Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Ben_Dover skrev:
2536699 Ja, självklart... Det blev så pga. att jag käkade en ryss-femma i morse, så nu väger jag 130 kg stenhård och är helt galen... Man blir så då, har jag läst

hur många ska man ta, räcker det med en enda för o bli så stor (130kg)? jag vill också bli grov, minst 130kg, vilka stroider är bäst då, är det såna ryssar lr oxar, om man inte vill ha sånt där roidrage. tror du man kan gå upp från 70kg till 130 på nåra veckor med dom lr :va sen det här whey100 (som inte är steroider tydligen) är det bättre än steroider, blir man grov på det? injicerar man whey100 i armen lr? (tycker sprutor verkar farligt)
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Homo skrev:
2536963 hur många ska man ta, räcker det med en enda för o bli så stor (130kg)? jag vill också bli grov, minst 130kg, vilka stroider är bäst då, är det såna ryssar lr oxar, om man inte vill ha sånt där roidrage. tror du man kan gå upp från 70kg till 130 på nåra veckor med dom lr :va sen det här whey100 (som inte är steroider tydligen) är det bättre än steroider, blir man grov på det? injicerar man whey100 i armen lr? (tycker sprutor verkar farligt)
För det första så finns det bara ryssar och oxar, sen räcker det med två tabletter... den första går du upp från 70 till 100 och nästa dag tar du en till så går du upp till 130!!! Roid-rage är ett måste, så om du inte får det så får du spela galen... Är man sprut-rädd kan man snorta whey 100 (dock får man lite sämre effekt) Dessa tas alltid tillsammans :tummenupp
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
ok det går o snorta alltså, va skönt att man slipper sprutor
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Tankebubblor innan skrivandet tar fart:
Burner skrev:
2536903Faaaaan, nu frågar han så där svårt igen... Hur ska jag ta mig ur det här, när jag bara sitter och hittar på och ljuger ihop en massa skit-snack endast för att smutskasta Ben? Jag kan ju omöjligt svara på saker jag bara hittar på... Han missuppfattar eller förvränger ju inget jag skriver egentligen, så hur ska jag förklara bort det? Äh, jag kör på som vanligt och drar till med nån påhittad historia så kanske han slutar ifrågasätta mig snart

stoffer skrev:
2536903Öööööh..... öööh.... undrar vad dom skriver om egentligen??? Ja, jag har ingen aning, men det verkar vara många som håller med Burner, så jag kör på det så kanske det blir han och jag ändå...

millemannen skrev:
2537934Men, duuh, alla vet ju att man måste ta 3 piller...
Jag börjar med att förtydliga för Burner, så han inte slår runt totalt (även millemannen)... Inlägget ovan var inte seriöst :smasha

Ja, Burner har ju gång på gång bevisat att han ej har två fungerande hjärnhalvor, vilket krävs om man ska motivera hans falska påståenden angående min kompetens att läsa hans inlägg korrekt!
Det gör det omöjligt att försöka föra en diskution, då han inte ens kan förklara vad han anser att jag läst fel.
Att hans butt-boy håller med honom visar på lika tydliga tecken att han liksom många är en flitig aftonbladet-läsare...
Jag kan dock ej skriva vad jag egentligen anser om dessa då Boten Anna kommer att banna, banna mig så hårt!
That´s all folks... it´s me against the world, so :FU all and good night
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Hahaha, forumtrollet är ett besynnerligt djur. Med sina nästan övernaturliga manipulationstekniker lurar det till sig mat av intet ont anande forummedlemmar. Ju mer man försöker förstöra och bekämpa trollet ju mer mat får det. Ungefär som att försöka släcka en skogsbrand med bensin.

Och i och med detta så överlever väl trollet 10 sidor till.

Fyfan. :huvet :gnissla :mad:
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Stoffer: Och du fick luft från? Antar att det är du på din bild då kan du lika gärna lägga ner.
Jag är en person som har belägg bakom mina argument men då burner gång på gång visat att hans 15 "ätasomenflickasupaknapptträna" år är allt som räknas trots föga resultat känns det meningslöst.

Burner: Vilka mängder, på vilka personer och vilka preparat användes, i vilken utsträckning användes preparaten? Var det någon testgrupp som fick placebo och sedan berätta hur dom kände sig? Nu vill jag du CITERAR bitar av rapporterna som visar precis svar på detta jag frågat efter, och inte någon kompis som käkat 1 oxe.
Du är medveten det finns en hel jävla del rapporter som visar det motsatta? Samt finns det INGEN rapport, heller inga dödsfall av steroidbruk.

För övrigt är jag då det levande omöjliga... fan va skönt (ok kommer väl saknas 5kg från den magiska bodybuildergränsen... kankse bäst o satsa på fitness...:( )
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Minimal skrev:
2538760 Stoffer: Och du fick luft från? Antar att det är du på din bild då kan du lika gärna lägga ner.
Jag är en person som har belägg bakom mina argument

Haha, du är ju söt. Varför skulle det spela någon roll hur jag ser ut? Typiskt ogenomtänkt att tro att man kan mindre om träning/kost/doping om man själv är mindre. Det är så sött med er som bygger erat liv på hur ni ser ut i kroppen, och värderar människor därefter.

Och vad gäller beläggen bakom dina argument, det hjälper inte att säga att man har det, man måste kunna visa det också. Det har du misslyckats med totalt.
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Minimal skrev:
Stoffer: Och du fick luft från? Antar att det är du på din bild då kan du lika gärna lägga ner.
Jag är en person som har belägg bakom mina argument

Inte i ett enda inlägg som du gjort så har du belägg för vad du skriver.
Därav så bör dina påståenden bedömas som mycket svaga.

Dina personliga påhopp på Stoffer tyder bara på aggressivitet och
bristande social förmåga för att diskutera med människor som har andra åsikter än dig själv.


Minimal skrev:
men då burner gång på gång visat att hans 15 "ätasomenflickasupaknapptträna" år är allt som räknas trots föga resultat känns det meningslöst.

Ytterligare en missuppfattning från din sida, du måste börja läsa
hela meningar och inte bara något få ord i varje mening.

Mina argument baserar sig absolut inte enbart på mig själv utan på
människokroppens förmåga att bygga muskelmassa utan droger.

Minimal skrev:
Burner: Vilka mängder, på vilka personer och vilka preparat användes, i vilken utsträckning användes preparaten? Var det någon testgrupp som fick placebo och sedan berätta hur dom kände sig? Nu vill jag du CITERAR bitar av rapporterna som visar precis svar på detta jag frågat efter, och inte någon kompis som käkat 1 oxe.

Jag har i stora delar bara läst slutsatserna och det verkar som att 95% stödjer de argument som jag tidigare presenterat i tråden.

Jag skall söka lite djupare i rapporterna när jag får tid över och skicka in
lite citat. Dock så känns det meningslöst då du inte är ute efter fakta utan bara för att smutskasta andra personer(precis som du gör i de flesta av dina inlägg).

Om du använt dig av en bättre attityd i dina inlägg så skulle jag gärna hjälp dig och även postat HELA rapporterna.

Tydligen så har du svårt för att finna fakta själv, brukar du alltid
kräva att allt serveras på ett silverfat så beklagar jag.

Minimal skrev:
Du är medveten det finns en hel jävla del rapporter som visar det motsatta? .

Det gör det säkert, dock så är de förhoppningsvis väldigt få de de strider mot
de andra 95% av resultaten.


stoffer skrev:
2538964 Haha, du är ju söt. Varför skulle det spela någon roll hur jag ser ut?

Inte något att ta åt dig, det tyder bara på att han inte kunde svara med ett motbevisande argument.

Då tog han till den lätta vägen och gjorde ett personligt påhopp istället, försöker
troligen bara att spela tuff.
 
Last edited:

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Hahaha, vilken sjuk tråd!:D Sitter här och skrattar så tårarna sprutar! Vissa verkar ha knaprat lite väl många ryssar innan dom skrivit sina inlägg...:gnissla
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
UrbanTiger skrev:
2565493 Orka inte läsa hela tråden men det är nog Anabola Steroider som är snabbaste sättet.

Tror jag med! -Tänkte att det passar med ett trådlyft, i tidens anda liksom
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top