"Läs igenom mitt inlägg igen sakta denna gången så kanske du förstår vad som stod i det."
Om man puttrar omkring laglydigt på en sporthoj så tycker jag att man är en fegis, och helt klart borde köra någonting annat. Sen förstår jag ju att alla är olika och somliga inte finner något nöje i att busa lite, men då ser jag inte syftet med att ha sporthoj (annat än banhoj då).
Jag har inte definierat vad jag anser vara mod, däremot kan jag definiera en fegis, en person på sporthoj som kör lagligt.
Jag kan se det hela i ett större perspektiv, och jag är fullkomligt medveten om att jag utsätter mina medtrafikanter för risker, men så skitnödig är jag inte att det bekymrar mig nämnvärt. Att jag skulle ha ihjäl någon annan under någon av mina vansinneskörningar håller jag för osannolikt, om än inte omöjligt. Jag väljer dock att bortse från detta, jag är inte perfekt, och det nöjet jag får utav att köra som jag gör tänker jag inte försaka.
Ganska krasst, men så är det, jag bryr mig inte tillräckligt om alla andra för att inte slanga eller köra fort bland andra trafikanter.