Swedie skrev:2331329Läs tråden nästa gång. Tack
Tok!g skrev:2331608Förut känndes Sporthoj proffigt och välarbetad. Speciellt Forumet. Men nu känns det som ett B-forum som man hittar varstanns på Nätet. Lite svårt att läsa vad som står osv. Synd på ett sånt fint forum
Kan inte annat än att hålla med att den röda färgen gör det jobbigt för ögonen. Det kanske inte är så på alla bildskärmar men många, mig själv inkluderad, har problem med det.Fixx_ skrev:2331837Himla jobbigt med all röd text i rubriker/trådlänkar, känns som om ögona står så här
Annars verkar det bra tycker jag!
Fonten stör mig inte så mycket, men den röda färgen sticker i ögonen, ändra gärna. I övrigt ser det bra ut.Swedie skrev:2330396Personligen tycker jag att fonten som är nu är mer stilig och känns "seriösare".
Wiseguy skrev:2332075Kan inte annat än att hålla med att den röda färgen gör det jobbigt för ögonen. Det kanske inte är så på alla bildskärmar men många, mig själv inkluderad, har problem med det.
Speciellt när det är mer text plus att den är lite tjockare och större än normalt, som i länkarna i första forumsidan. Samt det faktum att när du klickar på "visa nya inlägg" så är allt rött.
ExempelExempelExempelExempelExempelExempelExempel
ExempelExempelExempelExempelExempelExempel
ExempelExempelExempelExempelExempel
ExempelExempelExempelExempelExempelExempel
Swedie kanske inte har tid att svara på samma fråga tio gånger i samma tråd heller, har du tänkt på det? Snacka om egocentriskt beteende.Slappa skrev:2331694Eller svara på frågan kanske?
Alla har inte tid o sitta konstant framför datorn för att läsa igenom varenda tråd för o få svar på en enkel sak.
WÖRDTjet skrev:2332246Ska inte trådnamnet vara titel på showthread.php? Jobbigt att hålla reda på annars om man har flera trådar uppe.
Neutral skrev:2332274Swedie kanske inte har tid att svara på samma fråga tio gånger i samma tråd heller, har du tänkt på det? Snacka om egocentriskt beteende.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|