Sporthoj i Luleå

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Zvugge skrev:
Ett körkort duger gott vad jag förstår, speciellt om det är senare än 1999. Och vad jag förstår så kan alla svenskar vara lugna.
Jag lämnar passet hemma, ser jag ut som en terrorist som har byggt om min R6a till en rullanden bomb så får dom gärna avrätta mig.

Edit: Läser man NSD så verkar dom vara helt säkra på sin sak. Kuriren är lite mer stabil.

Om dom konstrar så är det bara att hota med att dra dom inför EG-domstolen...eller nAcKSkåTt DiRekcT... :)

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
FZS 600
bemari skrev:
Nu till helgen lördag söndag så har vi bokat Kemora och vi är ca 18 st. idagsläget som äker dit, vi är flera som åker på fredag morgon för att försöka snika in oss under fredag e.m. tillsammans med Ducatiklubben.
Lägg in ert intresse på Sporthoj Luleå så ser jag direkt vilka som hakar på
/Lasse

Blir det att ni åker fredag morron? Vilken ungefärlig tid är ni framme isåfall? Jag kommer att försöka ta mig dit mitt på dan o kika på ducatisterna. :)

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
V-Moto skrev:
Blir det att ni åker fredag morron? Vilken ungefärlig tid är ni framme isåfall? Jag kommer att försöka ta mig dit mitt på dan o kika på ducatisterna. :)

Jag och Danne rullar förmodligen strax före lunch, sen tar det ca sex timmar att köra inklusive käkstopp. Kemora stänger ju klockan 20 på vardagar så vi borde kunna kolla på dom Italienska skönheterna nån timmer eller två...kanske hinna köra ett par varv också :tummenupp

dgs

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Gsxr 750 -06
Niklasinorr skrev:
Jag och Danne rullar förmodligen strax före lunch, sen tar det ca sex timmar att köra inklusive käkstopp. Kemora stänger ju klockan 20 på vardagar så vi borde kunna kolla på dom Italienska skönheterna nån timmer eller två...kanske hinna köra ett par varv också :tummenupp

kerros hampurilainen, ketsuppi, gurku, ananassi

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Daniel88 skrev:
kerros hampurilainen, ketsuppi, gurku, ananassi

På vanliga stället då va? :tummenupp

Sen får du f-n lära dej att skriva på svenska, annars så får du åka på flaket... :tungan

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Niklasinorr skrev:
På vanliga stället då va? :tummenupp

Sen får du f-n lära dej att skriva på svenska, annars så får du åka på flaket... :tungan

Ååka laaket, niin hauskaa. :hihi

Tyvärr kunde jag inte följa pga taskig planering,
fast jag skulle behöva,
var ute ikväll och pressade lite men kom bara ikapp
bilar så fort jag fått lite flyt :huvet

Last edited:

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Det gick bra att åka över Tullen igår. Blev inte avrättat. Tullgubben var dock ute och (tror jag) stoppade bilen bakom mig.
Jag fick då snällt åka över eftersom jag tydligen inte ser ut som en terrorist.

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
Zvugge skrev:
eftersom jag tydligen inte ser ut som en terrorist.
Du måste ha varit förklädd... :)
Det blir nog värre när jag o Sudden kommer, vi funderar på att hyra in några "oskyldiga" att köra över ekipaget medans vi simmar över Torneåälv... :tungan

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Gixxer 750 K7
Ha så skoj på Kemora i helg... hoppas ni får bra väder så jag får höra om låga varvtider!! :tummenupp

KRASHA INTE!!!

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Bakdäck köpes akut!

Hej,
Ber om ursäkt för att jag hoppar in i er bandiskussion men jag behöver ett hyffsat bakdäck akut. Jag kommer att passera Luleå på söndag och kör då på corden, så snälla någon som har ett begagnat bakdäck passande en R1:a i vilket skick som helst - bara det finns några hundra mil kvar på det - hör av dig till mig!! Kanske kan ni dumpa däcket hos någon polare som finns i Lule i helgen, om ni ska bort, så kan jag köpa däcket av honom?

Jag kommer nog inte att kolla in här på SH igen så ring på mobilen: 070-306 40 61.

Mvh Jens

lastu

nu med 1000
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
K5 tusen
Kostet78 skrev:
Ska du?!? toura runt på Kemora med Gixxern:lol det går nog bra ett varv eller två men sen växer det horn i pannan på dig och låga 1.15 tider som gäller:tummenupp :yoparty

Weeee :) ... vart nog till o med lite snabbare än så... fast med gökur så vet man inte säkert. Kan ju ha varit 1.18 tider istället... :rolleyes:

Å jag måste bara inflika - vikket jääääla grepp det är i nya slicks, går som på räls :yoparty

Nån som vill sponsra med ett par uppsättningar så jag kan köra sista tävlingen i finska serien?

/lastu

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
lastu skrev:
Weeee :) ... vart nog till o med lite snabbare än så... fast med gökur så vet man inte säkert. Kan ju ha varit 1.18 tider istället... :rolleyes:

Å jag måste bara inflika - vikket jääääla grepp det är i nya slicks, går som på räls :yoparty

Nån som vill sponsra med ett par uppsättningar så jag kan köra sista tävlingen i finska serien?

/lastu

Jag kan sponsra med ett par, jag skall bara kränga av dom från fälgarna :hihi

Nä...det var sista gången man kör på gammeldäck, hädanefter så är det nytt och en begränsad tid som gäller för att slippa onödiga släpp...

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Gixxer 750 K7
bemari skrev:
Har inte hört något, hoppas verkligen att det gått bra och det inte är något allvarligt som hänt...

Snackade med "Niklasinorr" han hade varit o hälsat på Kent...i sunderbyn :huvet

Efter att ni åkt från Kemora så kraschade han visst... Hade fått nån fraktur i knäet om jag förstod rätt... Och ett korsband var väl av!! :(
Måste kännas SKIIIT när han precis gått utan gips i en vecka!!

Krya på dig Kent!!! :tummenupp

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Kostet78 skrev:
Snackade med "Niklasinorr" han hade varit o hälsat på Kent...i sunderbyn :huvet

Efter att ni åkt från Kemora så kraschade han visst... Hade fått nån fraktur i knäet om jag förstod rätt... Och ett korsband var väl av!! :(
Måste kännas SKIIIT när han precis gått utan gips i en vecka!!

Krya på dig Kent!!! :tummenupp

Instämmer helt i hälsningarna...

Nallen

Medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
FZR1000 -89
Någon som vet vad som hänt vid mjölkuddsrondellen ikväll? Hörde något om en MC olycka där! :(

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Någon som ska ut ikväll då? ser ut som sol nu iallafall :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...