Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2559690 Jo det är la najs, men nu har jag inte hört från na sen i torsdags å jag vettifan vad som händer på den fronten??


USCH DÅ..
faan gött.. nu e man nyklippt, har öppnat första biran o tydligen så kommer de massa tjejer hit sen så det blir girlpartiii hos Andreas..haha :D

:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar
 

IronMike

Guest
AndreasNo skrev:
2559785 USCH DÅ..
faan gött.. nu e man nyklippt, har öppnat första biran o tydligen så kommer de massa tjejer hit sen så det blir girlpartiii hos Andreas..haha :D
här med :öl :öl :öl :rodnar :krama :mattias :slicka :crash
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Rash skrev:
2559581 Jag tänker inte fråga nästa gång. Bara våldta dig.

Förresten, är det bara jag som tycker att Kawakex är tjock? Tänkte skriva det under Miss Piggys tråd som hon tog över. Men den var ju låst..
På de bilder hon lagt upp ser man ju tydligt att hon är överviktig. Lite kul när hon drar axlarna bakåt för att det ska se ut som att hon är liten och späd. Men det är hon ju inte:D

hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Miss Piggy skrev:
2560013 hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!

stora tuttar?.. gimme! :tuttar


-----------------------------------------


nu råka jag spamma igen :huvet :huvet :huvet höll mig i minst 10 minuter iaf..sry!!
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Miss Piggy skrev:
2560013 hon är väl inte tjock! Och shit va dum du är om du skriver det till henne! Hon har rätt stora tuttar men är ju skitsöt!

Mjo, var väl lite osmidigt. Men det är såå jäkla jobbigt då hon söker uppmärksamhet i vareviga tråd.. Många har ju sagt åt henne att lugna ner sig. Även moderatorer..
Och nu när hon slängde upp bilder och pöblen jublade, det gick liksom lite för långt. Men jag kan hålla med, det var dumt gjort av mig.
Två fel blir inte ett rätt:rolleyes:
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Rash skrev:
2560142 Mjo, var väl lite osmidigt. Men det är såå jäkla jobbigt då hon söker uppmärksamhet i vareviga tråd.. Många har ju sagt åt henne att lugna ner sig. Även moderatorer..
Och nu när hon slängde upp bilder och pöblen jublade, det gick liksom lite för långt. Men jag kan hålla med, det var dumt gjort av mig.
Två fel blir inte ett rätt:rolleyes:

ja jag kan ju inte säga så mycket om det då jag gjorde samma sak.. la upp bilder alltså. Vet ej hur hon är i andra trådar då jag endast varit här i en dag typ...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2560142 Mjo, var väl lite osmidigt. Men det är såå jäkla jobbigt då hon söker uppmärksamhet i vareviga tråd.. Många har ju sagt åt henne att lugna ner sig. Även moderatorer..
Och nu när hon slängde upp bilder och pöblen jublade, det gick liksom lite för långt. Men jag kan hålla med, det var dumt gjort av mig.
Två fel blir inte ett rätt:rolleyes:


yees..cuz im a dansbander yes i am!.. :D..

partyyy :D..
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Miss Piggy skrev:
2560216 ja jag kan ju inte säga så mycket om det då jag gjorde samma sak.. la upp bilder alltså. Vet ej hur hon är i andra trådar då jag endast varit här i en dag typ...
Jo lägg upp bilder du och flumma runt, men var lagom. Och kanske ska man inte lägga sina bilder i någons "hej-här-är-jag" tråd och stjäla all uppmärksamhet.
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Bus-Bo skrev:
2560236 Jo lägg upp bilder du och flumma runt, men var lagom. Och kanske ska man inte lägga sina bilder i någons "hej-här-är-jag" tråd och stjäla all uppmärksamhet.

får väl ta och lägga upp några fler bilder då... fast de flesta är VÄLDIGT lättklädda foton...
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Miss Piggy skrev:
2560111 Hur bra? Jag kan nog komma på något... ;)

Fråga Rash om du vill ha lite insider tips ;).










EDIT: Upp med nakenbilderna nu Piggy så vi får se vad du går för :tuttar.
 
Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Miss Piggy skrev:
2560337 får väl ta och lägga upp några fler bilder då... fast de flesta är VÄLDIGT lättklädda foton...
Ja det beror ju på hur många hormonstinna hojpojkar du vill ha i din gästbok, men du kommer nog få så det räcker hur du än gör.

(Senast jag kollade var Pinky å Rash ett par så det är nog ingen ide där ;))
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Erbjuder mig här att vara lok i ett tåg med Bus-Bo och Rash. Ser gärna att Bus-Bo står i mitten (bakom mig) vad du gör Rash bryr jag mig inte så mycket om :slicka.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Pinky skrev:
2560370 Erbjuder mig här att vara lok i ett tåg med Bus-Bo och Rash. Ser gärna att Bus-Bo står i mitten (bakom mig) vad du gör Rash bryr jag mig inte så mycket om :slicka.
Kolvagn har jag hört ska vara den bästa platsen, så det kan man ju inte tacka nej till...
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2560370 Erbjuder mig här att vara lok i ett tåg med Bus-Bo och Rash. Ser gärna att Bus-Bo står i mitten (bakom mig) vad du gör Rash bryr jag mig inte så mycket om :slicka.

Ok, så om jag fattat det rätt så vill du ha Bus-Bos dale i ditt anus. Varför vill du att jag ska vara med i tåget då?:va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top