sandstream skrev:2330279
@Swedie: Varför inte byta tillbaka till det gamla typsnittet nu när så många tycker att det nya är jobbigare att läsa?
Vad var det tidigiare?
Så här? Exempeltext för att förstora effekten av fontändring...
sandstream skrev:2330279
@Swedie: Varför inte byta tillbaka till det gamla typsnittet nu när så många tycker att det nya är jobbigare att läsa?
Swedie skrev:2330319Vad var det tidigiare?
Dee_cati skrev:2330426Jag orkar inte läsa om det redan har skrivits: FIXA tillbaka så att när man öppnar någons profil så blir det i ett nytt fönster och inte i samma!!!! Skitdrygt, har lyckats stänga ner SH 4ggr nu tack vare det.
Och det hade du väl inte behövt ändra på ändå?
Tror den går rätt, men det kanske är en fördröjning på någon sekund.Dee_cati skrev:2330448En grej till: När du går in och läser en tråd och sedan bara steppar bakåt igen, utan att uppdatera, då om du vill steppa framåt igen för att du kanske missade nåt så hamnar du överst i den tråden igen vilket inte var fallet förut.
Swedie skrev:2330458Tror den går rätt, men det kanske är en fördröjning på någon sekund.
Dee_cati skrev:2330469Näe Ähhh, skitsamma, en fis i rymden när man tänker på alla andra grymma grejjer du har gjort istället.
Säg till när du behöver koppla av från det här skiten så får du komma över så drar vi ut med båten och fiskar
Swedie skrev:2330319Vad var det tidigiare?
Vet inte vad det var tidigare men den font du har tex på "Dagens datum" och "Sporthoj.com - Sveriges Största Hemsida För Motorcyklister > Allmänt Snack > Mc-relaterade Diskussioner > Sporthoj.com version 1.0 beta" känns mycket bättre att läsa.Swedie skrev:2330319Vad var det tidigiare?
Vad har du sagt som ingen annan redan sagt som jag inte svarat på?Slappa skrev:2330494Förstår inte meningen med tråden då vissa frågor undviks gång på gång
Kommer skapa länkar snart. Typ närmaste timman.Bikerbitch skrev:2330576Nu kanske frågan tagits upp, men jag tänkte på det. Hur kommer man in i någon medlems garage direkt? Om jag vill skriva i någons gästbok t ex.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|