Daniel88 skrev:Var det inte så att du körde volvo och satt och skrattade med munnen full av hamburgare när jag for förbi
Äääähhhh....! Vilken osis!Niklasinorr skrev:Jaha, 30 sekunder efter att jag skrev att jag skkulle ut så började det regna...vilket det inte gjort på hela dagen bara för att lägger golv...SKIT
Jaja, jag får väl lägga mer golv då...
Tokigakon skrev:Ingen MC åkning ikväll pga det dåliga vädret får bli krogen ikväll istället (Brasseriet och Oliversin)! Men om det inte regnar imorgon kanske någon är på? I Torsdags blev det bara jag och Daniel88, tyvärr så immade mitt visir igen hela tiden så jag tordes inte köra så fort i kurvorna.. men till imorgon så ska jag behandla det med 10L Såpa så då släpper jag inte gasen i onödan
Niklasinorr skrev:Det var faktiskt riktigt skönt att köra en sväng, jag behövde rast från golvläggandet hemma
Jag var runt i ett par timmar men det var ganska trist, inte en käft ute men inte en droppe regn heller
Det enda som hände var miffot med CBR:en som körde i shorts och t-shirt och försökte köra på bakhjulet så fort han kom åt, inklusive vid busshållplatsen på smedjegatan, sånt skapar ju inte alls negativa reaktioner gentemot oss hojåkare :kocko
gthyni skrev:Jag är i Umeå och det regnar här med om det är någon tröst
Hsh. så gick jag in och betalade medlemsavgiften i Luleå MS,
det är väl det första vi skulle göra om vi skulle ta tag i klubbidén
och också om vi ska börja jobba för banmöjligheter.
Är det nån flera som är medlem, 200 bagis för hela familjen är överkomligt.
http://www.luleamotorsallskap.org/lms.html
Klicka bannern längst ner för instruktioner hur man betalar.
robman skrev:De där med klubbidé! De tycker jag låter som en bra idé! Men är de inte bättre om man går med i bodens motorsällskap då?? Där ligger ju hedenbasen bara å skräpar! Borde ju vara lättare att få den ombyggd till en motorbana? Än att bygga en helt ny här i luleå!!
gthyni skrev:http://www.nms-boden.com/
bodensarna (som tjuvläser här) gå med där
och vi i vår och sen gör man gemensam sak och jobbar tillsammas
man måste börja någonstans annars blir inget gjort!
gthyni skrev:Är det nån flera som är medlem, 200 bagis för hela familjen är överkomligt.
http://www.luleamotorsallskap.org/lms.html
Klicka bannern längst ner för instruktioner hur man betalar.
[/URL]
Niklasinorr skrev:Nu åker jag ut en sväng iallafall, det blev ju ganska fint väder till slut Jag är på Max strax för sju om någon är intresserad...
Zvugge skrev:Jag ska prova om trajjan startar idag hade jag tänkt. Måste ju se att den funkar innan jag drar iväg till Norge med den.
gthyni skrev:problemet är att engelsmännen gillar det så mycket så de bygger hus
som blir blöta på insidan när det regnar.
Men vem f-n vill köra i regn, anyway?
Zvugge skrev:Det är ju svalt och skönt samt att visiret tvättas rent från myggskit
Skämt å sido.
När jag körde sporthoj så hatade jag regnet men nu när jag är touring nisse så spelar inte regnet så stor roll. Var å körde igår fast det regnade.
Kanske för att Trajjan gillar regn.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |