Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
granath_ skrev:
2494892 man behöver inte ha något emot dom för att man talar sanning, något som svensken verkar ha svårt att förstå :tungan

Ja, jag håller helt med! Inte fan är man rasist, man säger ju bara det som ingen annan vågar säga!

Det är ju faktiskt sant att

¤Invandrarna kommer hit för att leva på bidrag
¤Invandrarna tar alla jobben
¤Invandrare begår bara massa brott
¤Invandrare luktar illa
¤Invandrare, speciellt muslimer, har gått samman i en konspiration för att ta över Sverige, och dom startar i Landskrona.
¤Om vi skickar hem de flesta invandrare till sina länder istället, kommer brotten i princip försvinna och socialbidragen kommer sjunka enormt!

Bara för att jag säger det här, är jag ju inte rasist, eller hur? Jag säger som sagt bara det som ingen annan svensk vågar säga.
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
:corn

dick_vermeil.jpg
 

Airborne

Careful with that axe Eugene
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
929 '00
granath_ skrev:
2494789 det var absolut inte dig jag reagerade på, utan hur det är helt ok för dom att stå & kalla varann för neger mm.
om jag skulle säga " hej neger " till nån mörkhyad, då så skulle det bli ett jävla liv :näsblod

N-ordet bland svarta i vissa kretsar har mer betydelsen "broder". Om en handikappad person kallar en annan för "din handikappad parasit" så fattar man att han är ironisk. Om en svart kallar en annan för blatte är det solklar ironi och han skulle inte använda ordet om det var menat negativt eftersom han då just förolämpat sig själv. Skulle du säga hej neger till någon du inte känner, hur ska han fatta ev ironi, utan att känna dig? Att det är illa menat ligger väldigt nära till hands.

Mina 0,2 cent
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Airborne skrev:
2497357 ..Mina 0,2 cent

jadu, konstigt det där, visst ni får väl säga vad ni vill till varandra.
men det skulle låta jävligt roligt om vi gick runt & kalla varandra för "viting" :näsblod
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Freddy82 skrev:
2497128 Varför yttrar du dig utan att veta vilka jag syftar på?
Lugna ner dig nu, lilla pojken, så kan du väl berätta det när du slutat gråta....
:pannkyss :såjaponken

Jag tar för givet att du menar "de gamla" runt arnolds tid, då det var vakuum-magar hit och dit, för föregångarna är väl inte mycket att tala om...
Du ska ju inte yttra dig själv när du inte vet vilka "gamla" den du citerade, menar :finger
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
granath_ skrev:
2497428 jadu, konstigt det där, visst ni får väl säga vad ni vill till varandra.

Är ni dumma eller spelar ni bara dumma?!
Det är väl ett ganska känt faktum att:
"-Man kan skämta om allt men alla kan inte skämta om allt!"

Det är kul när Ali Hussein skämtar om att hans mamma odlar potatis i vardagsrummet.

Det är inte kul när den gamla skinnskallen IronMike kör samma skämt om invandrare.

Det är kul när CP-skadade jesper Odelberg skämtar om handikappade.

Det är smaklöst när nån facistoid halvnasse gör det.

Att svarta väljer att använda ordet "neger" sinsemellan för att "ta tillbaka begreppe" är inte särskillt häpnadsväckande.

Lika förvånande är det att samma personer tar illa upp då nån hjärndöd rasist använder det med tanke på ordets betydelse genom historien.
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
korvgubbe skrev:
2497444 Är ni dumma eller spelar ni bara dumma?!
Det är väl ett ganska känt faktum att:
"-Man kan skämta om allt men alla kan inte skämta om allt!"
lalalalalala.. skiter i att citera alla meningslösa påhopp på svenskar..

så man är dum i huvet när man ifrågasätter någonting ?

att blunda för sanningen ser iaf inte jag som någon vidare lösning..:tomten
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
korvgubbe skrev:
2497444 Är ni dumma eller spelar ni bara dumma?!
Det är väl ett ganska känt faktum att:
"-Man kan skämta om allt men alla kan inte skämta om allt!"

Det är kul när Ali Hussein skämtar om att hans mamma odlar potatis i vardagsrummet.

Det är inte kul när den gamla skinnskallen IronMike kör samma skämt om invandrare.

Det är kul när CP-skadade jesper Odelberg skämtar om handikappade.

Det är smaklöst när nån facistoid halvnasse gör det.

Att svarta väljer att använda ordet "neger" sinsemellan för att "ta tillbaka begreppe" är inte särskillt häpnadsväckande.

Lika förvånande är det att samma personer tar illa upp då nån hjärndöd rasist använder det med tanke på ordets betydelse genom historien.

:tummenupp Hahaha! Du är kompromisslös som en gräsklippare när du vet att du har rätt! :hihi
Kanske skulle du dock få folk medgörligare och mer lättövertygade om du avstod att sågade dem vid fotknölarna i själva upplysningsprocessen? ;)

Men jag tycker ju som du, naturligtvis.

/J
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
två polare till varandra:
polare1 Har nån sett min lilla neger, han rymde när jag va på toaleten.
Polare 2 (negern) HÄR ÄR JAG! Du vet jag måste inte tvätta händerna i 20 minuter för att få bort oljan den syns ändå inte :hihi

Alla invandrare runt om glode ganska friskt :hihi Stört sköna ju.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
burner skrev:
2491579 Ganska så starka i förhållande till kroppsvikten.

