Mannen i fråga mår bra, en kompis till mig. Ont i axeln/skuldran "bara", inget allvarligare i alla fall.
Hej Jani! Inte va de Kieri som krascha el??
Mannen i fråga mår bra, en kompis till mig. Ont i axeln/skuldran "bara", inget allvarligare i alla fall.
Tjena! Nix pix, en arbetskompis, hade solen i ögonen och tradarchaffisen såg inte honom komma, körde bara ut lixom.
Grattis till kortet föresten! Hoj till nästa sommar? Köp min!
Blev av med husqvarnan imorse! Stulen från Sunderbyn, en 125 sms nyare modell. 2-takt så den låter rätt ettrigt, ser ut såhär: http://i37.tinypic.com/28c33tx.jpg
Kan ha setts upp mot avanhållet/selets bruk.
Ni kan ju PM;a om ni råkar höra eller se något!
Det är förjävligt
2 veckor till Fällfors! Jag räknar kallt med att det blir det bästa någonsin. Alla kategorier!
Det var lättare att hinna köra mkt när man hade semester...
Jag är fortfarande mörbultad och blåslagen efter Norrlandsträffen -08.Det börjar bli dött i Luleå-delen. Sitter ni alla i kontorskuberna och inväntar vintern eller vad är det frågan om?
Nja, när den filmsnutten gjordes hade jag redan kastat in handduken efter min femte vurpa.haha..Blev du överkörd när du satt på stolen eller ;D
BKK-kurs.Vad är det jag har missat i fällfors om två veckor?
Någon som känner till hur det är på Hedenbasen? Är den fortfarande "tillgänglig" för den som vill busa lite
Det är ett par år sedan ja var där sist o då var grindarna öppna, bara o köra in, någon som vet om det är så fortfarande, eller om den är stängd?
Nja, när den filmsnutten gjordes hade jag redan kastat in handduken efter min femte vurpa.
BKK-kurs.
Någon som känner till hur det är på Hedenbasen?
Det sista jag hörde för några veckor sedan så var den öppen, däremot fanns det tydligen glasskärvor på landningsbanan!?
Har inte varit där själv i år men kolla av banan innan du inleder några högfartstester )
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|