xr650danne skrev:2373848Hade ni kul på ga pitsundsvägen?
/Danne
Japp
Var såg du oss?
xr650danne skrev:2373848Hade ni kul på ga pitsundsvägen?
/Danne
Anders viklund skrev:2374090Såg er gasa förbi i fredags och jag blev ju inte alls sugen på att hänga på....... Men det vekar som att tid har jag väldigt lite av just nu....
busa76 skrev:2374186Man får tacka för trevligt sällskap, det var otroligt mycket roligare än att köra själv Skulle vara kul att följa på onsdag, har en del saker jag måste hinna göra till veckan, men jag ska verkligen göra allt för att få onsdagskvällen fri
Xyron skrev:2374035Man kan inte ha tråkigt när man kör hoj, eller jo kanske om man vurpar
Xyron skrev:2374035Man kan inte ha tråkigt när man kör hoj, eller jo kanske om man vurpar
Det är vilja att köra med brutna handledergurkis skrev:2375618Det är roligt med brutna handleder.
Xyron skrev:2375624Det är vilja att köra med brutna handleder
gurkis skrev:2375681Kolla i mitt garage för att se hur den blev. Inte riktigt färdig på bilderna.
Xyron skrev:2375686Den blev snyggare än original! [/QUOTE
Tack
gurkis skrev:2375681Kolla i mitt garage för att se hur den blev. Inte riktigt färdig på bilderna.
JohanH skrev:2366228Hej på er alla, nu e jag less på att åka runt själv på hojen så jag hänger gärna med på ngn körning, vet inte om hojjen eller jag pallar med tempot
men vi kan ju försöka, om man e välkommen!
är det ngn som har tänkt att åka på SMC:s banåkningskurs på skellefteås gokartbana den 19/8?
länk. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2363045
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2363045
Xyron skrev:2375786Jag hade tänkt att fara på den banåkningskursen men blir nog inte så, såg nu när jag kom hem från jobbet att corden börjat titta fram lite smått. Känns inte allt för bra att köra bana med taskigt bakdäck. Det tar 5 dagar för däcket att komma om jag beställer från www.mcdackonline.com istället för av handlare. Och det är 600kr billigare från internet. Så jag får se om jag hinner få däcket och byta innan det är dags att fara..
Edit: Såg nu att det bara var 250kr billigare från mcdäckonline, kollade på fel däck tidigare. Ska köpa av handlare så kanske jag hinner få det iaf.. får hålla tummarna..
Piteå skrev:2374436Var såg du oss då?
Xyron skrev:2378754Jag satt och räknade lite idag, man får ju böta 600kr /m som man burnar.. jag skulle inte ha råd att leva under vintern om polisen kom när jag gjorde slut på mitt bakdäck
Men nu har jag ett nytt bakdäck, de hade i lager på A.E Däckcenter. Och billiga var dem, kan helt klart rekomendera dem!
Får hålla utkik i luleå / skellefteå trådarna och se vart de ska iväg...
Piteå skrev:2378973Jag kan ocskå rekomendera dom , köpte mitt framdäck där,,
Fick du burnisarna på film då?
Xyron skrev:2379037Jajjamän
Det kostar väll 600kr/m? jag tror jag burnade runt 400m
Väntar bara på att kompisen som filmade ska komma hem...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|