lindhamre
Återfallsförbrytare.
Sporthojsdomstolen? (förlåt att jag inte sär skriver )
Här har det varit en massa åsikter där de flesta, jag också, tycker att Gubbdjäveln gör fel men en dom med efterkommande straff???
Det är bergis SMCs fel!
Kanske min lindriga odiagnostiserade dyslexi gör att sär skrivningar uppkommer , varsegod jag bjuder på den lilla frestelsen för människor som dig.
Jag har ändå 220p högskola och 1,5 milj i årsinkomst som tecken att det inte har någon betydelse för framgång.
Om du vill sitta och döma ett fall utifrån ditt kvalificerade tyckande så säger det mig att du inte verkar speciellt insatt hur en rättslig process går till.
Gubbjäveln har helt klart en poäng, han beskriver tydligt att han inte är ute efter pengarna.
SMC har rek honom att vända sig till fogden, tolkningen vem som ersätter är otydlig.
Frågan är då kan man bedriva en bandagsaktivitet på "egen risk" utan att någon blir ersättningsskyldig eftersom inga försäkringar gäller överhuvudtaget.
SMC har inte gjort något fel snarare har dom hjälpt en medlem och är väldigt tydliga om vad och vilka försäkringar som gäller...bra! Detta påtalar dom också tydligt när det gäller arrangameng med andra aktörer, att det råder en oklarhet.