puh äntligen hemkommen från första r-1000 racet samt massa bandagar i finland. 7 dagars konstant hojkörning tär på kroppen...
Ptja det gick helt klart över förväntan iaf!Har det gått bra då, både i rejset och den "vanliga" körningen, inga skandaler?
Ptja det gick helt klart över förväntan iaf!
Hm låter lite spännande med limränder över banan.. aja vi får se hur det går. Har anmält mig till NO och EM den 19-20 och 27-28 juli på gelleråsen.Grymt bra kört Tommy, jag är så stolt över dej
Jag var på Gelleråsen i söndags. Dom har lagt lite ny asfalt så banan är bättre än på länge. Tyvärr var det några breda limränder men man får anpassa spåret och korsa dom, då går det bra.
I fredags körde jag på Anderstorp, inte mer att säja om det än att den är STOOOOR och ganska trist, märks att den är byggd för F1
I lördags var jag på Falkenberg. DET var en FEEEET bana. Upp och ner och sväng hela tiden. Som en snabb Kinnekulle, grymt skoj. Kan rekommenderas!
Anmälan sker på
smcvasterbotten@hotmail.com
Ange namn och antal personer och telefonnr så blir ni anmälda.
Betalning på plats på banan. 300 kr för SMC medlem, 400 kr för icke SMC-medlem.
Klart som gyttja
Sluta att ha en massa kurser för bara registerade hojjar
Du kan ju alltid följa med som chefsmek... Med däcksbyte som specialitet. Släpvagn finnes.
Vi behöver ju schyssta paraplyflickor också...Tommy, vad säjs?
Kom just på att jag slipper eftersom det är tävling på karlskoga då, men det var ju riktigt synd...
Sitter just nu på max i sundsvall på väg ner till karlskoga, ser enligt vädret att det kommer regna på söndag. Kan inte bli dubbelt så bra... bara det inte blir upptorkande, glömde de dåliga regndäcken hemma...
Det var jag som var inloggad på fel användare...Tja, Du har väl en stående beställning på regn . Är det banåkning.nu eller träningsweekend som hägrar denna roadtrip?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|