2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Fluffig skrev:Hej
Ja, det var som fasiken men jag passar inte alls in på din förklaring så då måste jag vara moppeåkare då?.
Jag passar inte heller in på beskrivningen : varför har ni inte sagt något
:
Fluffig skrev:Hej
Ja, det var som fasiken men jag passar inte alls in på din förklaring så då måste jag vara moppeåkare då?.
Långa farbron skrev:Men du tillhör ju dom där han beskriver
chrilla skrev:Inte du, du är lång.
bech skrev:Som jag uppfattar det är du en tjej. Och vilken kille vill inte hjälpa en tjej?
carsam skrev:
Ja du ser, antar att du "petat" i trim och ljud i bilen för att det är kul att va ute och gasa och leka inte för att den blir mer driftsäker och om nån vänder på huvudet när du glider förbi antar jag att du myser lite extra, precis som när man dra upp den på "bakan". Om du sen skaffar dig ett enda och bra betalt jobb istället så ska du se att du har råd med både trimmad bil och sporthoj som jag och även tid att glänsa runtbech skrev:Jag har 2 yrken, jag kör budbil och jag extraknäcker som webbdesigner. Jag har en egen bil som jag köpte själv (en Nissan 200sx S13) och som jag betalar försäkring på samt allt annat som jag petat i bilen (trim, ljud m.m).
Jag har nog råd om jag säljer bilen min..
bech skrev:Okej, jag är inte specielt mogen men hur mogen är man om man köper något på 2 hjul för att enbart åka för skojjs skull?
:kocko Vilken jævla nolla och tønt du ær att hacka på tjejer ær inte det lite væl løjligt nej du din patetiska fåne. Åk en runda i din bil nu eller ængna kvællen åt att hitta en internet sida før sexistiska och tråkiga bil idioter.bech skrev:Absolut inte, dom vill ju hjälpa dig för dom vid senare tillfälle tror att dom ska kunna gå över till fas2 =P
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|