Niklasinorr skrev:Ingenting som inte en liten snorbillig flygresa och dito MC-resa kan lösa...
Hej förresten
Hej på dig!
Sant, men nu har jag ställt av den för vintern.. så det får bli nästa säsong!
Niklasinorr skrev:Ingenting som inte en liten snorbillig flygresa och dito MC-resa kan lösa...
Hej förresten
gthyni skrev:Nu börjar snart issäsongen!
Var (lokalt) köper man dubbade crossdäck till GasGasen?
gthyni skrev:Nu börjar snart issäsongen!
Var (lokalt) köper man dubbade crossdäck till GasGasen?
Chii skrev:Jag har en våt drömm om att kunna fixa spikdubb till en gammal sporthoj och ta en tur kring jul på luleås gator , hade nog dragit lite uppmärksamhet
Niklasinorr skrev:... men det är kanske lite tidigt än va?
gthyni skrev:ingen fjollig optimism nu va!
Tvekar om man ska ha finndubb lr vanlig...
tror inte finndubb mår så bra av asfalt
och sen ska det sladda lite tycker jag.
Lutar åt vanlig crossdubb alltså.
Niklasinorr skrev:Jag måste erkänna och krypa till korset...
...jag har kört HD idag...och jag gillade det...
Men innan ni börjar ropa på "männen i vita rockar" så finns det en förklaring, den hade sidovagn och jag tuffade runt med ungarna i sagda sidovagn, det var faktiskt riktigt underhållande men det hade ju inget med hojåkning att göra.
När jag satte mej på på Hondan efteråt så kändes den som en Minimoto med flytande dynamit i tanken. HD-åkare som inte provat en kompetent sporthoj vet inte vad dom missar
bemari skrev:Jag tyckte väl mej höra ett "plopp-plopp" ljud när jag körde om dig på Kemora, trodde att det var något som fastnat på ditt däck men nu förstår jag att det var du som så gärna ville ha en HD som plopp-plopp:ade inne i hjälmen
Niklasinorr skrev:Min plopp-ploppare höll sej iallafall på hjulen...
Om jag hade ett jättegarage och obegränsat med stålar så skulle det finnas en hoj med sidvagn helt klart, för det var ganska skoj att åka hoj med hela familjen samtidigt, Ullis fick köra Hondan så hon var också med
Niklasinorr skrev:Min plopp-ploppare höll sej iallafall på hjulen...
Om jag hade ett jättegarage och obegränsat med stålar så skulle det finnas en hoj med sidvagn helt klart, för det var ganska skoj att åka hoj med hela familjen samtidigt, Ullis fick köra Hondan så hon var också med
Niklasinorr skrev:crossdubb lite mindre omgående men tappar skärpan och blir väldigt hala på isen.
Zvugge skrev:Gammeldags Sidovagn = Det går inte att luta i kurvorna och man blir blöt när det regnar.
Hur kul kan det vara?
Moddis skrev:Lasse!!!!!!!
Kollade i telefonen igår och inte fanns ditt nummer där inte
Så om du hittat till denna sida så kan du väll pm mig eller nått
/Palmgren
spaceman skrev:Har du dragit hem nån snygg Lasse från krogen som sa att han lämnat sitt nummer i din mobil när han gick hem eller?
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|