Sporthoj i Luleå

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Niklasinorr skrev:
Jaha, 30 sekunder efter att jag skrev att jag skkulle ut så började det regna...vilket det inte gjort på hela dagen bara för att lägger golv...SKIT :huvet

Jaja, jag får väl lägga mer golv då...

Asså måste ha många kvm golv att lägga... när du håller på flera dar :7peta
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Bankörning på Kemora nu till helgen 30-31 Juli...

Nu till helgen lördag söndag så har vi bokat Kemora och vi är ca 18 st. idagsläget som äker dit, vi är flera som åker på fredag morgon för att försöka snika in oss under fredag e.m. tillsammans med Ducatiklubben.
Lägg in ert intresse på Sporthoj Luleå så ser jag direkt vilka som hakar på
/Lasse
 

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
Honda CBR1000RR
bemari skrev:
Nu till helgen lördag söndag så har vi bokat Kemora
Jag o Sudden kommer ner på fredag kväll, (22,00-23,00) visst fanns det "sängplatser" för oss då, för som jag förstod så var det bokat mindre platser mellan fredag-lördag än lördag-söndag
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Honda forever skrev:
Jag o Sudden kommer ner på fredag kväll, (22,00-23,00) visst fanns det "sängplatser" för oss då, för som jag förstod så var det bokat mindre platser mellan fredag-lördag än lördag-söndag

Jepp !
Alla som anmält sig tidigare har bokat sängplatser, finns det 3 lediga bäddar.
lördag till söndag finns det en ledig sängplats av det som jag bokat.
Vi ses där...
 

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
Ska köra lördag-söndag. Boendet har jag ej klart ännu.
Finns 6-bäddars kvar för 70€/natten och en liten 2-bäddars för 40€. Nån som vill dela?
Ni som har stuga klart, vilken stugby är det ni bor i?
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
V-Moto skrev:
Ska köra lördag-söndag. Boendet har jag ej klart ännu.
Finns 6-bäddars kvar för 70€/natten och en liten 2-bäddars för 40€. Nån som vill dela?
Ni som har stuga klart, vilken stugby är det ni bor i?

Huhtaniemi mökkikylä, det finns som jag skrev lediga bäddplatser kvar.. se ovan!
 

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
bemari skrev:
Huhtaniemi mökkikylä, det finns som jag skrev lediga bäddplatser kvar.. se ovan!
Ok! Vore bra om man kunde "sova" där för att inte missa ljuget och ölen/läsken/energidrycken/whatever efter bankörningen! :tummenupp
Annars kan jag våldgästa kusinen som bor 15mil från banan. Nära o bra... :)
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
V-Moto skrev:
Ok! Vore bra om man kunde "sova" där för att inte missa ljuget och ölen/läsken/energidrycken/whatever efter bankörningen! :tummenupp
Annars kan jag våldgästa kusinen som bor 15mil från banan. Nära o bra... :)

Då skriver jag upp dig på listan, då har du plats i stugorna fredag och lördag natt.
vi synes...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jaha, Peter T har ballat ur också...suck!

Det innebär att det finns en plats för en hoj+en pers i min bil ifall någon behöver det... Slå mej en pling...
 

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
Honda CBR1000RR
Kemora 30-31/7

Väderprognosen för Veteli (kemora) lördag o söndag är SOLIGT o 22´c :banana :hoppa :banana
 

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Är det så illa att det kommer skita sig ikväll också eller vad fan vill dom där upp bland molnen.. :confused: :va
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Moddis skrev:
Är det så illa att det kommer skita sig ikväll också eller vad fan vill dom där upp bland molnen.. :confused: :va

NU, började det precis regna här ute,
ser ljusare ut mot stan dock.
 

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Tänker göra ett försökt regnar inget i Måttsund nu så det måste ju sluta snart i stan tycker jag.. Jag är på max drive in 19.00 om det inte spöregnar i stan..
 
