Sporthoj Piteå

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Det var tider det. Jag saknar den massor, den gav mig en massa bra och roliga minnen.
Vet ni av någon gammal bäver mellan 81-83 till salu, så skicka gärna ett PM till mig:tummenupp. Vissa delar gick att spara efter midlandakrachen och ligger och väntar på nästa objekt...... Den som aldrig provat på riktig bäverracing med Macadam 50 däck, har missat något.

Har letat på Blocket men det finns inga häruppe. Det här ser ut som ett bra objekt annars :)

http://www.blocket.se/blekinge/Suzuki_GSX_1100_E_42119601.htm?ca=1_9&w=3

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Nej nej skynda inte på sommaren, jag har alldeles för mycket att göra i garaget innan det får bli körbart... :crash

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Tror det blir svårt att hitta någonstans att lämna in mina projekt tyvärr, och för det andra tror jag inte min plånbok skulle överleva att betala för timmarna som läggs ner. Den har redan tagit självmord flera gånger om för alla prylar jag köpt till...:crash

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tror det blir svårt att hitta någonstans att lämna in mina projekt tyvärr, och för det andra tror jag inte min plånbok skulle överleva att betala för timmarna som läggs ner. Den har redan tagit självmord flera gånger om för alla prylar jag köpt till...:crash
Tommy, lova i så fall att Du filmar ansiktsuttrycket på Din mycket sympatiske namne på Piteå MC & Motor när han lyfter på tanken och får syn på innanmätet...:)

Tror nog Du gör klokt i att fortsätta hantera prylarna själv...

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag har 3st begagnade Dunlop 190/55-17 (NTEC 8854) i hyfsat skick till salu.
Mycket mönster i mitten(som vanligt:tungan) samt helt nytt längst ut på kanterna(fegrand:rodnar). Många timmar kvar på varje däck! Vi kommer garanterat överens om någon är intresserad!
Det finns även ett bra begnat Bridgestone BT003 180/55-17.

PMa gärna!

Niclas / Piteå

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ingen som har en ljuddämpare till övers? Spelar ingen större roll till vilken hoj då den ska byggas om iordning, men gärna en som inte fått smaka asfalt...:gnissla

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Ingen som har en ljuddämpare till övers? Spelar ingen större roll till vilken hoj då den ska byggas om iordning, men gärna en som inte fått smaka asfalt...:gnissla

Jag har en borti DRen :p... Den har inte smakat asfalt, men däremot grus och sten... Kan det vara av intresse? ;)
På seriöst och rikt, så har gumman ett slipon till hennes SV som hon tycker låter alltför högt. Kromat eller i rostfritt tror jag det är. Vad för dimension behöver du? Ring inte nu, för jag ska sova just :p. Är helt död och reveljen går om 4,5 timme :p

//Robert

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Måste bygga om det så jag får 63mm rakt genom, så länge ytterröret är något större än det borde det gå att lösa ;)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Har en originalljuddämpare till en zx9a, men den är egentligen för fin för att kapa sönder. Vill ha en femhundring för den. Ytterdiameter 130 mm. Ser ut som krom eller polerad rostfritt men det står titan på den...

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Ingen som behöver några gratis bakdäck:va.
Nästa vecka hamnar dom på soptippen.

Nu jävlar får värmen komma:mad:!!!!!
Jag har 3st begagnade Dunlop 190/55-17 (NTEC 8854) i hyfsat skick till salu.
Mycket mönster i mitten(som vanligt:tungan) samt helt nytt längst ut på kanterna(fegrand:rodnar). Många timmar kvar på varje däck! Vi kommer garanterat överens om någon är intresserad!
Det finns även ett bra begnat Bridgestone BT003 180/55-17.

PMa gärna!

Niclas / Piteå

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Vilka kör 1maj rundan :)?
Jag! Om bara vädret är i alla fulla fall anständigt (dvs ingen drivis, polarkyla eller skyfall). Vi kan ju styra upp och samla ihop oss i slutet av veckan, det händer ju att vi tar lite alternativa vägsträckor mellan städerna? :)

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS