Ben_Dover
Ny medlem
Hahahaha, den var kommentaren faktiskt roligstoffer skrev:2530986När ska jag lära mig att inte mata trollen?
Hahahaha, den var kommentaren faktiskt roligstoffer skrev:2530986När ska jag lära mig att inte mata trollen?
Ben_Dover skrev:2530908tro att det bara är att stoppa i sig lite grejer så ökar man skit-mycket, och jag försöker förklara att det krävs mycket mer,
Du glömde skriva att jag började käka råa ägg varje morgon också!General E skrev:2531076Näe såklart, så är det ju inte. Resten måste stämma också.
En kille på gymmet har blivit såååå mycket grövre på några månader.
Han har ökat från 70kg bänk till ca 130kg.
Han är jETTestArK!!!!111
Frågade en gång om han ätit bola, men han svarade att han bytt från whey 80 till whey 100. Samt att han numera kör dropset.
Har du prövat whey100? Är det verkligen så bra som alla säger?
Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!General E skrev:2531076Näe såklart, så är det ju inte. Resten måste stämma också.
En kille på gymmet har blivit såååå mycket grövre på några månader.
Han har ökat från 70kg bänk till ca 130kg.
Han är jETTestArK!!!!111
Frågade en gång om han ätit bola, men han svarade att han bytt från whey 80 till whey 100. Samt att han numera kör dropset.
Har du prövat whey100? Är det verkligen så bra som alla säger?
Haha Generalen skämtar ju. Lugna ner dig lite, ingen annan verkar va direkt upprörd.Ben_Dover skrev:2531154Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!
HanneZ skrev:2531111Du glömde skriva att jag började käka råa ägg varje morgon också!
Ben_Dover skrev:2531154Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!
Ben_Dover skrev:2531154Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!
Homo skrev:2531199det här whey100 vad är det för steroid? är det ungefär som såna ryssar lr.
Homo skrev:2531199det här whey100 vad är det för steroid? är det ungefär som såna ryssar lr. 70 till 130 är ju bra ökning..
Cupcake skrev:2531244Är ingen steroid alls. Ett viktökningspulver med mycket kolisar, eller så är det mer av ett proteinpulver, men någon kan säkert påminna mig vilket det var. fast det låter som ett "protte"-pulver.
Jag ger upp!! Att få dig att förstå fakta är totalt omöjligt, då du inte ens klarar av att läsa igenom ett enda inlägg utan att missuppfatta större delen av det du läst + att du kan inte ens svara riktigt på en enda fråga utan drar in saker som absolut inte har med saken att göra, och det tror du får dig att verka påläst och smart, men för mig gör du dig bara ännu dummare och pinsam!burner skrev:2531195Nu har du fel(börjar bli vanligt) igen.
Troligen så vet du inte riktigt vad ett förståndshandikapp innebär.
Här kan du läsa vidare vad det innebär http://www.wikipedia.org/
Att du nu har börjat att begränsa dig till enstaka ord när vi diskuterar
tyder på att du har svårt att motivera alla tidigare felaktiga påståenden som du spridit i denna tråd.
Tyvärr så har det gått lite för långt för att du kan lämna diskussionen med hedern i behåll.
Aaaah sorry, det gick av bara farten!!! Lätt att dra alla över en kam när såna som Burner skriver....HanneZ skrev:2531173Haha Generalen skämtar ju. Lugna ner dig lite, ingen annan verkar va direkt upprörd.
Inget svar angående buk-frågan?Minimal skrev:2531257Helt rätt, budget proteinpulver från gymgrisen.
Det är han som tränar som ett svin.Homo skrev:2531382vem är gymgrisen?
HanneZ skrev:2531379Inget svar angående buk-frågan?
Gymgrossisten skulle jag tro att han menar....Homo skrev:2531382vem är gymgrisen?
Your way passed that point, btw... och en till liten fråga?burner skrev:2531195
Att du nu har börjat att begränsa dig till enstaka ord när vi diskuterar
tyder på att du har svårt att motivera alla tidigare felaktiga påståenden som du spridit i denna tråd.
Tyvärr så har det gått lite för långt för att du kan lämna diskussionen med hedern i behåll.
Ben_Dover skrev:2531849Gymgrossisten skulle jag tro att han menar....
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...&visa=1-36&Sort=A.Beskr&Visn=Std2&Kampanj_ID=
Your way passed that point, btw... och en till liten fråga?
Kan du skriva ner alla "fel" jag skrivit, som HÖR TILL DET VI BÖRJADE DISKUTERA, och skriva vad som är rätt! Jag har inte sett ett enda vettigt svar på nåt av det jag ifrågasatt inom träning m.m. från din sida...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|