Mr K skrev:2330917Man får inga meddelandekvitto på skickade PM
Inte bra
Psst, finns en checkbox att kryssa i om du vill ha kvitto...
Mr K skrev:2330917Man får inga meddelandekvitto på skickade PM
Inte bra
Mycket bra att det nu är ett val och inte ett måste att behöva "avbryta"...Evert skrev:2331099Psst, finns en checkbox att kryssa i om du vill ha kvitto...
innan var det default och det gillade jagEvert skrev:2331099Psst, finns en checkbox att kryssa i om du vill ha kvitto...
Syss skrev:2330849Snyggt med länken till garaget i inläggen man skriver i trådar...
Men jag kan fortfarande inte skriva i allas gästböcker, bland annat när man går in på profilsidan? Hur ska man annars hitta till andras garage?
Oh, mina smiliesar är tillbaka!
Swedie skrev:2330109Konkret hjälp tack. Leta upp ikoner, länka dom så får jag ta en titt.
Evert skrev:2331209medlemmar med garage har följande länk i sin profil: [ Den här medlemmen har ett Garage med Gästbok ]
klicka på den och se vad som händer..
Det funkar nu. Hade lite problems bara med att få till funktionen för att kunna välja att söka efter Kille eller Tjej.Mr K skrev:2331186innan var det default och det gillade jag
det funkar inte att söka på medlemmar för mig ...... hmmmm
Tror det beror på att de av någon anledning inte hanterar ny html så värst bra... layers typ. Ska se om jag kan göra något åt det... nästa vecka.jens_rock skrev:2331243Gillar det nya utseendet och den smala sidan :tummen
Sidor ska inte vara för breda.
På MAC och Safari hamnar smileysarna dock utanför ramen.
Annars allt väl.
Troligen din internetleverantör.Ricken skrev:2331251Är det nån speciell anledning som gör att det går så förbaskat långsamt just nu??
ska fixa det nästa vecka...Lobo Gixxer skrev:2331283Såja, nu börjar det likna nåt!
Men... "spara länk" finns nu på varje sida dock så får jag det inte att funka. Går jag in på en sida och vill spara den och klickar på "spara länk" så får jag baa ett tomt fält i rullgardinen. Klickar jag på det tomma fältet så får jag bara upp "sidan kan inte hittas"
Swedie skrev:2330642Vad har du sagt som ingen annan redan sagt som jag inte svarat på?
Var inte dryg.
Läs tråden nästa gång. TackSlappa skrev:2331318Många som undrat om man inte kan öka bredden på sidan lite, ja har inte läst hela tråden så det är väl möjligt att du nånstans har skrivit det en gång.
Men det skadar ju inte att skriva det fler ggr.
Jag är aldrig dryg, det har vi Stockholmarna till
R1 racer skrev:Men fortfarande lite plottrigt smått med den skrickande röda texten innan man klickar in på en tråd.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|