Sporthoj Piteå

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Faaaaan,, jag skrev det förra medelandet sen la jag mig och vilade,,,, :confused:
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag, Piteå och JohanH kommer att möta upp på JET vid 20.30 ikväll är det någon som är sugen på en sväng är det bara att dyka upp eller så kan ni nå mig på min mobil. Nummer finns ovan...

Edit: Det verkar som att de ska köra i finnträsk ikväll, kanske vi ska fara dit och titta?
 
Last edited:

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Jag tänkte bara säga att jag kan bli nån minut sen , men jag kommer.
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
imorgon är jag nog sugen på en sväng, idag ocskå iofs,, men jag ska och fiska och lata mig i skogen ,,
 

busa76

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Älvsbyn
Hoj
Gixxer 1000 k7
Jag följer gärna på nån sväng, om jag är välkommen förstås:) Bor i och för sig i Älvsbyn, men det borde inte vara något problem, det är ju bara ett stenkast till Piteå:D
Ska nog ut i morgon kväll på en sväng, skulle vara kul om någon hakar på:)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag är på att köra imorgon kväll (söndag). Jag kan mellan 17.00 -> 22.00 på ett ungefär..

Edit: Nu har jag även fixat gasvajern (returvajern) och tvättat samt polerat upp hojjen lite! :yoparty

busa76 skrev:
2371805 Jag följer gärna på nån sväng, om jag är välkommen förstås:) Bor i och för sig i Älvsbyn, men det borde inte vara något problem, det är ju bara ett stenkast till Piteå:D
Ska nog ut i morgon kväll på en sväng, skulle vara kul om någon hakar på:)

Det finns inga roliga vägar runt älvsbyn då?

Edit2: Se så och anmäla er till smcs kurs på skellefteås gokart bana till nu på lördag :tummenupp
 
Last edited:

busa76

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Älvsbyn
Hoj
Gixxer 1000 k7
Tänkte mig en sväng runt 19-tiden i kväll, vi skulle ju kunna mötas i Arnemark vid den tiden om det går för sig:) . Nu kommer jag inte att vara vid datorn under dagen, ska fara bort. Men om detta låter ok, så nås jag på mobilnr: 070-3309949. Ring eller skicka ett sms vet jag:)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
19.00 i arnemark, korsningen mot holmträsk låter väll bra? (där vi stannade sist..)
Tror nästan jag ska passa på att hälsa på min morbror i arnemark när man likaså är där.. men vi ses i korsningen runt 19.00?
 

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Ort
Piteå
Hoj
2010 Zx-6r
Piteå skrev:
2372905 Det får vi hoppas på att du hinner,, vad har du skruvat isär på den då?


jag tänkte byta till det andra avgassystemet, men jag har inga "fästen" till det, och det gick inte att ta från det som sitter på nu. men då jag skruvat av ena grenrörsbiten upptäckte jag att strypringarna som sitter orginal på hojen (begr 100hk) fanns kvar så då tog(filade) jag bort alla och skruvade ihop skiten igen. märker skillnad i högre farter.

diametern med ringar var 22mm och utan 27mm. 5mm gör nog att den andas mkt bättre. :D
 
Nyheter
HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Top