Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Nu jävlar levererar sporthoj igen![]()
Sanningen kommer alltid ikapp till slut.
Nu jävlar levererar sporthoj igen![]()
Vad var det för "unpredictable reaction"?Jag tror att Eddies aktier steg lite i värde nu.
Det blev en wheelie när han gasade och han råkade träffa den andraVad var det för "unpredictable reaction"?
Det blev en wheelie när han gasade och han råkade träffa den andra
Det såg smooth ut förutom det där, det måste varit mer bakom ett så bryskt uttalande antar jag?- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Där finns incidenten.
Det ser väl ut som ett gashäng, eller hade han för avsikt att släpa vargen över den andra hojen med vilt spinnande bakhjul?
Gashäng kan IOFS drabba alla fordon, så det kanske inte är det han hänvisar till angående hojens beteende
Inget fordon för att kunna glassa vid korvmojen asså!!Vafan, kan den inte ens börna...? Hur ska man då få brewdar...?
Vafan, kan den inte ens börna...? Hur ska man då få brewdar...?
Nä jag tror inte det var ett gashäng, handlade nog mer om att han feldoserade gasrörelsen självDet ser väl ut som ett gashäng, eller hade han för avsikt att släpa vargen över den andra hojen med vilt spinnande bakhjul?
Gashäng kan IOFS drabba alla fordon, så det kanske inte är det han hänvisar till angående hojens beteende
Jag tror de handlar om att ge igen för typ gammal ost..
I unilaterally terminate the contract with Stark Future company and I refuse to race in the next races.
I also want to express my apologies for the event happened at German GP, which was not my intention and was caused by the unpredictable reaction of the motorcycle.
Rätt uppenbart att något annat ligger bakom. Hans avsikt var nog att vända cykeln, inte torpedera. Därifrån till att bryta kontraktet så är en väldigt lång väg att gå. Gissningsvis mer betalt från någon konkurrent.
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |