Minimal skrev:
Stoffer: Och du fick luft från? Antar att det är du på din bild då kan du lika gärna lägga ner.
Jag är en person som har belägg bakom mina argument
Inte i ett enda inlägg som du gjort så har du belägg för vad du skriver.
Därav så bör dina påståenden bedömas som mycket svaga.
Dina personliga påhopp på Stoffer tyder bara på aggressivitet och
bristande social förmåga för att diskutera med människor som har andra åsikter än dig själv.
Minimal skrev:
men då burner gång på gång visat att hans 15 "ätasomenflickasupaknapptträna" år är allt som räknas trots föga resultat känns det meningslöst.
Ytterligare en missuppfattning från din sida, du måste börja läsa
hela meningar och inte bara något få ord i varje mening.
Mina argument baserar sig absolut inte enbart på mig själv utan på
människokroppens förmåga att bygga muskelmassa utan droger.
Minimal skrev:
Burner: Vilka mängder, på vilka personer och vilka preparat användes, i vilken utsträckning användes preparaten? Var det någon testgrupp som fick placebo och sedan berätta hur dom kände sig? Nu vill jag du CITERAR bitar av rapporterna som visar precis svar på detta jag frågat efter, och inte någon kompis som käkat 1 oxe.
Jag har i stora delar bara läst slutsatserna och det verkar som att 95% stödjer de argument som jag tidigare presenterat i tråden.
Jag skall söka lite djupare i rapporterna när jag får tid över och skicka in
lite citat. Dock så känns det meningslöst då du inte är ute efter fakta utan bara för att smutskasta andra personer(precis som du gör i de flesta av dina inlägg).
Om du använt dig av en bättre attityd i dina inlägg så skulle jag gärna hjälp dig och även postat HELA rapporterna.
Tydligen så har du svårt för att finna fakta själv, brukar du alltid
kräva att allt serveras på ett silverfat så beklagar jag.
Minimal skrev:
Du är medveten det finns en hel jävla del rapporter som visar det motsatta? .
Det gör det säkert, dock så är de förhoppningsvis väldigt få de de strider mot
de andra 95% av resultaten.
stoffer skrev:
2538964 Haha, du är ju söt. Varför skulle det spela någon roll hur jag ser ut?
Inte något att ta åt dig, det tyder bara på att han inte kunde svara med ett motbevisande argument.
Då tog han till den lätta vägen och gjorde ett personligt påhopp istället, försöker
troligen bara att spela tuff.