Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
HanneZ skrev:
2518863 Vad är det då som gör den så stor? Fettet har dom ju deffat bort, vad är det som återstår?

Det som gör den stor är främst 2 orsaker

1. Den stora mängden mat som många byggare trycker i sig.
2. Stort och långvarigt missbruk av steroider ger förstorade inre organ.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ben_Dover skrev:
2518889 Självklart är det inte fett!!! Äter du lika mycket mat så ska du se att din mage oxå töjs ut!!!! Lite svårt att deffa bort magsäcken :arsele
Magsäcken gör inte hela magen stor. Dessutom krymper väl den precis som den gör på alla andra människor som äter mindre mat. Att man under bulk har en mage som står rätt ut är jag med på, men varför skulle den inte krympa när man deffat?

burner skrev:
2518893 Det som gör den stor är främst 2 orsaker

1. Den stora mängden mat som många byggare trycker i sig.
2. Stort och långvarigt missbruk av steroider ger förstorade inre organ.
Jo men inte har dom något mat i magen när dom står där o flexar? Den bör väl vara helt tom?
 
Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
burner skrev:
2518893 Det som gör den stor är främst 2 orsaker

1. Den stora mängden mat som många byggare trycker i sig.
2. Stort och långvarigt missbruk av steroider ger förstorade inre organ.

1. Rätt
2. Fel, tillväxt, insulin men främst MAT är orsakerna. Steroider (det som klassas som det, förstorar INTE organ, helt omöjligt)

Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
Jag vet personer som ökar rent mer än många som kurar, det beror helt på hur mycket man är villig att offra, lever man byggning ren så växer man ordentligt också.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Minimal skrev:
2519663 1. Rätt
2. Fel, tillväxt, insulin men främst MAT är orsakerna. Steroider (det som klassas som det, förstorar INTE organ, helt omöjligt)

Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
Jag vet personer som ökar rent mer än många som kurar, det beror helt på hur mycket man är villig att offra, lever man byggning ren så växer man ordentligt också.
Men vad är det innuti magen som är större? Tarmar och annat måste väl va helt tömda när dom står på scenen?
 

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Twosaint skrev:
2493926
Airborne skrev:
2493395 Jag ÄR svart, iaf halv-svart QUOTE]

Hur är det fördelat ? Lyckligt lottad så det är midjan och nedåt eller är det höger resp vänster sida ?

hahahahahahahahaha, var bland det roligaste jag har läst i år typ:D :D

jag menar inget illa till mulatter, men det var så roligt
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Minimal skrev:
2519663 1. Rätt
2. Fel, tillväxt, insulin men främst MAT är orsakerna. Steroider (det som klassas som det, förstorar INTE organ, helt omöjligt)

Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
Jag vet personer som ökar rent mer än många som kurar, det beror helt på hur mycket man är villig att offra, lever man byggning ren så växer man ordentligt också.
Jag vill bli stor, men jag vet inte hur man gör så du får lära mig om du vill, kanske skriva en ''bygga bamsekropp'' tråd, om du vill alltså:näsblod
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Bus-Bo skrev:
2519904 Jag vill bli stor, men jag vet inte hur man gör så du får lära mig om du vill, kanske skriva en ''bygga bamsekropp'' tråd, om du vill alltså:näsblod

Om det var ett seriöst inlägg så är det självklart att jag kan starta en sån tråd :)
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Minimal skrev:
2519663

Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
.


är det verkligen sant?? har läst att man kan producera mellan 2-4mg testosteron per dag (alltså 14-28mg/vecka) om man nu trycker i sej 200-1000mg steroider per vecka (steroider som är ofta specialdesignade för att vara mer anabola/effektiva än vårt testosteron) så borde man nog växa en hel del mer än bara dubbelt så mycket som utan eller hur... rätta mej om jag har fel
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Minimal skrev:
2519663 1. Rätt
2. Fel, tillväxt, insulin men främst MAT är orsakerna. Steroider (det som klassas som det, förstorar INTE organ, helt omöjligt)

Till det du skrev innan, om du på 4 månader med bruk av steroider ökar vad du gör på 4 år gör du ALLT fel, så är det bara, visst man kan växa 2ggr snabbare men hur som helst måste alla andra delar vara på plats för att det ska hjälpa.
Jag vet personer som ökar rent mer än många som kurar, det beror helt på hur mycket man är villig att offra, lever man byggning ren så växer man ordentligt också.
Exakt! Hört en hel del som skyller på att dom fått fejk-prepp, men att dom egentligen tror, som så många andra, att dom äter mirakel-medel och därför käkar en sibylla-burgare om dagen och tränar en halvtimme 3 ggr i veckan och är sur för att vissa som sköter kost+träning m.m. växer ifrån dom!!!
Homo skrev:
är det verkligen sant?? har läst att man kan producera mellan 2-4mg testosteron per dag (alltså 14-28mg/vecka) om man nu trycker i sej 200-1000mg steroider per vecka (steroider som är ofta specialdesignade för att vara mer anabola/effektiva än vårt testosteron) så borde man nog växa en hel del mer än bara dubbelt så mycket som utan eller hur... rätta mej om jag har fel
Jo, med såna häst-kurer så ökar man nog rätt bra, men oftast större delen vatten som oxå ofta missuppfattas som att man blivit skit-stor...
Man har ju ett genetiskt max, som skiljer sig från person till person, och det kan man komma upp i av bara träning/mat och så, men när/om man når dit kan man behöva lite hjälp att öka, men i de flesta fall börjar nog folk att trycka i sig innan dom nåt så långt! Förmodligen för att dom är för lat, har för bråttom och deffinitivt för lite kunskap
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Har själv gjort minst 10 sådana drag. men nu väger jag mer äter mer och är inte alls just i styrka för att fixa 10 reps.
Jag är impad för jag vet vad som krävs
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Bus-Bo skrev:
2519904 Jag vill bli stor, men jag vet inte hur man gör så du får lära mig om du vill, kanske skriva en ''bygga bamsekropp'' tråd, om du vill alltså:näsblod

Vad som är bamsestort är förstås en tolkningsfråga.
Den storlek som fitnessgrabbarna har når du efter några år av hård träning och bra kost.

Menar du stor som en bodybuilder(tex. 90kg) i tävlingsform så är det samma som ovan PLUS en massa droger.

Visst har kosten och smart träning en stor betydelse men utan drogerna når du aldrig en bodybuilders kropp, droger är idag mer en regel än undantag inom tävlings bodybuildingen.

Om du tränar några år så märker du att du att chansen är väldigt väldigt liten att du kommer bli stor som en bodybuilder om du tränar rent. Kroppen har sina begränsningar helt enkelt oavsett hur hårt du tränar och hur bra du än sköter kosten.
 
Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Upp till bevis nu grabbar, bjud på lite gheybilder får vi se om det är någe tryck i bitarna.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top