burner skrev:
2494623 Du motsäger dig själv lite för mycket.
Jag har sett många exempel där människor som tränat hårt och varit noga med kosten kanske bara ökat 8kg(muskelmassa) på 3 år eller liknande.
Sedan börjar en av dessa människor helt plötsligt missbruka sterioder och ökar istället 20kg i muskler och vätska de 3 kommande åren.
Detta kan du aldrig bortförklara med sakliga argument, men fortsätt du enligt Aftonbladet-läsare och är du fan ännu dummare så kommer du säkert att uppfatts som korrekt.
Jag har aldrig försökt bortförklara detta!!!!!
Och vad är det jag säger emot mig själv om?
Förklara du istället varför det inte finns fler som är lika stor som proffsen, eftersom det tydligen är så enkelt...?
Du har förmodligen ingen som helst aning hur stora dom egentligen är!!!
Får man fråga vad det är för 15-åriga erfarenheter du har? Dopingjouren, eller? Då förstår jag isf!
Det jag försökte få dig att förstå tidigare, är att sitta och säga att det inte är imponerande hur stora dom är, oavsett hur dom nått dit, tyder på att du inte har en aning om vad det handlar om, och att du, som de flesta andra, tror att det räcker mad att trycka i sig mängder med steroider...
Det gör inte det!!!! Det krävs kunskap, otroliga mängder träning och mat, kosttillskott, och givetvis steroider, anlag m.m. och det är absolut inte vem som helst som når så långt oavsett hur mycket preparat dom trycker i sig