Sporthoj Luleå

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Jag och Danne var på Lindroths igår och provkörde alla nya KTM cyklar. Fyfan va kul de var att fara runt i stan och busa med motardcyklarna:yoparty
Skulle aldrig kunna vara utan sporthoj på sommarn men skulle gärna kompletera med en motard oxå att fara ut och bakhjulsåka med ibland:tummenupp

Nån annan som var där och provade?

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Jag och Danne var på Lindroths igår och provkörde alla nya KTM cyklar. Fyfan va kul de var att fara runt i stan och busa med motardcyklarna:yoparty
Skulle aldrig kunna vara utan sporthoj på sommarn men skulle gärna kompletera med en motard oxå att fara ut och bakhjulsåka med ibland:tummenupp

Jag läste det i tidningen ca 18:55 igår och insåg vad jag hade missat. GAH! :huvet

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Fundering ang PRS motor. Har han lagt ner verksamheten frågas, kom ? Hemsidan ser inte så uppdaterad ut och han svarar inte på telefon eller mail.

Han jobbar på sjukhuset som tekniker men firman är inte nedlagd AFAIK man det är mer på extraknäcksbasis han servar hojar.

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Ja, han är schysst... köpt nån hoj, beställt lite delar och sånt via PRS, haft in på service och alltid funkat prima! Men kanske är lite svårt att få runt det utan annat jobb, är ju rätt litet om man jämför med t,ex lindroths eller yamaha center mitt emot.

andreas1

Fucking good karma
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
CBR900RR Fireblade
Tänkte bara hälsa att ni har en väldigt lömsk civilbil som rullar uppe någonstans hos er (även om ni säkert vet om det redan). Det är iaf en mörkblå SAAB 9000 CSE med regnr HNM984.

Jag blev iaf tutlurad och lyckades köra om dom med bil igår eftersom "dom bara körde lagligt". :glömdet

Blev paniksugen att se så lufttrycken i däcken va okej så jag svängde av och dom fortsatte norrut. (Detta hände mellan Robertsfors och Ånäset i Västerbotten).

Om poliserna läser detta. Tack! :tummenupp

Last edited:

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
På tal om tutlura så kom jag bakom två stycken hojar i Notviksrondellen var av en övningskörde för ett par dagar sedan. Var inte sen med att ta chansen så hängde mig på tutan och se på fan, övningsköraren åkte ut mot barnens hus, fast jag tror dom planerat att åka mot stan!

Kan ju varit så att dom skulle mot barnens hus, men jag klassar min lurtut som lyckad.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
På tal om tutlura så kom jag bakom två stycken hojar i Notviksrondellen var av en övningskörde för ett par dagar sedan. Var inte sen med att ta chansen så hängde mig på tutan och se på fan, övningsköraren åkte ut mot barnens hus, fast jag tror dom planerat att åka mot stan!

Kan ju varit så att dom skulle mot barnens hus, men jag klassar min lurtut som lyckad.
Grattis! :tummenupp

zpd

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
R1 -07

Synd bara att dom inte hade 990 smr för provkörning, den verkar rätt optimal. Men jävligt roligt var det :banana

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10

Jag provade Superduke R, och blev tvungen att köpa en sån. Hämtar i helgen:tummenupp

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Jag var där ifjol en snabbis och provade RC8:an de hade inne. Har bara provat en 625SXC utöver den. 990:an verkar ju dock rätt kul. Hade varit skoj att prova en sån. Vet någon om det finns någon sån för provkörning inne där nu?

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Var & provade 990 SM:n & blev tvungen att byta in min SMC mot en 990 SM-R, det kan bli dyrt att åka & provköra... :D

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
nämen...får väl köra ifrån dig i skogen då : ) skulle inte du skaffa skogsmoppe?

Ja det lär du ju lätt göra, det blir en enduro fast kanske inte i år... :D
Har du fått ordning på hojjen?
Just nu så har jag sjukt mkt att göra så det blir inte så mkt åka av dom kommande veckorna, ska försöka hinna köra in hojjen iaf så att dom kan göra 100-mila service på den, det är tydligen 6 veckors kö till verkstan... :huvet

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Jag provade Superduke R, och blev tvungen att köpa en sån. Hämtar i helgen:tummenupp

Så du har köpt en sån och sålt Rettan nu eller? Då kommer ju du också bli en av domhär som man alltid måste stå och vänta på när man är ute och utövar fortåka:arsele

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept