Någon annan än jag som stör sig på hela grejen med "Vår hoj är mycket bättre än alla andra på marknaden bla bla bla"..... :S
Det är ju legio i reklam att ljuga sig blå, man ljuger så mycket som man kommer undan med helt enkelt, vi har ändå bra lagar kring hur mycket man får ljuga i svensk reklam.
(Jämför t.e.x med Kina där malda utrotningshotade djur botar allt mellan Cancer och mjäll, och dessutom ger dig en rejäl bånge samtidigt)
Vad jag stör mig på är att "räckvidden/uthålligheten är jämförbar med en 450cc med full tank ungefär"
Det vore ju skitlätt att backa upp det, dom har ju två förare i sina videos, som kör paralellt i samma tempo, sätt den ena på en 450cc med full tank och kör tills någon av dom stannar, fortsätt att köra i samma tempo tills den andra stannar, redovisa skillnaden.
Dom kan säkert hitta någon törstig 450cc med liten tank själva.
Gör sedan om testet i fullt racetempo (deras testförare klarar det) istället för att semesterhoppa lite en solig dag på en torr crossbana och se hur många varv respektive hoj klarar.
Det går att få fram siffror, om man vill, jag har en känsla av att dom inte vill...