Någon här inne som fixar "The running man" ?

http://www.nopers.com/video/1199/thug_workout
testade idag och kan säga att det inte var så svårt som jag trodde :va

känns som att mitt inlägg var onödigt då tråden i vanlig SH anda har förvandlats till en politisk diskution
 
Last edited:

Brandstr

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Sweden
Hoj
En
Airborne skrev:
2497357 N-ordet bland svarta i vissa kretsar har mer betydelsen "broder". Om en handikappad person kallar en annan för "din handikappad parasit" så fattar man att han är ironisk. Om en svart kallar en annan för blatte är det solklar ironi och han skulle inte använda ordet om det var menat negativt eftersom han då just förolämpat sig själv. Skulle du säga hej neger till någon du inte känner, hur ska han fatta ev ironi, utan att känna dig? Att det är illa menat ligger väldigt nära till hands.

Mina 0,2 cent

Men om en utlänning säger "jävla svenne" då? är det "brosssaaaan" han menar då?
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Varför sitter ni och diskuterar grejer ni inte vet nåt om helt ärligt?
Man kan gå upp MYCKET muskler ren, man kan också gå upp mycket muskler med bruk av preparat.
Men hur som helst, proffsen hade varit proffs även om steroider inte funnits.
Sen att ni tror man käkar lite tabletter med rysk text och ökar 50kg muskler på 1vecka är ju som sagt, skrattretande.

Colemans mage (samt många andras) är långt från tillväxtens fel, utan dom otroliga mängder mat som går åt, insulinet och tillväxten är bara små faktorer. Hur mycket mat tror ni själva det går åt när man ligger på 150kg offseason?

Sen är dom flesta som brukar steroider just genomsnitts svensson som lägger på sig 5kg VÄTSKA (absolut inte muskler) innan sommarn och går omkring och tror sig vara bäst.

Burner: Hur grov är du själv? Med 15 års "erfarenhet" borde det gett dig en jävla massa muskler. Eller du ville inte ha såna bulliga bådibildar muskler?
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Minimal skrev:
Men hur som helst, proffsen hade varit proffs även om steroider inte funnits.

Visst skulle dom säkert det MEN med kanske 20-25kg mindre massa...

Minimal skrev:
Burner: Hur grov är du själv? Med 15 års "erfarenhet" borde det gett dig en jävla massa muskler. Eller du ville inte ha såna bulliga bådibildar muskler?

Inte specielt grov, detta beror till mycket stor del på att jag har valt ett liv utan droger och då tar det mycket mycket längre tid att bygga muskler.

Att se tex. en 22åring på gymet som är stor som ett hus är bara löjligt, här finns det inget OM han brukat droger eller inte.

Skulle jag börja med droger så skulle jag kanske öka lika mycket på 6 månader som jag gjort de senaste 4 åren utan droger. Detta exempel är hämtat från verkligheten där faktiskt en kompis ökade lika mycket på 6 månader som han gjort under de 4 föregående åren.

Så spelar drogerna en mycket viktig del i muskelbyggandet för en bodybuilder på hög nivå ?
You be the judge of that !!!

Jag har helt enkelt svårt för att imponeras av människor som brukar droger.

Hur som helst, ska man bli proffs idag inom BB så krävs det till 99% att man tar steroider.
 
Last edited:

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
burner skrev:
2518807 Inte specielt grov, detta beror till mycket stor del på att jag har valt ett liv utan droger och då tar det mycket mycket längre tid att bygga muskler.

Att se tex. en 22åring på gymet som är stor som ett hus är bara löjligt, här finns det inget OM han brukat droger eller inte.

Skulle jag börja med droger så skulle jag kanske öka lika mycket på 6 månader som jag gjort de senaste 4 åren utan droger. Detta exempel är hämtat från verkligheten där faktiskt en kompis ökade lika mycket på 6 månader som han gjort under de 4 föregående åren.

Jag har helt enkelt svårt för att imponeras av människor som brukar droger.

Hur som helst, ska du bli proffs idag inom BB så krävs det till 99% att man tar steroider.


Vissa har det e generna att bli stora som hus...visst då menar jag inte allt är muskler eller fett. Vissa är född att bli stora. För att nå långt gäller det att börja i rätt ålder också + att rygg o övriga delar av kroppen klarar av det. Har en kompis som vart sm mästare för <-18åringar o han drack filmjölk, mjölk när han tränade i mängder...visst blev han lite små fett också men inte så farligt. Tyvär sa la han ner eftersom ryggen började säga imot m.m.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Minimal skrev:
2512515...

Colemans mage (samt många andras) är långt från tillväxtens fel, utan dom otroliga mängder mat som går åt, insulinet och tillväxten är bara små faktorer. Hur mycket mat tror ni själva det går åt när man ligger på 150kg offseason?
...

Vad är det då som gör den så stor? Fettet har dom ju deffat bort, vad är det som återstår?
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
HanneZ skrev:
2518863 Vad är det då som gör den så stor? Fettet har dom ju deffat bort, vad är det som återstår?
Självklart är det inte fett!!! Äter du lika mycket mat så ska du se att din mage oxå töjs ut!!!! Lite svårt att deffa bort magsäcken :arsele
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top