AndreasNo
Bannad
Bus-Bo skrev:2559660Inte snällt, men vafan jag siiter rätt hårt i det iaf, jag är inte efter henne så kör på pojkar.
hah...märks att du fått lite mys från frisören, du har inte ragga ett dugg på SH nästan på flera dagar
Bus-Bo skrev:2559660Inte snällt, men vafan jag siiter rätt hårt i det iaf, jag är inte efter henne så kör på pojkar.
Jo det är la najs, men nu har jag inte hört från na sen i torsdags å jag vettifan vad som händer på den fronten??AndreasNo skrev:2559666hah...märks att du fått lite mys från frisören, du har inte ragga ett dugg på SH nästan på flera dagar
Bus-Bo skrev:2559690Jo det är la najs, men nu har jag inte hört från na sen i torsdags å jag vettifan vad som händer på den fronten??
här medAndreasNo skrev:2559785USCH DÅ..
faan gött.. nu e man nyklippt, har öppnat första biran o tydligen så kommer de massa tjejer hit sen så det blir girlpartiii hos Andreas..haha
IronMike skrev:2559855här med
Rash skrev:2559581Jag tänker inte fråga nästa gång. Bara våldta dig.
Förresten, är det bara jag som tycker att Kawakex är tjock? Tänkte skriva det under Miss Piggys tråd som hon tog över. Men den var ju låst..
På de bilder hon lagt upp ser man ju tydligt att hon är överviktig. Lite kul när hon drar axlarna bakåt för att det ska se ut som att hon är liten och späd. Men det är hon ju inte
Miss Piggy skrev:2560013hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!
Helt riktigt, inte snällt allsMiss Piggy skrev:2560013hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!
Pinky skrev:2559576Krävs en bättre ursäkt än sådär för att få omkull mig .
Miss Piggy skrev:2560013hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!
Rash skrev:2560142Mjo, var väl lite osmidigt. Men det är såå jäkla jobbigt då hon söker uppmärksamhet i vareviga tråd.. Många har ju sagt åt henne att lugna ner sig. Även moderatorer..
Och nu när hon slängde upp bilder och pöblen jublade, det gick liksom lite för långt. Men jag kan hålla med, det var dumt gjort av mig.
Två fel blir inte ett rätt
Rash skrev:2560142Mjo, var väl lite osmidigt. Men det är såå jäkla jobbigt då hon söker uppmärksamhet i vareviga tråd.. Många har ju sagt åt henne att lugna ner sig. Även moderatorer..
Och nu när hon slängde upp bilder och pöblen jublade, det gick liksom lite för långt. Men jag kan hålla med, det var dumt gjort av mig.
Två fel blir inte ett rätt
Jo lägg upp bilder du och flumma runt, men var lagom. Och kanske ska man inte lägga sina bilder i någons "hej-här-är-jag" tråd och stjäla all uppmärksamhet.Miss Piggy skrev:2560216ja jag kan ju inte säga så mycket om det då jag gjorde samma sak.. la upp bilder alltså. Vet ej hur hon är i andra trådar då jag endast varit här i en dag typ...
Bus-Bo skrev:2560236Jo lägg upp bilder du och flumma runt, men var lagom. Och kanske ska man inte lägga sina bilder i någons "hej-här-är-jag" tråd och stjäla all uppmärksamhet.
Miss Piggy skrev:2560111Hur bra? Jag kan nog komma på något...
Ja det beror ju på hur många hormonstinna hojpojkar du vill ha i din gästbok, men du kommer nog få så det räcker hur du än gör.Miss Piggy skrev:2560337får väl ta och lägga upp några fler bilder då... fast de flesta är VÄLDIGT lättklädda foton...
Miss Piggy skrev:2560337får väl ta och lägga upp några fler bilder då... fast de flesta är VÄLDIGT lättklädda foton...
Kolvagn har jag hört ska vara den bästa platsen, så det kan man ju inte tacka nej till...Pinky skrev:2560370Erbjuder mig här att vara lok i ett tåg med Bus-Bo och Rash. Ser gärna att Bus-Bo står i mitten (bakom mig) vad du gör Rash bryr jag mig inte så mycket om .
Pinky skrev:2560370Erbjuder mig här att vara lok i ett tåg med Bus-Bo och Rash. Ser gärna att Bus-Bo står i mitten (bakom mig) vad du gör Rash bryr jag mig inte så mycket om .
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|