Svar1: Mellan 4-10 hojar. Svar2: ca.2-3timTokigakon skrev:Man kanske skulle kika förbi ikväll och få några extra mil på mätaren..
Hur många brukar det bli på en Onsdag? och ungefär hur länge brukar ni vara ute och köra?
Svar1: Mellan 4-10 hojar. Svar2: ca.2-3timTokigakon skrev:Man kanske skulle kika förbi ikväll och få några extra mil på mätaren..
Hur många brukar det bli på en Onsdag? och ungefär hur länge brukar ni vara ute och köra?
V-Moto skrev:Svar1: Mellan 4-10 hojar. Svar2: ca.2-3tim
Jupps. Känns inte muntert att rulla ut i regnet...Moddis skrev:Vädergudarna verkar inte vara nådiga ikväll så jag stannar då hemma...
Moddis skrev:Vädergudarna verkar inte vara nådiga ikväll så jag stannar då hemma...
robman skrev:Men om vi blir sådär lagom dag vild som man brukar bli när det är semester! Å glömmer att de är onsdag idag.. Och tror att de är onsdag imorrn istället, så är det kanske bättre väder?
För jag ville gärna ut å köra denna vecka, när jag hade tid å är barnfri! Men nu blir de väll att vänta två veckor till nästa gång!
robman skrev:För jag ville gärna ut å köra denna vecka, när jag hade tid å är barnfri! Men nu blir de väll att vänta två veckor till nästa gång!
Tokigakon skrev:Vad pratar du om, idag är det Tisdag!!! Det är imorgon som det är Onsdag!!
V-Moto skrev:Det är väl bara o hojta till härinne så ökar chansen att nån hakar på?
Vädret framöver ser enligt SVT ut såhär....
Tokigakon skrev:Nu är det ju så att regerigen bestämmt att det kommer att vara Onsdag antingen imorgon eller i övermorgon, detta beroende på vilken dag det är soligt och fint!!!!
Daniel88 skrev:så enligt er är det alltså Onsdag idag då?
Det är iaf torsdag hos mej (hela dagen idag)
så om vädret är fint blir det körning ikväll?
robman skrev:Fan säger jag!! Var med bilen å handlade mat, när jag blev lite hungrig. Så jag svänger in på Max föratt trycka en burgare. Å vem ser jag inte där?? Jo där står Niklasinorr å häckar alldeles ensam, å kollar efter fel på hondan! Äää fan tänkte jag. For till affären å gjorde mina inköp.. På vägen hem blir jag omkörd av en, som måste ha fryst som en hund på sin cbr600 (körde i T-shirt) å efter kom Niklasinorr.. Ja då brast de för mig! Fort hem svidade om till skinställ snabbare än batman, ut på hojjen å in till stan. Tänkte dom skulle vara där omkring. Letade ca: 1½timme efter dom! Men inte såg man röken av dom inte.. Så då styrde jag tillbaka till Bergnäset å hemmet sur som ättika å dum tittar på teven... Blev ju lite som en dagbok de här!
Ha de!
Niklasinorr skrev:Det var faktiskt riktigt skönt att köra en sväng, jag behövde rast från golvläggandet hemma
Jag var runt i ett par timmar men det var ganska trist, inte en käft ute men inte en droppe regn heller
Det enda som hände var miffot med CBR:en som körde i shorts och t-shirt och försökte köra på bakhjulet så fort han kom åt, inklusive vid busshållplatsen på smedjegatan, sånt skapar ju inte alls negativa reaktioner gentemot oss hojåkare :kocko
Om någon överhuvudtaget bryr sej så bytte jag bromsbelägg precis innan jag for ut och det rapporterade felsökandet på Hondan var bara för att kolla att allt såg okej ut...som sagt, om någon bryr sej alltså
Daniel88 skrev:Var på max mellan 18.50 -19.00 men såg ingen niklas...
körde en repa och kom tillbaka vid 19.10 och hittade tokigafåret (hette han så?) vid ok.
Vi tog en 1,5 timmars tur kallax-antnäs-klöverträsk-selet-avan-hem
edit: tokigakon var namnet
Niklasinorr skrev:Alltså, vi snackar om Max DriveIn, inte Max i Piteå där du jobbar, inte konstigt att du har dåligt lokalsinne som bara umgås med tokiga djur
18.43 till 18.55 stod jag där (jag har vittnen ) Jag var förresten hem en sväng till dej men såg då följdaktligen ingen hoj...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|