Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Twosaint skrev:
2520766 Ja men har du 15 års erfarenhet så borde du ha något att visa upp, du har ju bjudit på stats tidigare så...

Jag har bara en webbkamera och den ger skitdåliga bilder, för det andra så har jag inte så mycket att visa upp heller.

Last edited:

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Minimal skrev:
2519663
Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
Jag vet personer som ökar rent mer än många som kurar, det beror helt på hur mycket man är villig att offra, lever man byggning ren så växer man ordentligt också.

Sedan beror det ju vilken/vilka doping personen tar också.
Min åsikt är iaf att en ren person inte kan komma i närheten av samma utveckling som en person som injecerar och/eller äter piller.

Undrar vad den här killen ätit...
http://www.nopers.com/video/391/bodybuilding_huge_quads_and_thighs

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
General E skrev:
Min åsikt är iaf att en ren person inte kan komma i närheten av samma utveckling som en person som injecerar och/eller äter piller.

Det har du helt rätt i, men om du frågar en som själv använder droger så får du förstås svaret att det är den hårda träningen som ger 95% av resultatet :hihi

Utan drogerna skulle ökningarna inte ens vara hälften i jämförelse.

En bekant som tidigare tränade på mitt gym började helt plötsligt öka som fan, kanske gick upp 8-12 kg på bara 6 månader och när han konfronterades så sa han att morsan gjorde massor av lasagne till honom och det var det han ökade så mycket av.

Tycker det är ganska så löjligt att de som drogar inte är män nog att erkänna detta, kanske en jämförelse kan göras till narkomaner som också har svårt att acceptera att dom är missbrukare ?

Last edited:

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
Minimal skrev:
2512515 Varför sitter ni och diskuterar grejer ni inte vet nåt om helt ärligt?
Man kan gå upp MYCKET muskler ren, man kan också gå upp mycket muskler med bruk av preparat.
Men hur som helst, proffsen hade varit proffs även om steroider inte funnits.
Sen att ni tror man käkar lite tabletter med rysk text och ökar 50kg muskler på 1vecka är ju som sagt, skrattretande.

Colemans mage (samt många andras) är långt från tillväxtens fel, utan dom otroliga mängder mat som går åt, insulinet och tillväxten är bara små faktorer. Hur mycket mat tror ni själva det går åt när man ligger på 150kg offseason?

Sen är dom flesta som brukar steroider just genomsnitts svensson som lägger på sig 5kg VÄTSKA (absolut inte muskler) innan sommarn och går omkring och tror sig vara bäst.

Burner: Hur grov är du själv? Med 15 års "erfarenhet" borde det gett dig en jävla massa muskler. Eller du ville inte ha såna bulliga bådibildar muskler?

haha bs.. alla vet att man får sån mage av gh... därför det kallas gh-mage gh=growth hormon (tillväxt hormon)

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
burner skrev:
2521763 Nej, har skulle nästan vara lika stor utan drogerna :rolleyes: :rofl

heheh dom brukar säga det.

"jag lovar jag lovar jag äter bara mycket mat o tränar rätt...."

"det är helt normalt att gå upp 10kg muskler på ett år"

its all about the food.... :tummenupp

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
2526243 Väntar fortfarande på att du ska berätta inom vad, eller var du fått din sk. 15-åriga erfarenhet från? :trött

Jag har helt enkelt tränat i 15 år.

Jag har förstås även varit med från starten när många bekanta börjat styrketräna.
Vissa tränar rent och några andra har börjat med droger.

Skillnaden mellan dessa 2 grupper är mycket mycket stor.
Några trycker tex. upp 200kg i bänkpress efter några års drogande, dock så är det ingen vidare kvalitet på dom grabbarna. Många av dom som valt att inte använda droger kanske istället sliter med 120-140kg efter några års träning.

Så stor skillnad gör det alltså.

Det har hänt att en av dom varit sjuk i tex. 2 veckor och sedan
han han börjat träna igen så hade han tappat 25kg i styrka.

200kg pressar inte ens jag upp fast jag tränat i så många år(kanske inte stenhårt alla år men ändå tränat).

Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
burner skrev:
2526348 Jag har helt enkelt tränat i 15 år så jag VET helt enkelt hur stor skillnad det gör med droger. Kan berätta massor med exempel från det ställe där jag tränar.

Jag har förstås även varit med från starten då många börjat styrketräna.
Vissa tränar rent och några andra har börjat med droger.

Skillnaden mellan dessa 2 grupper är mycket mycket stor.
Några trycker tex. upp 200kg i bänkpress efter några års drogande, dock så är det ingen vidare kvalitet på dom grabbarna.
Det har hänt att en av dom varit sjuk i tex. 2 veckor och sedan
han han börjat träna igen så hade han tappat 25kg i styrka.

200kg pressar inte ens jag upp fast jag tränat i så många år(kanske inte stenhårt alla år men ändå tränat).
Hahahaha, ja, det är en vanlig ursäkt bland dom som tränar och tränar, men det händer inget för dom är för lat och/eller gör helt fel med både mat och träning, och så fort dom ser nån som är starkare/större så går dom på steroider!!! Så löjligt :rofl
Jag har tränat till och från i säkert 10 år, så då VET jag allt oxå då???

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
Hahahaha, ja, det är en vanlig ursäkt bland dom som tränar och tränar, men det händer inget för dom är för lat och/eller gör helt fel med både mat och träning, och så fort dom ser nån som är starkare/större så går dom på steroider!!! Så löjligt :rofl

Exakt samma sak brukar steriodpojkarna säga nere på träningen, nästan
så man undrar om det står att man ska säga så på preparaten ?

Ben_Dover skrev:
Jag har tränat till och från i säkert 10 år, så då VET jag allt oxå då???

Vet allt ?, vart har jag skrivit att jag vet allt ?

Kosten är klart viktig som du skriver MEN det finns självklart begränsningar för hur mycket kosten spelar in. Hur bra du än sköter kosten så når du troligen ALDRIG en bodybuilders kropp på tex. 100kg(se bild) i tävlingsform helt ren utan droger.

Några av dom som aldrig tränat kanske tror på vad du säger men de som själva tränat några år känner till verkligheten, de vet även att det du skriver inte är korrekt.

Tex. 200kg i bänkpress är det en väldigt lite andel som når utan droger.
Där jag tränar så finns det troligen ingen alls som tar 200kg helt utan droger.

Det jag försöker lyfta fram är det stora drogmissbruket bland många stora byggare idag. Ämnet är verkligen tabybelagt men jag tycker det känns som att sanningen måste lyftas fram.

Då du tydligen lever långt från verkligheten så känns det meningslöst att ens diskutera med dig.
Du får försöka lura någon annan istället.

Jag tänkter inte slösa mer enerig på dig, försök med Lunarstorm istället.

Det känns som att jag försöker att förklara för ett moppefucko att en R1'a inte gör 360km/h i orginalskick men moppefuckot är helt övertygad att det gör den visst.

Här kan intressserade läsa vidare Droginfo om steroidmissbruk

Det tas bl.a upp just de psykiska effekterna är aggressivitet, förnekelse av missbruk, kontrollförlust med avseende på att inte kunna bryta missbruket, förlust av impulskontroll, ökad sexualdrift, omdömeslöshet, maniska tillstånd eller syndrom som kännetecknas av en stegrad självkänsla, kraftfull omnipotens och grandiositet.

Just förnekelse är vanligt bland drogmissbrukare, dock så nämner jag inga namn för jag vill inte göra några påhopp.

Bifogat

• 580.jpg
    580.jpg
    45.8 KB · Visningar: 71
Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Du måste vara från en annan planet burner.
Jag skrev ett längre inlägg förr men då det endå inte hade sjunkit in fanns inte meningen.
Hade du skött dig 100% (vilket av din bild att döma har du verkligen inte gjort) i 15 år hade du varit Grov. Och att nå en bodybuilders fysik kan man visst ren. Jävla idioti.

SW: Ok, förklara gärna vad i HGH som gör att "magen växer", du som endå vet.

Homo: torr muskelmassa är det verkligen omöjligt. Coleman o co har knappt dom över 60kg muskler på kroppen... så kanske du förstår.
Men med vätskan, vävnad, muskel och fettet (fettet kommer hur man än gör om man ligger på bibehållen bf%) så det fullt möjligt ja.
Ju närmre sitt genetiska max man kommer ju svårare får man att bygga.