Last edited:

lastu

nu med 1000
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Älvsbyn
Hoj
K5 tusen
bemari skrev:
Nu till helgen lördag söndag så har vi bokat Kemora och vi är ca 18 st. idagsläget som äker dit, vi är flera som åker på fredag morgon för att försöka snika in oss under fredag e.m. tillsammans med Ducatiklubben.
Lägg in ert intresse på Sporthoj Luleå så ser jag direkt vilka som hakar på
/Lasse

Mr Lastu dyker upp, ska sätta några åttor hade jag tänkt mig... :näsblod
Eller, näääh - har ju inte hunnit få mina kraschisar ännu så det blir till att toura runt med mina "hundrasextisex".
Kommer nog iväg först på em fredag, så vi ses på lördan, om det inte blir så att vi sover i huhtaniemi vi också. Få sii när man e där... förhoppningsvis lite tidigare än sist till motopark.

"K5 is the king"
/lastu
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
lastu skrev:
Mr Lastu dyker upp, ska sätta några åttor hade jag tänkt mig... :näsblod
Eller, näääh - har ju inte hunnit få mina kraschisar ännu så det blir till att toura runt med mina "hundrasextisex".
Kommer nog iväg först på em fredag, så vi ses på lördan, om det inte blir så att vi sover i huhtaniemi vi också. Få sii när man e där... förhoppningsvis lite tidigare än sist till motopark.

"K5 is the king"
/lastu

Ska du?!? toura runt på Kemora med Gixxern:lol det går nog bra ett varv eller två men sen växer det horn i pannan på dig och låga 1.15 tider som gäller:tummenupp :yoparty
 

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
OBS! Kemoragänget! Passkontroll i Finland inför friidrotts-VM!

Finland har nu infört passkontroller för alla inresande till följd av friidrotts-VM.
Så alla som ska till Kemora i helgen bör ta med passet.
Läs mer om detta här: http://www.nsd.se/index.php?artikel=151290&option=1 :tummenner :censored :huvet

Mera info: http://www.rvl.fi/rvl/bulletin.nsf/HeadlinesPublicFin/7A2F072D92DCFD55C2257045003DBB34 Där det skrivs såhär: De grundläggande principerna när det gäller resedokument som krävs vid inresa till Finland mellan den 24 juli och den 14 augusti 2005 då de inre gränskontrollerna återinförs är följande:



Nordiska medborgare

Nordiska medborgare som reser till Finland direkt från ett annat nordiskt land behöver inte pass eller annat resedokument . Dock skall också nordiska medborgare vid en eventuell gränskontroll på ett tillförlitligt sätt kunna styrka sin identitet och sitt medborgarskap. :confused: Nåja. Ids inte chansa, så passet blir med utifall att.
 
Last edited:

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
V-Moto skrev:
Finland har nu infört passkontroller för alla inresande till följd av friidrotts-VM.
Så alla som ska till Kemora i helgen bör ta med passet.
Läs mer om detta här: http://www.nsd.se/index.php?artikel=151290&option=1 :tummenner :censored :huvet

Mera info: http://www.rvl.fi/rvl/bulletin.nsf/HeadlinesPublicFin/7A2F072D92DCFD55C2257045003DBB34 Där det skrivs såhär: De grundläggande principerna när det gäller resedokument som krävs vid inresa till Finland mellan den 24 juli och den 14 augusti 2005 då de inre gränskontrollerna återinförs är följande:



Nordiska medborgare

Nordiska medborgare som reser till Finland direkt från ett annat nordiskt land behöver inte pass eller annat resedokument . Dock skall också nordiska medborgare vid en eventuell gränskontroll på ett tillförlitligt sätt kunna styrka sin identitet och sitt medborgarskap. :confused: Nåja. Ids inte chansa, så passet blir med utifall att.


Ett körkort duger gott vad jag förstår, speciellt om det är senare än 1999. Och vad jag förstår så kan alla svenskar vara lugna.
Jag lämnar passet hemma, ser jag ut som en terrorist som har byggt om min R6a till en rullanden bomb så får dom gärna avrätta mig.

Edit: Läser man NSD så verkar dom vara helt säkra på sin sak. Kuriren är lite mer stabil.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top