Sporthojpub på Tivoli 19 mars

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
sege skrev:
Jihaa, ölen 2:- billigare! Fifan!

Snälla, säg att det är sista gången för i år.

Stället är som det är, vi är som vi är. Om det innebär att stället och vi är lika sunkiga så är jag lika glad för det. Skål för oss :fyllisar

Du bör nog inte komma, du skulle inte tycka det är kul. Du ska umgås med dina goda vänner och inte med oss drägg som roar oss i slummen. Stanna på Clara.

KalleBalik skrev:
Måste det vara på Tivoli? Sunkigt jävla ställe...
Du och Sege måste vara goda vänner.

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Så länge baren är öppen och dom serverar sprit så kvittar det vilken bar det är...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
vågen skrev:
Stället är som det är, vi är som vi är.

Håller med föregående talare.... : :tummenupp

Finns en hel massa krogar i Tokholm, men Tivoli ligger neutralt mitt i stan, nära Slussen, SH-puben kan boka sofforna att samlas runt, dörrvakterna är humana vad det gäller åldersgräns för SH-Pub-deltagare, finns ett hyfsat utbud av dryck i baren, vattenfall på herrmuggen :gnissla , och några kronors rabatt i baren om man lyckas få ett VIP-kort.

Bryr mig inte så mycket om vilket ställe det är, går på SH-Pub för att snacka skit med andra SHare, och finfint om alla kommer in, och att vi har ett bokat soffhörn att samlas kring.

Kan någon fixa fram ett alternativ, med samma förutsättningar, så är det givetvis fritt fram att föreslå det.

/B

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Prillan73 skrev:
Jag tycker om när det är som det brukar vara !! :tummenupp

Annorlunda ÄR inte bra !! :4skrika
-||-

Sluta :gråta Du vet vad jag tycker om annorlunda! Yasha MÅSTE vara med nästa pubkväll annars går jag under om du och Betsy är nyktra och Yasha är borta... :huvet Plz lord make it normal :fyllisar

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Drakkvinnan skrev:
Jag tror du är JÄTTEGAMMAL :hihi
Vad menar du, jag har ju köpt en "lär dig läsa" bok, tror du inte hon blir glad?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
vågen skrev:
Sluta :gråta Du vet vad jag tycker om annorlunda! Yasha MÅSTE vara med nästa pubkväll annars går jag under om du och Betsy är nyktra och Yasha är borta... :huvet Plz lord make it normal :fyllisar
Nästa gång ska inte några äckliga baciller få stoppa mig! :mad: F-n, jag har ju missat två pubkvällar nu!!! Ena gången bytte jag kön och kallade mig för Lennart, andra gången hade nå'n dängt en hammare i truten på mig... :4skrika

Drakkvinnan skrev:
Jag tror du är JÄTTEGAMMAL :hihi
:pannkyss Ålder är bara en siffra, det är sinnet som räknas... :)

Du "vinner" säkert "kampen" om vem som är äldst (a kvinnan) på SH, det är helt okej för mig. :lol

vågen skrev:
Vad menar du, jag har ju köpt en "lär dig läsa" bok, tror du inte hon blir glad?
:va Jag trodde att det skulle vara hemligt vad man fick i födelsedagspresent... *muttrar*

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Drakkvinnan skrev:
Helt rätt.... just nu blir jag aldrig äldre än 28!!! :rolleyes:

Förresten ska man gratta dig oxå? Trodde bara det var Twinsucker som fýller år den närmaste veckan?!?!
MUAHAHAHAHAAA!!! Och jag blir aldrig äldre än 25, vad det än står på papperet! :rofl

Det är bara Vågen som har tänkt lite långt i förväg, jag får snällt vänta till juli! Men tack ändå... :krama

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Yasha skrev:
:va Jag trodde att det skulle vara hemligt vad man fick i födelsedagspresent... *muttrar*

Men du kan ju inte läsa ännu juuuueee... du kan faktiskt inte se vad jag skrevat! :4skrika :va :tungan

”När man mår bra är man ung, när man är sjuk är man gammal, likgiltigt i vilken ålder man befinner sig.”
- Drottning Kristna

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
benkar skrev:
Håller med föregående talare.... : :tummenupp

Tivoli är inget ställe jag skulle hänga på med någon kompis. För SH-puben är den däremot helt rätt om man ser till läge och plats.

Full kan man bli garanterat! :fyllisar

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tom skrev:
Har vi ?
Du har väl möjligen, jag har i alla fall inget :)

Men jisses hur många är det som har missat att BB har fixat Mc vip kort på Tivoli???

Vi delade ut ett 50 tal innan jul till dom som var där...annars får ni väll låna av nån annan då så ni får betala biligare......

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
vågen skrev:
-||-

:7peta sluta gnälla nu så vi andra duger inte åt dej :( ska komma ihåg det lillen :tungan

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Kakan skrev:
Men jisses hur många är det som har missat att BB har fixat Mc vip kort på Tivoli???

Vi delade ut ett 50 tal innan jul till dom som var där...annars får ni väll låna av nån annan då så ni får betala biligare......

Mitt VIP-kort fick fötter på sista pubkvällen. Visste väl att man inte ska låna ut det :kocko :huvet . Var finns det nu undrar jag :confused: Linköping eller här i Stan? Men den 19 ska jag ha tillbaka det ! :4skrika

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Dom nu som har missat VIP korten får väl skylla sig själva. Fanns ett antal som Kakan delade ut och hon hade tillomed massvis över.
35:- för fatöl/cider samt slippa betala inträde. Inget speciellt. Bara en kul grej.

Tivoli är schyst. Det blir ju vad man gör det till. Dessutom behöver man inte gå ifall man inte vill. ni som har pms i tråden och gnäller på pubkvällarna, det hjälper inte för folk går dit ändå. surkärringar.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln