Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Ben_Dover skrev:
2530908 tro att det bara är att stoppa i sig lite grejer så ökar man skit-mycket, och jag försöker förklara att det krävs mycket mer,

Näe såklart, så är det ju inte. Resten måste stämma också.
En kille på gymmet har blivit såååå mycket grövre på några månader.
Han har ökat från 70kg bänk till ca 130kg.
Han är jETTestArK!!!!111

Frågade en gång om han ätit bola, men han svarade att han bytt från whey 80 till whey 100. Samt att han numera kör dropset.

Har du prövat whey100? Är det verkligen så bra som alla säger?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
General E skrev:
2531076 Näe såklart, så är det ju inte. Resten måste stämma också.
Han är jETTestArK!!!!111

Frågade en gång om han ätit bola, men han svarade att han bytt från whey 80 till whey 100. Samt att han numera kör dropset.

Du glömde skriva att jag började käka råa ägg varje morgon också! :mad:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
General E skrev:
2531076 Näe såklart, så är det ju inte. Resten måste stämma också.
Han är jETTestArK!!!!111

Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
2531154 Det är skrämmande vad många förståndshandikappade det är på den här sidan!

Nu har du fel(börjar bli vanligt) igen.
Troligen så vet du inte riktigt vad ett förståndshandikapp innebär.

Här kan du läsa vidare vad det innebär http://www.wikipedia.org/

Att du nu har börjat att begränsa dig till enstaka ord när vi diskuterar
tyder på att du har svårt att motivera alla tidigare felaktiga påståenden som du spridit i denna tråd.

Tyvärr så har det gått lite för långt för att du kan lämna diskussionen med hedern i behåll.

Last edited:

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
det här whey100 vad är det för steroid? är det ungefär som såna ryssar lr. 70 till 130 är ju bra ökning..

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Homo skrev:
2531199 det här whey100 vad är det för steroid? är det ungefär som såna ryssar lr. 70 till 130 är ju bra ökning..

Är ingen steroid alls. Ett viktökningspulver med mycket kolisar, eller så är det mer av ett proteinpulver, men någon kan säkert påminna mig vilket det var. fast det låter som ett "protte"-pulver.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Cupcake skrev:
2531244 Är ingen steroid alls. Ett viktökningspulver med mycket kolisar, eller så är det mer av ett proteinpulver, men någon kan säkert påminna mig vilket det var. fast det låter som ett "protte"-pulver.

Helt rätt, budget proteinpulver från gymgrisen.

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
burner skrev:
2531195 Nu har du fel(börjar bli vanligt) igen.
Troligen så vet du inte riktigt vad ett förståndshandikapp innebär.

Här kan du läsa vidare vad det innebär http://www.wikipedia.org/

tyder på att du har svårt att motivera alla tidigare felaktiga påståenden som du spridit i denna tråd.

Tyvärr så har det gått lite för långt för att du kan lämna diskussionen med hedern i behåll.
Jag ger upp!! Att få dig att förstå fakta är totalt omöjligt, då du inte ens klarar av att läsa igenom ett enda inlägg utan att missuppfatta större delen av det du läst + att du kan inte ens svara riktigt på en enda fråga utan drar in saker som absolut inte har med saken att göra, och det tror du får dig att verka påläst och smart, men för mig gör du dig bara ännu dummare och pinsam!
Fortsätt läs Aftonbladet, Expressen och "En ding ding-värld" och tro på allt dom skriver... att dom aldrig kommer att skriva riktig fakta, utan överdriva, ljuga och göra allt för att sälja till folk utan verklighetsuppfattning, är det helt meningslöst att förklara för dig då du bevisligen inte kan ta det!!!
Så skyll dig själv och skit i andra :finger (Jo, det heter ju i vanliga fall "sköt dig själv", men jag måste ju se vilken länk du letar reda på nu för att "rätta" mig)

HanneZ skrev:
2531173 Haha Generalen skämtar ju. Lugna ner dig lite, ingen annan verkar va direkt upprörd.
Aaaah sorry, det gick av bara farten!!! Lätt att dra alla över en kam när såna som Burner skriver.... :6surkart

Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
HanneZ skrev:
2531379 Inget svar angående buk-frågan?

Tyckte jag svarade på det innan?
Först och främst kan det vara så lätt att man laddat upp fel till tävling.
För du vet att man vätsketömmer och nollar kolhydraterna o.s.v för att sedan ladda upp bästa möjliga tryck. Laddar man fel eller får i sig vätska blir allt skit.
Annan orsak kan vara att det är så genetiskt på personen.
Den tredje är hgh, insuling men främst all mat byggare käkar, en kombination av alla tre (så inte burner eller nån annan okunnig förösker ge nåt dumt svar är det alltså alla tre delar och inte bara en) kan medföra att organen växer, alltså att vävnaden inuti kroppen växer och då trycker ut magmusklerna/buken och gör att den står utåt.

hoppas det förklarade något.

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
Homo skrev:
2531382 vem är gymgrisen?
Gymgrossisten skulle jag tro att han menar....
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...&visa=1-36&Sort=A.Beskr&Visn=Std2&Kampanj_ID=

burner skrev:
2531195

Your way passed that point, btw... och en till liten fråga?
Kan du skriva ner alla "fel" jag skrivit, som HÖR TILL DET VI BÖRJADE DISKUTERA, och skriva vad som är rätt! Jag har inte sett ett enda vettigt svar på nåt av det jag ifrågasatt inom träning m.m. från din sida...

Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Ben_Dover skrev:
2531849 Gymgrossisten skulle jag tro att han menar....
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...&visa=1-36&Sort=A.Beskr&Visn=Std2&Kampanj_ID=

Your way passed that point, btw... och en till liten fråga?
Kan du skriva ner alla "fel" jag skrivit, som HÖR TILL DET VI BÖRJADE DISKUTERA, och skriva vad som är rätt! Jag har inte sett ett enda vettigt svar på nåt av det jag ifrågasatt inom träning m.m. från din sida...

men duvet.. han har ju tränat 15 år ;) Med så grymma resultat, ingen kan vara bättre än honom eller starkare ren... omöjligt!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM