv (med muntliga instruktioner) till Ekerö igår från Uppsala utan att jag varit där förut:tuttar :tuttar
Det är DET som är störande...jag hittar till ställen jag inte varit på men då jag skall till ställen jag varit..kör jag fel:va (Mantorp var ett undantag..shatt aaaaaaaaaaaaaappppppp:mad: )
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2437163Börja nu med att skruva ihop hojen så kan vi snacka sen :tummenupp

Kommer ju inte att hända så det känns inte som nåt problem :hihi

Haha, din j*vla rultbulle! Sluta mums godsaker så kanske du har en chans!

Än har jag bara fått vända mig om för att se det konstaterade slöseriet med hk du har mellan benen ;) Vrid på rullen så kanske du hinner med att se mitt döläckra arsle!

*kjamizzz*

-@

Froberg_racing skrev:
2437180 [d1ce]

Tja ska du åka från Norrtan i morgon eller?? :confused:

Kommer du över och renoverar toppen åt mig ikväll så åker jag med :) Annars får hojjen stå nerplockad tills det att mekandet är klart.

Kör hårt om du åker med :)

-@

Valrog skrev:
2437162 EN gång är INGEN gång....TVÅ gånger börjar det bli tjatigt...:tummenupp

Förstår att du tycker det, ni kommer alla gå den hårda vägen, synd att jag var tvungen att börja med dig bara. Jag vet ju hur bräcklig du är inombords... Så ball men ack så mjuk. Kommer aldrig glömma när jag tröstade dig, bad dig torka tårarna och snyta dig innan hela gruppen kom. :fakta

Du är allt en fin och mjuk kille ;)

-@
 
Last edited:

Froberg_racing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Yamaha R1 -02
d1ce skrev:
2437184-@



Kommer du över och renoverar toppen åt mig ikväll så åker jag med :) Annars får hojjen stå nerplockad tills det att mekandet är klart.

Kör hårt om du åker med :)

-@

Jaha har du satt igång redan! det har jag missat!! Har varit bortrest utan internet så jag är inte direkt uppdaterad!! hehehe men lycka till då!:tummenupp
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437184 Haha, din j*vla rultbulle! Sluta mums godsaker så kanske du har en chans!

Än har jag bara fått vända mig om för att se det konstaterade slöseriet med hk du har mellan benen ;) Vrid på rullen så kanske du hinner med att se mitt döläckra arsle!

*kjamizzz*

-@



Kommer du över och renoverar toppen åt mig ikväll så åker jag med :) Annars får hojjen stå nerplockad tills det att mekandet är klart.

Kör hårt om du åker med :)

-@



Förstår att du tycker det, ni kommer alla gå den hårda vägen, synd att jag var tvungen att börja med dig bara. Jag vet ju hur bräcklig du är inombords... Så ball men ack så mjuk. Kommer aldrig glömma när jag tröstade dig, bad dig torka tårarna och snyta dig innan hela gruppen kom. :fakta

Du är allt en fin och mjuk kille ;)

-@
Det är snällt av dig...hann ju nästan handla klart innan du kom in.....på donken alltså.:fakta
Eller hade du parkeringssvårigheeter eller någon annan dålig ursäkt...
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Froberg_racing skrev:
2437197 Jaha har du satt igång redan! det har jag missat!! Har varit bortrest utan internet så jag är inte direkt uppdaterad!! hehehe men lycka till då!:tummenupp

Något i toppen rasade på riktigt i torsdags/fredags, rökte som finaste finska ångbastu. Bara hoppas på att det är packningen som rök. Annars är jag rökt ;)

Tackar!

-@

Valrog skrev:
2437212 Det är snällt av dig...hann ju nästan handla klart innan du kom in.....på donken alltså.:fakta
Eller hade du parkeringssvårigheeter eller någon annan dålig ursäkt...

Din lilla fislirare! För att jag släppte på sveavägen innebär inte att jag fetstekte dig på vägarna vi kunde gasa ;) Att du filsimmade några meter innebär inte att du är i närheten av så snabb som en äkta racer...

-@
 
Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda X-11 -01
Snail_shell skrev:
2436916 Lika bra att skriva det här innan karln kommer hem!


Det är bara att tugga i er!

Jag tycker mig känna igen hojen på din avatar från dagens Lundalek... kan det stämma?

Jag var där med nymonterad kåpa på X-11:n (se nedan) Smaken är ju delad om den passar eller ej blev dock en j..la skillnad i vind när man gasar lite!

Kommer om vädret tillåter med ut i mon! ska bara räta till kåpan så han inte ser så sne ut:)
 

Bifogat

  • IMAGE_000461.JPG
    IMAGE_000461.JPG
    111.8 KB · Visningar: 40
  • X11 bilder 0121.JPG
    X11 bilder 0121.JPG
    101.4 KB · Visningar: 36
Last edited:

Froberg_racing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Yamaha R1 -02
d1ce skrev:
2437217 Något i toppen rasade på riktigt i torsdags/fredags, rökte som finaste finska ångbastu. Bara hoppas på att det är packningen som rök. Annars är jag rökt ;)

Tackar!

-@
-@

Fy faan låter inte kul! Ja man får verkligen hoppas att det inte är nått värre än så!!
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437217 Något i toppen rasade på riktigt i torsdags/fredags, rökte som finaste finska ångbastu. Bara hoppas på att det är packningen som rök. Annars är jag rökt ;)

Tackar!

-@





Din lilla fislirare! För att jag släppte på sveavägen innebär inte att jag fetstekte dig på vägarna vi kunde gasa ;) Att du filsimmade några meter innebär inte att du är i närheten av så snabb som en äkta racer...

-@

Sitta och fisköra i bussfil BAHH..När man kan kryssa i dom rätta filerna...FEGIS
Jag vet att du VILL vara ball och hård men håll dig till fakta lillgubben...:D :D
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437230 Sitta och fisköra i bussfil BAHH..När man kan kryssa i dom rätta filerna...FEGIS
Jag vet att du VILL vara ball och hård men håll dig till fakta lillgubben...:D :D

Jag höll igen och väntade in farfar... Förstår att Inger var kallsvettig som du kämpade för att hålla tempot uppe. Stressade och skakade som inget annat när du kom fram... Stackare, Caroline tyckte synd om dig och bad mig att inte stressa och hetsa dig så i framtiden. Hon gillar ju dig och vill verkligen träffa både dig och Inger igen, ingen ska behöva köra av för lite lek, inte sant?! ;)

-@

Froberg_racing skrev:
2437226 Fy faan låter inte kul! Ja man får verkligen hoppas att det inte är nått värre än så!!

Känns som om det brast lite för tvärt för att vara något annat. :)

-@
 
Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437241 Jag höll igen och väntade in farfar... Förstår att Inger var kallsvettig som du kämpade för att hålla tempot uppe. Stressade och skakade som inget annat när du kom fram... Stackare, Caroline tyckte synd om dig och bad mig att inte stressa och hetsa dig så i framtiden. Hon gillar ju dig och vill verkligen träffa både dig och Inger igen, ingen ska behöva köra av för lite lek, inte sant?! ;)


-@

Ja vad att säga...jag får väl sluta att stressa dig då lilleman....
Så att vi kan ses igen..Hälsa carro föresten.:tummenupp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437257 Ja vad att säga...jag får väl sluta att stressa dig då lilleman....
Så att vi kan ses igen..Hälsa carro föresten.:tummenupp

Sluta ge tillbaka kakan killen ;)

Hehe, du ser henne nog före mig misstänker jag, men jag ska hälsa ;)

-@
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437263 Sluta ge tillbaka kakan killen ;)

Hehe, du ser henne nog före mig misstänker jag, men jag ska hälsa ;)

-@
Du får väl ta bilen in imorr'n då!!!!
När skulle Jörgen komma och hjälpa dig då?
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437265 Du får väl ta bilen in imorr'n då!!!!
När skulle Jörgen komma och hjälpa dig då?

Ingen aning hur jag ska göra eller hur mkt han har tänkt hjälpa mig... Beror väl antagligen på lite hur mkt jag river?

Vore iof fint att meka där det finns tillgång till ordentligt med verktyg osv, en lös motor är ju inte så otymplig.

-@
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437280 Ingen aning hur jag ska göra eller hur mkt han har tänkt hjälpa mig... Beror väl antagligen på lite hur mkt jag river?

Vore iof fint att meka där det finns tillgång till ordentligt med verktyg osv, en lös motor är ju inte så otymplig.

-@
JAG står fast vid att jag kan hjälpa dig om du behöver...:tummenupp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437299 JAG står fast vid att jag kan hjälpa dig om du behöver...:tummenupp

En samkväll över en trasig själv och hoj vore inte dumt :) Vi får se till att ha lite bra att ha saker på ett och samma ställe bara. Mitt garage har inte särskilt mkt att erbjuda i verktygsväg bara...

-@
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2437314 En samkväll över en trasig själv och hoj vore inte dumt :) Vi får se till att ha lite bra att ha saker på ett och samma ställe bara. Mitt garage har inte särskilt mkt att erbjuda i verktygsväg bara...

-@
Kan ju ta med mig min ena verktygs"låda"..borde räcka gott och väl....
HUR långt har du kommit?
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2437329 Kan ju ta med mig min ena verktygs"låda"..borde räcka gott och väl....
HUR långt har du kommit?

Du vet ju vad som behövs :)

Motorn hänger kvar i ramen på bultarna, avgas, kylare, allt inklusive el och insprut är borta. Det är en ren motor som hänger i ramen.

Som bilden minus avgas.

-@
 

Bifogat

  • DSC00239.JPG
    DSC00239.JPG
    79.3 KB · Visningar: 33
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top