Sporthojsåkare = tråkiga

Status
Ej öppen för fler svar.

Pyr

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
1991, Honda CBR 600
bech skrev:
Som jag uppfattar det är du en tjej. Och vilken kille vill inte hjälpa en tjej?

Är det någon som ber om hjälp så ställer man ju upp vare sig det är en kille eller tjej, ung eller gammal...

Last edited:

begge

-
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
borta

... Den har rullat lite över 14000 mil nu och har varit motorenoverad vid 15300 mil... en sterio... Uppskattad motorkraft ca 220 hk...

Tre råd:
1. Lär dig räkna (bra om man inte vill bli lurad när man gör affärer)
2. Sök upp din före detta svensklärare, be om att få ta privatlektioner (det kommer att löna sig nästa gång du skriver en annons)
3. Alla hatar en mytoman (sanningen är ens bästa vän, utan den har du INGA vänner)

/Emil

Glöd

It´s time to burn
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Suktar efter en ninja
Fan vad nice det är att sitta här och få sig ett gott skratt..
helt lovley..=)
Keep up the good verbal fights :hihi
Men kom ihåg.. alla människor kan inte vara normala människor..;)

Gabor

Guest
Synd att banna killen. Att det tog honom 10-15 år att fatta något om Abdullas gäng säger väl allt.....it konsult...vad kan en sådan som människor MÅSTE ha.....löjligt med leksaks jobb.....det finns jobb, sen finns det yrken...

#Jone#

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
R1-99 och Wr426 Motard
bech skrev:
Jag har 2 yrken, jag kör budbil och jag extraknäcker som webbdesigner. Jag har en egen bil som jag köpte själv (en Nissan 200sx S13) och som jag betalar försäkring på samt allt annat som jag petat i bilen (trim, ljud m.m).

Jag har nog råd om jag säljer bilen min..
Ja du ser, antar att du "petat" i trim och ljud i bilen för att det är kul att va ute och gasa och leka inte för att den blir mer driftsäker och om nån vänder på huvudet när du glider förbi antar jag att du myser lite extra, precis som när man dra upp den på "bakan". Om du sen skaffar dig ett enda och bra betalt jobb istället så ska du se att du har råd med både trimmad bil och sporthoj som jag och även tid att glänsa runt :rofl

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
bech skrev:
Okej, jag är inte specielt mogen men hur mogen är man om man köper något på 2 hjul för att enbart åka för skojjs skull?

Eller hur, så jävla omoget att vara entusiast och tycka något är kul, älska frihetskänsla och adrenalinkickar som rusar upp i hjärnan!

Fan nu får alla ni på SH fan ta o mogna lite, väx upp! Hur kul är det egentligen att ha kul... jävla omogna jävlar. Nu får ni fan ta o börja ha tråkigt annars blir jag fan sur, börjar grina och skriver en bok.

Skärpning! :4skrika

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
vi hade en kille som var inne på www.hondaklubben.com forumet och skrev provkativt, ljög och gjorde alla förbannade, men snart var han inlindad i sina egna lögner och blev bannad på livstid, killens nick var tattaren, känner en viss likhet mot dig som skriver så om oss som har sporthojsintresse

Chiro

En suverän kille!
Gick med
18 May 2005
Hoj
Thunderace
Killen har ju inte helt fel, jag har faktiskt kort hår!

Är färsk i gamet och tycker att man inte hinner mer än fråga förrän man fått hjälp! :yoparty

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag kör neonfärgad raket för att det är kul att slanga och för att man får brudar!

Alternativet är att gå med i ung-vänster och sätta sig och gråta bakom en bok

Alla gör vi våra val...

val 1:
Muskler
Sporthoj
Brudar
Weeehaa

val 2:
gråta
sossar
liggsår
beeeebåååp

R6 Johan

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2004
Hoj
SUZUKI GSX1000R K8
Nolla

bech skrev:
Absolut inte, dom vill ju hjälpa dig för dom vid senare tillfälle tror att dom ska kunna gå över till fas2 =P
:kocko Vilken jævla nolla och tønt du ær att hacka på tjejer :fatta! ær inte det lite væl løjligt nej du din patetiska fåne. Åk en runda i din bil nu eller ængna kvællen åt att hitta en internet sida før sexistiska och tråkiga bil idioter. :arsele

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Ah lämna stackarn ifred.. han har bara inte fått sina mediciner i tid :hihi

Prozac anyone?? :tungan

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Kan iofs hålla med om att vissa sporthojare spelar jävligt tuffa och kalla, har ju hänt att man har försökt snacka lite med någon snubbe som har kollat på en som om man vore dum i huvudet... Oftast färska posörhojsgrabbar! Jag orkar inte lägga mig i andras hojar längre iaf.

Annars är väl dom flesta jag känner som kör hoj ganska normala nästan töntiga, tror det finns fler hulliganer på EU-moppar och i bilar.

Undrar vad Bech räknade med för svar egentligen?

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Ingen har vinkat till mig de två dagar jag varit ute själv nu.. Men då har jag å andra sidan inte mött någon sporthojs/motardåkare utan bara glidare och tourare. :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM