Med sporthoj eller vad?
Ska vi ta en roadtrip?
2 veckor sedan premiären. 10-talet mil idag, bland annat testat nya MT-09. Sol, tio grader och inte förtvivlat mycket grus på vägarna. Kört med glidare, sporttouring- och streethojar, var finns alla sportisar?
Dags att vakna nu, this is Your wakeup call!![]()
Jupp, åker mot Västerbotten via H-mark om ca 30 minSportig streetfighter här, bra väder idag = Brumbrum![]()
Jupp, åker mot Västerbotten via H-mark om ca 30 min![]()
Mjo, 7-8 mil tog vi väl oss samtidigt som vi klarade av årets första mjukglass i Byske. Det blev lite kyligt närmast kusten, men annars en fin tur!Fint, vägen mellan hemmings och mellanboda är ju farbar nu för tidenSjälv åkte jag en 10-mils tur. Det lovas ännu varmare väder imorgon
![]()
Nu avresa mot majrundan, ta det lugnt med asfalten - fästet är inte imponerande när det varit fem kallgrader i natt...![]()
Men jag tog mig hem! Utan gnistregn från corden. Hmm, kan bli CompK bak på Heden på Söndag, om inte mina högtyska S10 EVO levereras i morgon. Tack för en treflig turJag vet varför du hade dåligt fäste bak![]()
Men jag tog mig hem! Utan gnistregn från corden. Hmm, kan bli CompK bak på Heden på Söndag, om inte mina högtyska S10 EVO levereras i morgon. Tack för en treflig tur![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |