Nu blandar du nog ihop namnet med Tony Starks bolag.
Jasså, att dom heter Stark vet jag med säkerhet, Heter dom Stark Future då?
Jasså, att dom heter Stark vet jag med säkerhet, Heter dom Stark Future då?
"Stark Future" är bolaget som tillverkar Stark Varg.
EDIT: Lite konstigt när man söker på Anton Wass så har han ett enda bolagsengagemang och det är "Wass Holding AB". 0 kr omsättning men ett resultat på 574000 kr och utdelning på 300000 kr.
Nåt bolag som heter Stark Future hittar jag inte alls. Väldigt konstigt?
Wass Holding AB | Aktiebolag | Info & Löner - Bolagsfakta
Wass Holding AB – Org.nummer: 559286-7989. På Bolagsfakta.se hittar du kontakt-och företagsinformation, nyckeltal, lön till VD & styrelse m.m.www.bolagsfakta.se
Stark Future SL, reggat i SpanienNåt bolag som heter Stark Future hittar jag inte alls. Väldigt konstigt?
Dom sista sekunderna av filmsnutten ser de väldigt tomt ut på hyllorna å lådorna på arbetsbänkarna.. Typ att de inte finns några delar..
Det ser väldigt småskaligt ut. Känns inte som om det kommer spottas ut mera än max 10 hojar per dag där. Med typ 253 arbetsdagar per år så är vi max uppe i 2500 hojar per år. Det är inte många.Dom sista sekunderna av filmsnutten ser de väldigt tomt ut på hyllorna å lådorna på arbetsbänkarna.. Typ att de inte finns några delar..
Dom sista sekunderna av filmsnutten ser de väldigt tomt ut på hyllorna å lådorna på arbetsbänkarna.. Typ att de inte finns några delar..
Frågan är hur mycke aktivitet de är i lokalerna för man ser film bara från en liten hörna å sen snabba klipp på några robotar som kan va filmade någon annan stans i världen.. Ser mer ut som ett hoppklipp för att lugna folk..Det ser väldigt småskaligt ut. Känns inte som om det kommer spottas ut mera än max 10 hojar per dag där. Med typ 253 arbetsdagar per år så är vi max uppe i 2500 hojar per år. Det är inte många.
Men det har ju iofs gått framåt sen senaste videon.
Alla fem som jobbar typ..?This i where we working hard... Joråsåatte man ser hur det kryllar av personal som jobbar som flitiga myror med att montera hokar.
Gäsp...Ken Roczen Tests Stark Varg Electric Dirt Bike - Racer X
The German native won the Paris Supercross then tested the all-new electric dirt bike in Spain the following day.racerxonline.com
Gäsp...
Hur många minuter körde han innan den behövde laddas?
Det luktar skummare och skummare. Förra filmen tänkte jag att de kanske bara hade någon usel person på marknadsföring som inte hade koll på hur det ser ut i en fabrik, men nu är det så uppenbart fejk med hela grejen så jag har svårt att tro att det kommer att komma något ur detta alls. De har plockat isär ett par prototyper och ställt i någon sorts ställning bland gapande tomma hyllor. inte en pinal verkar finnas eller personal på plats för att kunna börja producera. Gå ut med vad de är för leveranstid på de komponenter som saknas. Visa produktionslinor som är redo, inte tomma hyllplan från lokala K-rauta.Saxlift precis under skylten. Upphängd nyss eller kanske tillfälligt?
Det står massa öppna lådor synligt i ”skyltfönstren” mot utsidan. Pro.
Gubben vid datorn. Varför har han monitorn på en kartong? Varför kör han power point slides från laptopen till stora monitorn?
Hur i helskotta ska de lyckas fylla hela den byggnaden?
Något är skumt.
Det luktar skummare och skummare. Förra filmen tänkte jag att de kanske bara hade någon usel person på marknadsföring som inte hade koll på hur det ser ut i en fabrik, men nu är det så uppenbart fejk med hela grejen så jag har svårt att tro att det kommer att komma något ur detta alls. De har plockat isär ett par prototyper och ställt i någon sorts ställning bland gapande tomma hyllor. inte en pinal verkar finnas eller personal på plats för att kunna börja producera. Gå ut med vad de är för leveranstid på de komponenter som saknas. Visa produktionslinor som är redo, inte tomma hyllplan från lokala K-rauta.
De har ju ett pallställage med kartonger i alla fall. Så lite materiel för montering borde de ju ha.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|