Yoshi_gixxeRR
www.stunthoj.com
Nisse Järnet skrev:Äh vafan, 20 är mitt sista bud! Men då ska jag fan ha med ett lila depåstöd också
Lila
Jag har bara design prylar hemma
ValterMoto O den e svart
.../Yoshi
Nisse Järnet skrev:Äh vafan, 20 är mitt sista bud! Men då ska jag fan ha med ett lila depåstöd också
keyser skrev:Sitter här på jobbet o ler som en galning
Det är verkligen köparens marknad, man kan köpa en gsxr 1000 -02 för 69.000,
Twosaint skrev:Vart hittade du den ? hittar inte på blocket iaf
Yoshi_gixxeRR skrev:Åland e INTE med i EU
.../Yoshi
Det du nämner här är troligtvis en del i förklaringen till prisraset. En säljare måste helt plötsligt konkurrera med importpriser samtidigt som antalet hojar i landet börjar överstiga efterfrågan med råge. Efterfrågan är i sin tur moderat pga höga premier.keyser skrev:Tänkte först importera en nyare hoj men varför? det är lika billigt att köpa här hemma.
Yoshi_gixxeRR skrev:Jag får redan en massa moppefuckon som vill köpa... Fast dom inte ens har stålar till dom skambuden dom ger mig
Vi som HAR pengar har det såååååååå jobbigt
.../Yoshi
BlueNote skrev:Så som du handlar kallas dålig affär iofs. Men är du glad för det så sure!
Oavsett hur mkt pengar jag har gör jag inte dåliga affärer.
Snowjob skrev:En liknelse är ju mobiltelefoner, här så är beggade telefoner inte ens värda att ta med till renhållningen eller byta in för affärer tar inte ens emot dom. För 1 år sen tog dom emot dom och skickade dom till Estland för kilopris men nu säger dom "till miljödeponin" på dom telefoner som ni i sverige tar upp till 1000kr för.
stony skrev:Varför säljer du dom inte på blocket och skickar mob med posten..Låter ju som en fin affär
mb skrev:Det du nämner här är troligtvis en del i förklaringen till prisraset. En säljare måste helt plötsligt konkurrera med importpriser samtidigt som antalet hojar i landet börjar överstiga efterfrågan med råge. Efterfrågan är i sin tur moderat pga höga premier.
Snowjob skrev:Ja ni ska inte klaga så mycket alls tycker jag. Här på Åland kan man glad om man får en gixxer -02:a för under 17000€! 65000kr är i €7100ca.... så ni är ungefär ca 90000 Kronor Under det vi betalar i Finland.
Twosaint skrev:du skulle ju kunna hyra nån som kan "skenäga" din hoj i sverige
SuckaRobbe skrev:Åker du fast med ett svenskreggat fordon får du betala en viss % i skatt bara för att du har framfört det
Nu förstår ni kanske varför man älskar Finland
BlueNote skrev:Så som du handlar kallas dålig affär iofs. Men är du glad för det så sure!
Tja du vill väl ha nån att sälja din gamla hoj till?Ninjaboy skrev:Men om inte vi gjorde affärer så skulle ju inte du kunna göra några heller. Du behöver oss, vi behöver inte dig.
Inget slår nykänslan.
Silwer skrev:Personligen ser jag fram emot en tid när mc inte är häftigt längre, kanske börjar det falla nu
Ninjaboy skrev:Men om inte vi gjorde affärer så skulle ju inte du kunna göra några heller. Du behöver oss, vi behöver inte dig.
Inget slår nykänslan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |