Fixat!Rasorblade skrev:2328652Saknar tillbaka-/foruknappen längs ned när man öppnat en tråd
Fixat!Rasorblade skrev:2328652Saknar tillbaka-/foruknappen längs ned när man öppnat en tråd
Fixat!Lobo Gixxer skrev:2328655Annonserna funkar för mig. "Spara länk" syns bara på startsidan. Fanns innan på andra länkar men är nu borta. Provade den men fick bara tomma fält i "Mina sparade länkar" rullgardinen. Sen fattar inte jag heller hur man lägger in bilder i "Garaget"...
Annars e jag nöjd...
Något större nu, kanske liiite synligare. Ska ge mig på det senare... förslag på icon välkomnas. Max höjd 14 pixlar!Ricken skrev:2328596Det blinkande brevet när man fått pm ser lite knepigt ut, skulle nog vara större så blir det skarpare.
Ändrat lite.sandstream skrev:2328511Ett byte av typsnitt, sjukt plåttrigt att försöka läsa citaten, och tillbaka med antalet inlägg
Ordnat!Dark_Messenger skrev:2328579Trevligt med en uppfräschning!
Dock... fler länkar till de senaste trådarna vid startsidan. Gärna dubbelt mot nuvarande. Sen borde det väl stå: "Här snackas det sporthojar" och inte "Här snackas det Sporthojar"
Edit: Större nick på alla också. Färgerna känns konstiga. Mycket är plottrigt och smått. Whine whine...
Ska fixa detta. Verkar som admin-knapparna för sitt eget vBgarage saknas av någon anledning. Kollar nu på detta.Ripper skrev:2328471Hur laddar man upp bilder i sitt Garage?
Det går inte att lägga filmer i kundvagnen i videosektionen, och jag som precis fått lön.Swedie skrev:2329738Ska fixa detta. Verkar som admin-knapparna för sitt eget vBgarage saknas av någon anledning. Kollar nu på detta.
Det går nu!Tobiass skrev:2328967Det går inte ta bort sin annons i köp och sälj.
Tror jag fixat allt nu utom bildmöjligheter...Paser skrev:2328680strular köp&sälj avdelningen eller är det bara jag som inte fattar?
kan inte söker eller byta sida...
Swedie skrev:2329922Tror jag fixat allt nu utom bildmöjligheter...
Swedie skrev:2329727Fixat!
Tack! Borde vara ordnat nu.Mögel skrev:2329118Jag har fått någon annans Anteckningar i mina anteckningar.
Vem är den skyldiga! Vem är det som ska köpa en Cbr 125..
Den är där den alltid varit... eller?Thunell skrev:2329260är "visa svar" på gång tillbaka sweide ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|