O sen var det nån som skrev att gener är 95% av resultatet, riktig bullshit det också. Gener kommer in i spelet när man är på HÖG nivå och har problem att få massa på vissa muskelgrupper, t.ex Markus Ruhl och hans triccor.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Minimal skrev:
2526686 ...

SW: Ok, förklara gärna vad i HGH som gör att "magen växer", du som endå vet.
...

Kan inte du svara på min fråga om dessa magar också... Vad är det som gör magen stor när fettet deffats bort o tarmarna har tömts?

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
En bra BB-fysik, kommer alltid att vara en bra sådan med eller utan prep. En mindre bra BB-fysik, har däremot mycket svårt att bli bra med eller utan prepp. Har du tex lång midja med högt fästa lats, så är det bara att gilla läget.

Att nå en fysik som de riktigt stora killarna kanske går utan prep, men vem orkar, har tiden att ta reda på det?! Det tar ju en mansålder att bli som Coleman utan grejjer, om det nu ens är möjligt, vilket jag inte tror.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ben_Dover skrev:
Du tror som dom flesta andra att bara för att du trycker i dig lite kemiska preparat så blir du automatiskt skit-stor, men så är det inte!!!

Kom in i matchen eller sluta diskutera, din sopa!!!
Det där begriper nog alla här.

Tagga ner lite!

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Nej, automatiskt stor blir man verkligen inte, men de är ju utan tvekan en god hjälp på vägen, speciellt om man håller en disciplinerad BB-livsstil i övrigt.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Ben_Dover skrev:
2526936 Du har absolut ingen koll på vad jag försöker få dig att förstå, och du hävdar nån sorts 15-årig erfarenhet som du tror dig ha fått genom att vara på gymmet, men kan inte skriva ett vettigt inlägg...
Jag tar det igen, och fattar du inte nu så får du väl hämta din dag-vårdare och se om den kan förklara!!!
Du tror som dom flesta andra att bara för att du trycker i dig lite kemiska preparat så blir du automatiskt skit-stor, men så är det inte!!! Fattar du nu???

Benny, din ståndpunkt är tydlig.
Har du några argument för den?

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
General E skrev:
2527006 Benny, din ståndpunkt är tydlig.
Har du några argument för den?
Nej, den är ju inte så tydlig för vissa, som du kanske märker!!
Hur menar du "argument"? Jag argumenterar hela tiden om att det spelar ingen roll vad du trycker i dig om du inte äter och tränar tillräckligt!
Behöver jag vara mer tydlig? Det kan väl inte vara så svårt att förstå?

För att få musklerna att växa måste du tvinga dom att bli starkare genom att "lura" kroppen att bli starkare pga. att du ökar belastningen då och då!
Sen behöver kroppen ett överskott av energi så att den har nåt att växa av! Äter du överdrivet mycket så ger det en bättre anabol signal till kroppen än att träna, men du blir då förmodligen väldigt fet oxå...
Tränar du utan att äta så får kroppen inget att bygga av tillslut vilket gör att du blir svagare av att du bryter ner muskeln, och den har inget att bygga upp sig av!
Kör du med diverse preparat så hjälper det självklart att bygga, men det ersätter inte energin du behöver för att kroppen ska växa!
Alltså "Det spelar ingen roll vad du än trycker i dig om du inte äter och tränar riktigt"!!!!
Är det tydligt nog för dig?
Träna utan att äta riktigt = dålig muskeltillväxt

Träna+steroider utan att äta riktigt = dålig muskeltillväxt, biverkningar i vissa fall

Äta mycket men träna dåligt = Fet, men förmodligen bättre muskeltillväxt

Träna riktigt+äta riktigt = Bra muskeltillväxt

Träna riktigt+steroider+äta riktigt = Bra muskeltillväxt, men i vissa fall biverkningar av olika slag, vattnig m.m.
Musklerna består väl av runt 70%-75% vatten, och drar du på dig vätska så gör ju det sitt...
Detta är givetvis väldigt individuellt, och det finns ju fler faktorer som spelar roll, men vilken av ovan kombinationer tror du fungerar bäst i längden?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM