Beror på om det blir en provkörning av turborettan3131025Rymmer släpet en hoj till? Isf är jag sugen på en plats
Jodå det kan vi nog lösa!
Beror på om det blir en provkörning av turborettan3131025Rymmer släpet en hoj till? Isf är jag sugen på en plats
Beror på om det blir en provkörning av turborettan
Jodå det kan vi nog lösa!
Snart fest... Ska bli kul med skellefte! Men det är bara och xyron som ska köra från pite?
Vi blir ev några från luleå+boden som kör dit. Oklart ännu vilken tid/dag eller hur många.
Ok, låter bra. Får väl se hur det blir på lördag då. Förresten, Lund du heter inte Håkan i förnamn?
Puh.. äntligen lite lugn och ro.
Sitter på arlanda nu och filosoferar tills mitt plan hemmåt ska lyfta.
Gälleråsen är helt klart den roligaste banan jag har provat i sverige!
Bra blandning av långa, doserade och snäva kurvor. Dessutom lite kuperat.
...massa text...
Ska korrektur läsa och lägga till mer imorgon, ska flyga hem snart och sedan upp och jobba 06.00 Kommer vara lagomt mör... Har bara tagit med det viktigaste nu (varvtiderna )
Ska köra i rookie 1000 nästa år har jag bestämt mig. Ska prova 2-3 race, men känner jag mig själv så kommer det nog lik förbenat bli en full säsong. Måste bara inhandla race-fotpinnar. Både fotpinnar och skor har fått smaka asfalt och det känns inte helt säkert . (Ingen som är sugen på att sponsra )3141995
1.11 på Åsen är riktigt bra, du borde fundera på en racekarriär!
Men du har fel på en punkt, sveriges roligaste bana heter Kinnekulle!
Ingemar var på semester i södra sverige och han skulle på samma bankörning. Så jag skickade hojjen med han och flög upp och ner, fasen så slappt det var3142217Grymt Xyron! Hur gjorde du med hojjen förresten?
Jag har däckkrängare, men balansering är det sämre med..3153201Vart kan man lägga på och balansera däcken på lös fälg till bäst pris i piteå?
Gick det bra på körningen?3165854Tjena!
Jag lastar trajjan på släpet och åker ner till Midlanda för årets sista banhelg. NRS har årsmöte så lördag körs det förmiddag, lunch, årsmöte samt körning till 17.00. Söndag körning hela dagen!
Någon annan som tänkt sig ett sista ryck innan kung Bore gör sitt intåg?
Gick det bra på körningen?
Själv jobbade man, sen behöver plånboken vila lite från banåkning
Broder - nu vet jag ju bättre än att försöka imponera på Dig, men gubben lyckades riktigt bra i sina intentioner Grejen med denna körning är att den likasom var gratis då klubben stod för banhyran
Lördagsförmiddagen regnade bort, men efter årsmötet lade jag och två tappra Bollnäsmoppar ca 1.5 timmar på upptorkande bana. Intressant - på loggningarna verkade mina tider ligga runt 1.18 (en liten fördel med PP 2CT i jämförelse med slicks i a f)...
Söndagen var kanon med lufttemp på 10-12 grader! Efter sista körningen (då Du testade britten) har jag sänkt gaffelbenen ca 3 mm i styrkronan och fått lite råd av en duktig raceputte i Sydafrika. Efter några korrigeringar i bakdämparen på plats började tiderna äntligen se lite anständigare ut. Enligt loggningarna lufsade jag runt på tider runt 1.08 när det gick som bäst utan att jaga livet ur vare sig mig själv eller trippeln! Då mitt mål är att få ned de tiderna kring 1.05 med gatdäck och lite vettigare temp så är jag helnöjd med dagen!
Det var ingen trängsel på banan och jag hann med 235 km på Banan innan jag packade ihop och styrde kosan norrut vid halv 3 på söndagseftermiddagen
Hur går det med Dina planer då? Blir det ny hoj och i så fall vilken klass? Fortsätter Du på detta viset ligger väl diverse banrekord risigt till redan nästa vår
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|