Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

Airborne

Careful with that axe Eugene
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
929 '00
granath_ skrev:
2493255 & så är man rasist om man säger neger :va

imponerande vilken styrka människokroppen kan träna upp :)

Jag ÄR svart, iaf halv-svart och reagerade inte på "neger" i tråden tills någon påstod att jag hör hemma svingande i lianer. Är svenskfödd och umgåtts med svennar :arsele hela mitt liv så jag vet att alla som tar ordet i mun inte är rassar. Men faktum är att "neger" inte är speciellt tidsenligt och kan lätt missförstås av inflyttade svarta..

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
IronMike skrev:
2492607 :rofl :hihi :lol

hur många negrer procentuellt btw är det som åker sporthoj? jag har inte sett en enda i år... en och annan "kvinnofolk" men ingen neger.

bådadera har ju rösträtt numera

Jag känner en neger som kör hoj och han styr bulten snabbare än du :hihi

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Ohls skrev:
2491799 Det är för att dom äter protein tillskott osv, då sväller inälvorna upp. Kolla på alla gamla body builders, dom har inte sånna där magar.

I mer normala fall skulle det kunna vara lätt laktosintollerans också.
Har svårt att tänka mig att "inälvorna sväller" av protein.
Eller svullen pga märkliga sötningsmedel och smakämnen i pulvret.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
2494559 Jo, du verkar ha full koll :rofl

Full koll till 100% är svårt, men med 15 år inom ämnet så är jag inte ute och cyklar helt.

Tillhör du själv den gruppen som tror att han nästan skulle bli lika stor utan steroider ?

Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
burner skrev:
2494572 Full koll till 100% är svårt, men med 15 år inom ämnet så är jag inte ute och cyklar helt.
När du skriver att du inte är imponerad så kan du inte ha en aning, och om du nu har 15 års erfarenhet av ämnet så är du fan ännu dummare!
Om du ens visste hälften av vilket slit och uppoffringar som ligger bakom de där musklerna så skulle du inte yttra dig... Visst han kör med diverse steroider m.m. men om du fattat nåt så borde du inse att steroiderna är en liten del av det som krävs... Det finns inga mirakel-medel!!! Du blir inte skit-stor av en ryss-femma!!! Hur tror du det kommer sig att inte varenda steroid-brukare/missbrukare är så där stor? Tanken borde ju ha slagit dig om du nu har så bra koll, med tanke på att det finns en del som trycker i sig...

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
2494597 När du skriver att du inte är imponerad så kan du inte ha en aning, och om du nu har 15 års erfarenhet av ämnet så är du fan ännu dummare!
Om du ens visste hälften av vilket slit och uppoffringar som ligger bakom de där musklerna så skulle du inte yttra dig... Visst han kör med diverse steroider m.m. men om du fattat nåt så borde du inse att steroiderna är en liten del av det som krävs... Det finns inga mirakel-medel!!! Du blir inte skit-stor av en ryss-femma!!! Hur tror du det kommer sig att inte varenda steroid-brukare/missbrukare är så där stor? Tanken borde ju ha slagit dig om du nu har så bra koll, med tanke på att det finns en del som trycker i sig...

Du motsäger dig själv lite för mycket.
Jag har sett många exempel där människor som tränat hårt och varit noga med kosten kanske bara ökat 8kg(muskelmassa) på 3 år eller liknande.
Sedan börjar en av dessa människor helt plötsligt missbruka sterioder och ökar istället 20kg i muskler och vätska de 3 kommande åren.

Detta kan du aldrig bortförklara med sakliga argument, men fortsätt du enligt Aftonbladet-läsare och är du fan ännu dummare så kommer du säkert att uppfatts som korrekt.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
burner skrev:
2494623 Du motsäger dig själv lite för mycket.
Jag har sett många exempel där människor som tränat hårt och varit noga med kosten kanske bara ökat 8kg(muskelmassa) på 3 år eller liknande.
Sedan börjar en av dessa människor helt plötsligt missbruka sterioder och ökar istället 20kg i muskler och vätska de 3 kommande åren.

Detta kan du aldrig bortförklara med sakliga argument, men fortsätt du enligt Aftonbladet-läsare och är du fan ännu dummare så kommer du säkert att uppfatts som korrekt.
Alla på den nivån är storkonsumenter av illegala preparat. Men bara en av dem är bäst. Kemikalierna är en nödvändig men inte tillräcklig förklaring.

Notera att rabbiten är ren :fakta

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
burner skrev:
2494623 Du motsäger dig själv lite för mycket.

Jag har aldrig försökt bortförklara detta!!!!!
Och vad är det jag säger emot mig själv om?
Förklara du istället varför det inte finns fler som är lika stor som proffsen, eftersom det tydligen är så enkelt...?
Du har förmodligen ingen som helst aning hur stora dom egentligen är!!!
Får man fråga vad det är för 15-åriga erfarenheter du har? Dopingjouren, eller? Då förstår jag isf!
Det jag försökte få dig att förstå tidigare, är att sitta och säga att det inte är imponerande hur stora dom är, oavsett hur dom nått dit, tyder på att du inte har en aning om vad det handlar om, och att du, som de flesta andra, tror att det räcker mad att trycka i sig mängder med steroider...
Det gör inte det!!!! Det krävs kunskap, otroliga mängder träning och mat, kosttillskott, och givetvis steroider, anlag m.m. och det är absolut inte vem som helst som når så långt oavsett hur mycket preparat dom trycker i sig

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Airborne skrev:
2493395 Jag ÄR svart, iaf halv-svart och reagerade inte på "neger" i tråden tills någon påstod att jag hör hemma svingande i lianer. Är svenskfödd och umgåtts med svennar :arsele hela mitt liv så jag vet att alla som tar ordet i mun inte är rassar. Men faktum är att "neger" inte är speciellt tidsenligt och kan lätt missförstås av inflyttade svarta..

det var absolut inte dig jag reagerade på, utan hur det är helt ok för dom att stå & kalla varann för neger mm.
om jag skulle säga " hej neger " till nån mörkhyad, då så skulle det bli ett jävla liv :näsblod

MikkE

Guest
granath_ skrev:
2494789 det var absolut inte dig jag reagerade på, utan hur det är helt ok för dom att stå & kalla varann för neger mm.
om jag skulle säga " hej neger " till nån mörkhyad, då så skulle det bli ett jävla liv :näsblod
Samma sak är nästan när man själv får bli kallad för 'jävla svenne', men om jag säger 'jävla turk/neger' så blir jag spöad. Tycker att det är lite :tomten

Nej, jag har inte någonting emot utlänningar/mörkhyade.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Dra i nödbromsen gubbar, för den här håller på att spåra ur! :tomten

Den här får ni sabba själva.

Edit;
Eller vafan, jag ändrar mig.

MikkE

Guest
granath_ skrev:
2494892 man behöver inte ha något emot dom för att man talar sanning, något som svensken verkar ha svårt att förstå :tungan
Var tvungen att skriva det att jag inte hade emot negrer/mörkhyade/whatever då folk här dömer en ganska så snabbt. Hehe :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM