Sporthoj Piteå

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Man kan inte ha tråkigt när man kör hoj, eller jo kanske om man vurpar :rolleyes:
 

Viklund73

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
Piteå
Hoj
Bandit 1200 Speedtriple 1050 07
Såg er gasa förbi i fredags och jag blev ju inte alls sugen på att hänga på.......:) Men det vekar som att tid har jag väldigt lite av just nu....
 

busa76

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Älvsbyn
Hoj
Gixxer 1000 k7
Man får tacka för trevligt sällskap, det var otroligt mycket roligare än att köra själv:) Skulle vara kul att följa på onsdag, har en del saker jag måste hinna göra till veckan, men jag ska verkligen göra allt för att få onsdagskvällen fri:)
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Anders viklund skrev:
2374090 Såg er gasa förbi i fredags och jag blev ju inte alls sugen på att hänga på.......:) Men det vekar som att tid har jag väldigt lite av just nu....


Var såg du oss då?

Häng med på onsdag kl 18 på jet.

busa76 skrev:
2374186 Man får tacka för trevligt sällskap, det var otroligt mycket roligare än att köra själv:) Skulle vara kul att följa på onsdag, har en del saker jag måste hinna göra till veckan, men jag ska verkligen göra allt för att få onsdagskvällen fri:)


Jag det var roligt att köra, med det är kul att sitta och surra ocskå.

Ja se tíll att få ledigt från din andra hälft på onsdag.

Xyron skrev:
2374035 Man kan inte ha tråkigt när man kör hoj, eller jo kanske om man vurpar :rolleyes:


Ja eller om insatsen till framlyset sitter löst,, men tejp är en av mina bästa vänner så nu sitter det igen ,, :tummenupp

Ska fixa en ny skruv idag efter jobbet,
 
Last edited:

peter69

Guest
Var bär det av på onsdag då?..Ninjan har svalnat nu efter förra ons.svängen.....även om det tog en bra stund..hehe...
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
JohanH skrev:
2366228 Hej på er alla, nu e jag less på att åka runt själv på hojen så jag hänger gärna med på ngn körning, vet inte om hojjen eller jag pallar med tempot
men vi kan ju försöka, om man e välkommen!

är det ngn som har tänkt att åka på SMC:s banåkningskurs på skellefteås gokartbana den 19/8?

länk. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2363045
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2363045


Jag hade tänkt att fara på den banåkningskursen men blir nog inte så, såg nu när jag kom hem från jobbet att corden börjat titta fram lite smått. Känns inte allt för bra att köra bana med taskigt bakdäck. Det tar 5 dagar för däcket att komma om jag beställer från www.mcdackonline.com istället för av handlare. Och det är 600kr billigare från internet. Så jag får se om jag hinner få däcket och byta innan det är dags att fara..

Edit: Såg nu att det bara var 250kr billigare från mcdäckonline, kollade på fel däck tidigare. Ska köpa av handlare så kanske jag hinner få det iaf.. får hålla tummarna..
 
Last edited:

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Ort
Piteå
Hoj
2010 Zx-6r
Xyron skrev:
2375786 Jag hade tänkt att fara på den banåkningskursen men blir nog inte så, såg nu när jag kom hem från jobbet att corden börjat titta fram lite smått. Känns inte allt för bra att köra bana med taskigt bakdäck. Det tar 5 dagar för däcket att komma om jag beställer från www.mcdackonline.com istället för av handlare. Och det är 600kr billigare från internet. Så jag får se om jag hinner få däcket och byta innan det är dags att fara..

Edit: Såg nu att det bara var 250kr billigare från mcdäckonline, kollade på fel däck tidigare. Ska köpa av handlare så kanske jag hinner få det iaf.. får hålla tummarna..


om man ska köra bana så nöter du ju mest på sidorna :tungan

kan ju hända att dom inte gillar att corden syns, så att du inte för köra alls det skulle ju vara snopet a åka dit och inte få köra. så vi hoppas på att du hinner få ditt nya däck, annars får jag väl åka dit själv :mad:
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Ja precis, vad har vi för planer imorgon? förslag?

Blir det mot västerbotten?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag satt och räknade lite idag, man får ju böta 600kr /m som man burnar.. jag skulle inte ha råd att leva under vintern om polisen kom när jag gjorde slut på mitt bakdäck :rolleyes:

Men nu har jag ett nytt bakdäck, de hade i lager på A.E Däckcenter. Och billiga var dem, kan helt klart rekomendera dem! :tummenupp

Får hålla utkik i luleå / skellefteå trådarna och se vart de ska iväg...
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2378754 Jag satt och räknade lite idag, man får ju böta 600kr /m som man burnar.. jag skulle inte ha råd att leva under vintern om polisen kom när jag gjorde slut på mitt bakdäck :rolleyes:

Men nu har jag ett nytt bakdäck, de hade i lager på A.E Däckcenter. Och billiga var dem, kan helt klart rekomendera dem! :tummenupp

Får hålla utkik i luleå / skellefteå trådarna och se vart de ska iväg...


Jag kan ocskå rekomendera dom , köpte mitt framdäck där,,

Fick du burnisarna på film då?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Piteå skrev:
2378973 Jag kan ocskå rekomendera dom , köpte mitt framdäck där,,

Fick du burnisarna på film då?

Jajjamän :tummenupp

Det kostar väll 600kr/m? jag tror jag burnade runt 400m :yoparty
Väntar bara på att kompisen som filmade ska komma hem...
 

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Ort
Piteå
Hoj
2010 Zx-6r
Xyron skrev:
2379037 Jajjamän :tummenupp

Det kostar väll 600kr/m? jag tror jag burnade runt 400m :yoparty
Väntar bara på att kompisen som filmade ska komma hem...


det höll att burna i 400m trots att corden syntes!?! vill se filmen... :yoparty
så du e med ti skellefteå på lördag då?
A.E däck fixade mitt nya fram på 10 min

vad händer imorrn då? åka i lyle eller skelet?
 
Nyheter
HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Top