Jag säger inte att Stark Varg inte är bra, den är förmodligen den bästa elmotorcykeln som nästan finns på marknaden.
Men fråga er själva, om ni tillverkade en produkt som var bättre än alla andra liknande produkter på marknaden, skulle ni då göra reklamfilmer då två av dina anställda visade upp din produkt i avskiljdhet, eller skulle du göra reklamfilmer där din produkt jämförs sida vid sida med alla andra liknande produkter på marknaden?
Jag skulle ha jävligt bråttom att göra sida vid sida jämförelser om jag var säker på att min produkt skulle vinna vid en jämförelse.
Jag skulle köpa in konkurrenternas produkter själv, göra jämförelsen på film och sedan sälja konkurrenternas produkter efteråt.
Varenda krona jag förlorade på affären skulle jag slicka i mig som billig marknadsföring.
Stark Varg gör videos som påminner om amerikanska shopping channel där dom demokör borrmaskiner i balsaträ...
Sida vid sida, KTM Honda Yamaha och några till med sina egna fabriksförare mot Stark Varg och deras två förare, fullt racetempo tills batterierna eller tankarna är tomma.
Redovisa varvtider och antal körda varv.