MikkE
Guest
Jag kommer självfallet. Blir ju typ sista innan säsongen, dessutom kommer jag inte ha råd. Ska ju köpa en till kamera
Blir till att förkröka järnet
Blir till att förkröka järnet
Bonnie skrev:Garanterat blir Tequila MC största klubben på SH puben
...
Drakkvinnan skrev:Skulle inte tro det! Ska se till att IGNITE MC-folket kommer (och vi kommer slå er i hästlängder när det gäller medelåldern)
Som om DET skulle vara en bedrift?!?Drakkvinnan skrev:Skulle inte tro det! Ska se till att IGNITE MC-folket kommer (och vi kommer slå er i hästlängder när det gäller medelåldern)
Yasha skrev:Som om DET skulle vara en bedrift?!?
Puss då!
/ Veronica (äldst i Tequila MC)
Kom inte dit då om du inte gillar stället......KalleBalik skrev:Måste det vara på Tivoli? Sunkigt jävla ställe...
Kakan skrev:Kom inte dit då om du inte gillar stället......
KalleBalik skrev:Tss, det är ju kul att träffa andra sporthojare, men det vore trevligt om det var på ett schysstare ställe...
Kakan skrev:Jaså nu är det väll lite så att BB har fixat så vi får bra rabbat på öl, vin och cider när vi är där....inte så många ställen som ger så pass bra deal....
Men fråga BB så kanske du kan fixa ett annat ställe som passar alla som brukar vara där...
Tänkte inte på det... får nog ta tillbaka mitt uttalande... fyller ju 25.Kakan skrev:är du säker på att du är äldst trode du var 4 jag då
Stoppsladd skrev:Va? Har vi rabatt?? Missat nåt
Japp vi får vad som kallas mc öl, cider eller vin....billigare än vad dom andra får...vi har ju VIP kort där *ler*Stoppsladd skrev:Va? Har vi rabatt?? Missat nåt
Japp parta kan vi för det är de vi gör bästYasha skrev:Tänkte inte på det... får nog ta tillbaka mitt uttalande... fyller ju 25.
Men parta, DET kan vi!!!
Kakan skrev:Japp vi får vad som kallas mc öl, cider eller vin....billigare än vad dom andra får...vi har ju VIP kort där *ler*
sege skrev:Snälla, säg att det är sista gången för i år.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|