V-Moto skrev:Inte visste jag att ärrettor har såhär låg markfrigång: http://gwsos.hopto.org/heden/IMG_2480_lowres.jpg
Det där gjorde faktiskt riktigt ajaj mina handleder gick av
V-Moto skrev:Inte visste jag att ärrettor har såhär låg markfrigång: http://gwsos.hopto.org/heden/IMG_2480_lowres.jpg
Chii skrev:säg tid och plats senare ikväll
Moddis skrev:Skulle ju kunna mötas upp på Max elller OK Antnäs typ 18:00?
Moddis skrev:Vilket av det?
Chii skrev:Hänvisning ovan
Niklasinorr skrev:Vi bor ju väldigt centralt i Luleå, åtminstone vad det gäller banor...
60 mil till Mo i Rana, 52 till Kemora, 67 till Virtasalmi och 48 till Mittsverige...
Å andra sidan så tillhör ju banorna i Finland dom billigaste att hyra så det går alldeles utmärkt att samla ihop ett gäng och fara och köra, blir man 25 pers så kostar Kemora ca 300 spänn per dag
Niklasinorr skrev:Vem var det som krachade mellan Selet och Klöverträsk vid 18.45 igår?
spaceman skrev:Jajomen! Nu ska jag vara nykter ett tag
Ingon: Du fegade ju ur hörde jag...
Zvugge skrev:Det är ca 50 mil till Mo i Rana, enligt trippen på Trajjan iaf.
Edit: Arvidsjaur-Arjeplog-Junkerdalen-Mo i Rana.
Moddis skrev:Det var Chii (SvartR1a) som lekte gräsröjare inga brutna ben men han hade ont i nacken och ena axeln så han tog ambulansen hem..
Kostet78 skrev:Hörde rykten om att Finnarna ska bygga bana i Oulu..
Niklasinorr skrev:Ajdå, det var ju inget skojigt. Om du (Chii) läser detta så hoppas jag att du kryar på dej snabbt. Hur gick det med hojen förresten?
Kostet78 skrev:Hörde rykten om att Finnarna ska bygga bana i Oulu..
bemari skrev:Har också hört det, dock av en osäker källa, vet inte om det är det gamla ryktet om en F1 bana i Oulu som blossat upp på nytt!?
Moddis skrev:Det var Chii (SvartR1a) som lekte gräsröjare inga brutna ben men han hade ont i nacken och ena axeln så han tog ambulansen hem..
Moddis skrev:Såg inga defekter på motor och ram vid en första annblick iallafall
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|