Sporthojpub på Tivoli 19 mars

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:tummenupp Bra talat BB!
Bikerbitch skrev:
Dom nu som har missat VIP korten får väl skylla sig själva. Fanns ett antal som Kakan delade ut och hon hade tillomed massvis över.
35:- för fatöl/cider samt slippa betala inträde. Inget speciellt. Bara en kul grej.

Tivoli är schyst. Det blir ju vad man gör det till. Dessutom behöver man inte gå ifall man inte vill. ni som har pms i tråden och gnäller på pubkvällarna, det hjälper inte för folk går dit ändå. surkärringar.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Jag säger som Francis Bacon
-"En klok man skapar fler tillfällen än han finner"

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Kakan skrev:
Men jisses hur många är det som har missat att BB har fixat Mc vip kort på Tivoli???

Vi delade ut ett 50 tal innan jul till dom som var där...annars får ni väll låna av nån annan då så ni får betala biligare......

Jodå, jag visste om att de fanns. Fast jag undrar om det överhuvudtaget är 50 pers där en vanlig kväll. De vipkort som fanns försvann väl snabbare än en flaska tequila.

Men eftersom jag inte brukar dricka öl när jag är där så spelar det ingen större roll, cider är ingen direkt favorit heller. Vad gäller platsen så passar den ju rätt bra för ändamålet. Dock lite sämre än när den "riktiga" soffhörnan fanns, men det får vi väl leva med.

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Drakkvinnan skrev:
Mitt VIP-kort fick fötter på sista pubkvällen. Visste väl att man inte ska låna ut det :kocko :huvet . Var finns det nu undrar jag :confused: Linköping eller här i Stan? Men den 19 ska jag ha tillbaka det ! :4skrika
:hihi jag har gummiband i mitt så det kommer ALLTID tillbaka :tungan

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Bikerbitch skrev:
Dom nu som har missat VIP korten får väl skylla sig själva. Fanns ett antal som Kakan delade ut och hon hade tillomed massvis över.
35:- för fatöl/cider samt slippa betala inträde. Inget speciellt. Bara en kul grej.

Tivoli är schyst. Det blir ju vad man gör det till. Dessutom behöver man inte gå ifall man inte vill. ni som har pms i tråden och gnäller på pubkvällarna, det hjälper inte för folk går dit ändå. surkärringar.
:tummenupp här har jag sutte å vare finkänslig med det är inte du :D rätt åt dom jag tar med batongen och slår dom i :fatta! nästa gång :lol

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tom skrev:
Jodå, jag visste om att de fanns. Fast jag undrar om det överhuvudtaget är 50 pers där en vanlig kväll. De vipkort som fanns försvann väl snabbare än en flaska tequila.

Men eftersom jag inte brukar dricka öl när jag är där så spelar det ingen större roll, cider är ingen direkt favorit heller. Vad gäller platsen så passar den ju rätt bra för ändamålet. Dock lite sämre än när den "riktiga" soffhörnan fanns, men det får vi väl leva med.

Tja nu var det väll på två ggr som vi delade ut dom så ja det gick åt rätt fort...de sista lämnade jag ut nu sist....

ja men dåså då spelar de ju verkligen inte nån roll om du har ett eller inte eller??

dom soffor som finns där nu är helt okej anser jag för dom kan vi ju ställa så som vi vill utan att personalen gnäller vilket jag tycker är himmla bra.

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Kakan skrev:
Tja nu var det väll på två ggr som vi delade ut dom så ja det gick åt rätt fort...de sista lämnade jag ut nu sist....

ja men dåså då spelar de ju verkligen inte nån roll om du har ett eller inte eller??

dom soffor som finns där nu är helt okej anser jag för dom kan vi ju ställa så som vi vill utan att personalen gnäller vilket jag tycker är himmla bra.

Det var fler soffor tidigare dock :)
Fast det var nog förra vintern.

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Den 19:e Mars får ni celebert utlandsbesök av Bakhjulsflikkan!

Blir skoj att få lite fler ansikten till alla nick här på SH!
Tänkte haka på tant Raffa (Yasha) och gokartbrudarna ev! :)

Vi ses då!!!!!ä

Ja, jag vet, ska försöka posta i rätt tråd nästa gång..... :rolleyes:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Wheeliegirl skrev:

Blir skoj att få lite fler ansikten till alla nick här på SH!
Tänkte haka på tant Raffa (Yasha) och gokartbrudarna ev! :)

Vi ses då!!!!!ä

Ja, jag vet, ska försöka posta i rätt tråd nästa gång..... :rolleyes:
:tummenupp bara kul om vi blir flera....på bådde gokarten och puben

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Men va 17 då!!! Jag hade tänkt att deltaga EN gång denna öl-säsong iaf men ni är ju så sabla kassa på att planera så jag jobbar eller utomstockholm varenda gång det är pub.

Wheeliegirl skrev:

Och den här gången hade jag väldigt gärna varit med (med tanke på finbesöket!) men jag jobbar såklart. Vi får se... Har jag tur jobbar jag inte såååå sent. Och när hade jag tur senast... hrm...

Jaja... vi får väl se hur det blir.

/Lucky9

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Lucky9 skrev:
Men va 17 då!!! Jag hade tänkt att deltaga EN gång denna öl-säsong iaf men ni är ju så sabla kassa på att planera så jag jobbar eller utomstockholm varenda gång det är pub.

Och den här gången hade jag väldigt gärna varit med (med tanke på finbesöket!) men jag jobbar såklart. Vi får se... Har jag tur jobbar jag inte såååå sent. Och när hade jag tur senast... hrm...

/Lucky9

Med tanke på att det i princip är stående att ta det helgen innan löning så är det väl bara du som är lite dålig på att planera ?
Du får väl försöka slita dig ifrån alla andra plikter :)

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Tom skrev:
Med tanke på att det i princip är stående att ta det helgen innan löning så är det väl bara du som är lite dålig på att planera ?
Du får väl försöka slita dig ifrån alla andra plikter :)

Bah! När ska folk förstå att världen roterar runt mig och inte tvärtom! ;)

/Lucky9

MikkE

Guest
Lucky9 skrev:

/Lucky9
Alla dessa bortförklaringar :näsblod

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Hagster frågade om han fick slagga hos mig på natten han åker upp till stan.
Han har avundsjukt läst trådarna varje månado och kännt sig ensam och utlämnad i Karlstad.
Så nu när han äntilgen kommer den 19 så får ni vara snälla mot honom, han är blyg men riktigt rolig.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Victor skrev:
Han har avundsjukt läst trådarna varje månado och kännt sig ensam och utlämnad i Karlstad.
Så nu när han äntilgen kommer den 19 så får ni vara snälla mot honom, han är blyg men riktigt rolig.

Oh, Daniäl! Vi ska vara jättesnälla och se till att han dricker ordentligt...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Victor skrev:

:tummenupp Vi är väll alltid snälla mot alla??? eller :va

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Victor skrev:

Aah fuck, jag jobbar ju då! Så det går inte. Men någon annan gång så ska jag väl kunna komma och lära Stockholmare hur man super...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
den här ggn kommer jacke o jeanette oavsett hälsa. :tummenupp

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Det är väl sista gången för våren antar jag. slutet på april kommer nog iaf jag sitta nånstans med engångsgrill och huttra och leka sommar :yoparty :tuttar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning