Hehe jodå det är polarn som börjat att lätta lite så man får nog ta & snygga till det lite, kanske fräsa eller köra med skrika så tror jag att det ska bli bra. De är ju så grova så jag tror att de kommer att hålla fin dock så kan det nog gå åt lite balansvikter sen...Ja detta projekt fick jag med lite tracker bakdel osv. det är han som gjutit upp några & sålt på blocket som är förra ägaren annars så har jag inte kollat nåt förutom att cyllen inte sitter på..
På tal om nåt annat är det jobbigt att byta däck själv på en sån här har ju alltid kört med maskin men jag köpte nig 2 däckjärn på Biltema idag.
Har du en bakdel till salu så hojta till. Hittar bara prylar i England och tycker frakten på 50-60£ dödar glädjen något....
Såg en bak på blocket som din polare gjort och den vart ju hel-rätt.
Byta däck över lag är ett jävla n***rjobb. Krängde på T63
r på min gamla Jawa, det kosta mig fan nästan ett finger.
Kör du slanglöst på denna eller? Hört att man kan göra båda lite beroende på hur bra fälgen mår.
Behöver du motordelar eller ljuddämpare så hojta till. Insåg att jag har en kasse med olika dämpare och ett antal lådor med massa små-plock. Även en TT500 vev skymtades i en av lådorna jag körde ut till verkstan igår.