Daniel88 skrev:Var det inte så att du körde volvo och satt och skrattade med munnen full av hamburgare när jag for förbi
Äääähhhh....! Vilken osis!Niklasinorr skrev:Jaha, 30 sekunder efter att jag skrev att jag skkulle ut så började det regna...vilket det inte gjort på hela dagen bara för att lägger golv...SKIT![]()
Jaja, jag får väl lägga mer golv då...
Tokigakon skrev:Ingen MC åkning ikväll pga det dåliga vädret får bli krogen ikväll istället (Brasseriet och Oliversin)! Men om det inte regnar imorgon kanske någon är på? I Torsdags blev det bara jag och Daniel88, tyvärr så immade mitt visir igen hela tidenså jag tordes inte köra så fort i kurvorna.. men till imorgon så ska jag behandla det med 10L Såpa så då släpper jag inte gasen i onödan
![]()
Niklasinorr skrev:Det var faktiskt riktigt skönt att köra en sväng, jag behövde rast från golvläggandet hemma![]()
Jag var runt i ett par timmar men det var ganska trist, inte en käft ute men inte en droppe regn heller![]()
Det enda som hände var miffot med CBR:en som körde i shorts och t-shirt och försökte köra på bakhjulet så fort han kom åt, inklusive vid busshållplatsen på smedjegatan, sånt skapar ju inte alls negativa reaktioner gentemot oss hojåkare :kocko
gthyni skrev:Jag är i Umeå och det regnar här med om det är någon tröst
Hsh. så gick jag in och betalade medlemsavgiften i Luleå MS,
det är väl det första vi skulle göra om vi skulle ta tag i klubbidén
och också om vi ska börja jobba för banmöjligheter.
Är det nån flera som är medlem, 200 bagis för hela familjen är överkomligt.
http://www.luleamotorsallskap.org/lms.html
Klicka bannern längst ner för instruktioner hur man betalar.
![]()
robman skrev:De där med klubbidé! De tycker jag låter som en bra idé!Men är de inte bättre om man går med i bodens motorsällskap då?? Där ligger ju hedenbasen bara å skräpar! Borde ju vara lättare att få den ombyggd till en motorbana? Än att bygga en helt ny här i luleå!!
![]()
gthyni skrev:http://www.nms-boden.com/
bodensarna (som tjuvläser här) gå med där
och vi i vår och sen gör man gemensam sak och jobbar tillsammas
man måste börja någonstans annars blir inget gjort!
gthyni skrev:Är det nån flera som är medlem, 200 bagis för hela familjen är överkomligt.
http://www.luleamotorsallskap.org/lms.html
Klicka bannern längst ner för instruktioner hur man betalar.
[/URL]
Niklasinorr skrev:Nu åker jag ut en sväng iallafall, det blev ju ganska fint väder till slutJag är på Max strax för sju om någon är intresserad...
Zvugge skrev:Jag ska prova om trajjan startar idag hade jag tänkt. Måste ju se att den funkar innan jag drar iväg till Norge med den.
gthyni skrev:problemet är att engelsmännen gillar det så mycket så de bygger hus
som blir blöta på insidan när det regnar.
Men vem f-n vill köra i regn, anyway?
Zvugge skrev:Det är ju svalt och skönt samt att visiret tvättas rent från myggskit![]()
Skämt å sido.
När jag körde sporthoj så hatade jag regnet men nu när jag är touring nisse så spelar inte regnet så stor roll. Var å körde igår fast det regnade.
Kanske för att Trajjan gillar regn.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand