Starka negrer

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ben_Dover skrev:
2527334 Nej, den är ...bäst i längden?

Där håller jag med till 100% om allt. Vad burner vill säga är väl dock att skillnaden mellan att käka + träna + sova ordentligt gentemot käka + träna + sova + trycka anabola är betydligt större än det kommit fram i tråden.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ben_Dover, lugna ner dig lite. Lite övertänd... du verkar ha mycket energi... lägg till något bättre än att göra sådana påhopp du gjort med ditt långa inlägg. Du kan säkert bättre.
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
HanneZ skrev:
2527957 Där håller jag med till 100% om allt. Vad burner vill säga är väl dock att skillnaden mellan att käka + träna + sova ordentligt gentemot käka + träna + sova + trycka anabola är betydligt större än det kommit fram i tråden.

skulle vilja påstå att man inte behöver varken äta eller sova så speciellt bra för att ändå växa mångdubbelt mer med anabola än utan anabola (med bra sömn, träning, kosthållning). det säger alla jag känner som sysslat med anabola, man växer som fan ändå, bara man äter mycket o tränar. och jag har sett resultaten
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Ben_Dover skrev:
2527334
Är det tydligt nog för dig?
Träna utan att äta riktigt = dålig muskeltillväxt

Träna+steroider utan att äta riktigt = dålig muskeltillväxt, biverkningar i vissa fall

Äta mycket men träna dåligt = Fet, men förmodligen bättre muskeltillväxt

Träna riktigt+äta riktigt = Bra muskeltillväxt

Träna riktigt+steroider+äta riktigt = Bra muskeltillväxt, men i vissa fall biverkningar av olika slag, vattnig m.m.

Detta är givetvis väldigt individuellt, och det finns ju fler faktorer som spelar roll, men vilken av ovan kombinationer tror du fungerar bäst i längden?

Aha det var nytt för mig!
Vet inte vilken kombination som fungerar bäst i längden :va, kanske att äta riktig mat + steroider, blir man fett stark då?
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Homo skrev:
2528443 skulle vilja påstå att man inte behöver varken äta eller sova så speciellt bra för att ändå växa mångdubbelt mer med anabola än utan anabola (med bra sömn, träning, kosthållning). det säger alla jag känner som sysslat med anabola, man växer som fan ändå, bara man äter mycket o tränar. och jag har sett resultaten

Jo, jag har varit med om liknande.
Det var för några år sedan som jag och ett gäng var ute mycket och festade och drack massor av sprit.

En i gänget drack massor av sprit hela sommaren och ökade ändå ca 6-7kilo
utan att öka nämnvärt mycket fett. Måste förstås tillägga att han även tog oxhormoner(vet inte exakt namn men det var tydligen för oxar och gav en explosiv muskelutveckling)

En människa som tränar rent utan droger ökar som mest 6-7kilo muskelmassa på kanske 2 år istället....

Alltså vad en drogmissbrukare kan öka på 1 sommar tar det kanske 2 år för en ren människa att öka.

Så spelar steroiderna en avgörande roll eller inte ?

You be the judge of that !
 
Last edited:

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
burner skrev:
[ Måste förstås tillägga att han även tog oxhormoner(vet inte exakt namn men det var tydligen för oxar och gav en explosiv muskelutveckling)



Ha ha ha ha ha, du snackar inte lite i nattmösan nu va!

Preparatet du syftar på är Oxymetholone och går under namnet oxar.


Så var detta löst. :arsele
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Swedie skrev:
2528140 Ben_Dover, lugna ner dig lite. Lite övertänd... du verkar ha mycket energi... lägg till något bättre än att göra sådana påhopp du gjort med ditt långa inlägg. Du kan säkert bättre.
Ingen fara! :tummenupp
Blir bara frustrerad när nån skriver en massa skit och börjar skicka PM, när han egentligen inte har en aning om vad jag skriver och det krävdes en sån här tråd + 4 PM innan han fattade att han egentligen nästan höll med mig :va

General E skrev:
2528445 Aha det var nytt för mig!
Vet inte vilken kombination som fungerar bäst i längden :va, kanske att äta riktig mat + steroider, blir man fett stark då?
Jo, vill man bli ett plufsigt fetto med finnar och diverse organ som slutar fungera normalt, så... Prova :D

Homo skrev:
2528443 skulle vilja påstå att man inte behöver varken äta eller sova så speciellt bra för att ändå växa mångdubbelt mer med anabola än utan anabola (med bra sömn, träning, kosthållning). det säger alla jag känner som sysslat med anabola, man växer som fan ändå, bara man äter mycket o tränar. och jag har sett resultaten
En sån här tråd kan bli oändligt lång, med tanke på att alla fungerar olika! Jag har sett många som är helt motsatt mot vad du beskriver! Det har pulat i sig en del grejer och blivit ifrånvuxen av flera som är ren!
Även sett exempel som du beskriver, när dom "växt" väldigt mycket men när kuren är slut, rinner allt av dom! Vet en kille här som tryckt i sig otroliga mängder och vägde närmare 115-120 kg för 5-6 månader sen... nu väger han strax under 80!!!
Alla svarar olika bra på olika typer av tränings-sätt, preparat... alla har olika behov av kolhydrater, protein, olika förutsättningar, gener m.m.
Det enda är ju att prova sig fram själv och hitta vad man tycker fungerar bäst!
Men jag håller med Minimal, att man kan komma grymt långt ren och att det helt klart är den bästa och mest bestående vägen att gå... kolla tex. hans avatar!!!!
 
Last edited:

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
burner skrev:
2491850 Visst han är stor och stark som fan, men tänker man på den stora mängden steroider den mannen har använt så är det kanske inte lika imponerande längre....


Det är knappast Whey80 eller Kreatin som skapat den kroppen :rolleyes:

Tycker det är konstigt att Arlington snuten inte utför doping/drog-tester på sina anställda. Eller är Mr Coleman ett undantag...?

Jag skiter i om denna kropp är byggd på/av steroider.
 

Bifogat

  • cory_everson_36.jpg
    cory_everson_36.jpg
    14.7 KB · Visningar: 74

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
Men jag håller med Minimal, att man kan komma grymt långt ren och att det helt klart är den bästa och mest bestående vägen att gå... kolla tex. hans avatar!!!!

Ja visst för en avatar är självklart den enda sanningen :rolleyes:

Bara för att göra klart för dig så säger avataren nästan inget alls angående detta ämne, den visar bara en arm har långt kvar till en tävningsbodybuilder i klass 100kg.

Ben_Dover skrev:
2529263 Ingen fara! :tummenupp
Blir bara frustrerad när nån skriver en massa skit och börjar skicka PM, när han egentligen inte har en aning om vad jag skriver och det krävdes en sån här tråd + 4 PM innan han fattade att han egentligen nästan höll med mig :va

Då du visade på kraftiga aggressioner så kände jag mig tvungen att försöka lugna ner dig, jag ville inte att du skulle skada dig själv eller någon annan så syftet med att skicka PM var helt enkelt att dämpa dina aggressioner.

Kan mot all förmodan vara så att du tex. hade barn hemma eller mor & far.
 
Last edited:

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
General E skrev:
2528445 Aha det var nytt för mig!
Vet inte vilken kombination som fungerar bäst i längden :va, kanske att äta riktig mat + steroider, blir man fett stark då?


Heheh sant.

"Träna riktigt+steroider+äta riktigt = Bra muskeltillväxt, men i vissa fall biverkningar av olika slag, vattnig m.m"

Närmare verkligheten är dock

"Träna riktigt+steroider+äta riktigt = Bra (upp mot 300% MER) muskeltillväxt, men i vissa fall biverkningar av olika slag, vattnig m.m"


Här (Californian Mass Cycle) har du lätt 8kg på 10 veckor, det lär vara ganska så många kroppar denna kur har förstört.

Har säkert gjort många flickvänner olyckliga också :(

(om någon moderator tycker att länken är olämplig så är det bara att ta bort den)
 
Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
burner skrev:
2529283 Ja visst för en avatar är självklart den enda sanningen :rolleyes:

Bara för att göra klart för dig så säger avataren nästan inget alls angående detta ämne, den visar bara en arm har långt kvar till en tävningsbodybuilder i klass 100kg.



Då du visade på kraftiga aggressioner så kände jag mig tvungen att försöka lugna ner dig, jag ville inte att du skulle skada dig själv eller någon annan så syftet med att skicka PM var helt enkelt att dämpa dina aggressioner.

Kan mot all förmodan vara så att du tex. hade barn hemma eller mor & far.
Nu får du ge dig? Skriver du en massa saker för att provocera, eller förstår du helt enkelt inte bättre? Du verkar tro att det endast finns bodybuilders som väger 100 kg! Jag kan ju berätta för dig att det finns många grymt bra på under 80 kg!! Det kanske kommer som en nyhet för dig, men man kan vara olika lång, förstår du!
Angående mina sk. aggressioner:
Du har ingen aning om vem jag är eller hur jag är och det kommer du aldrig kunna veta heller, eftersom du endast läser några få inlägg på internet!! Sluta leka Dr Phil nu... Du gör bort dig tillräckligt ändå!!!

burner skrev:
2529386
"Träna riktigt+steroider+äta riktigt = Bra (upp mot 300% MER) muskeltillväxt, men i vissa fall biverkningar av olika slag, vattnig m.m"


Här (Californian Mass Cycle) har du lätt 8kg på 10 veckor, det lär vara ganska så många kroppar denna kur har förstört.

Har säkert gjort många flickvänner olyckliga också :(

(om någon moderator tycker att länken är olämplig så är det bara att ta bort den)
Ja, precis! Minst 300%.... säker 100 000%, för vadå, det är ju parabola steriosar, ett magiskt piller som man i stort sett bara behöver tänka gym så går man upp 13kg i veckan! Och med sauna-belt så blir du rippad som en bodybuilder på samma tid!!! JOOOOO, det är säkert för det har jag läst på internet
 
Last edited:

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
Ja, precis! Minst 300%.... säker 100 000%, för vadå, det är ju parabola steriosar, ett magiskt piller som man i stort sett bara behöver tänka gym så går man upp 13kg i veckan!

Heheh, 100 000% kanske är lite väl mycket. Nu får du nog försöka att hålla dig till fakta.

En normal människa utan drogar kan enligt studier bygga ca 3-5kg muskler på 1 år.

Jämför detta med med en som använder droger och ökar kanske 12kg på ett år.

Hur många procent mer är 12kg mot 4kg ?

Ben_Dover skrev:
Och med sauna-belt så blir du rippad som en bodybuilder på samma tid!!! JOOOOO, det är säkert för det har jag läst på internet

Helt fel (igen), det finns inga vetenskapliga studier som visar på den effekt som sauna-belt påstås ge. Vidare så säger även sunt förnuft att effekterna av sauna-belt inte stämmer med verkligheten.

Alltså låt dig inte luras av retoriken så du gör en beställning i verkligheten.
 
Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
burner skrev:
2529496 Heheh, 100 000% kanske är lite väl mycket. Nu får du nog försöka att hålla dig till fakta.

En normal människa utan drogar kan enligt studier bygga ca 3-5kg muskler på 1 år.

Jämför detta med med en som använder droger och ökar kanske 12kg på ett år.

Hur många procent mer är 12kg mot 4kg ?
Jo, jag var helt seriös :dummer
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
burner skrev:
2529496

En normal människa utan drogar kan enligt studier bygga ca 3-5kg muskler på 1 år.

Jämför detta med med en som använder droger och ökar kanske 12kg på ett år.

Alltså låt dig inte luras av retoriken så du gör en beställning i verkligheten.

jag har läst 2 kg på ett år o det är första året bara sen blir det mindre.


man kan nog lätt öka 10kg på 10 veckor med steroider dom flesta jag känner har väl gått upp ca 12-15 sisådär
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Homo skrev:
jag har läst 2 kg på ett år o det är första året bara sen blir det mindre.

Jo, det finns många studier som visar på olika resultat.
Jag har läst studier som både visar på 2kg/år och upp mot 5kg/år.

Om man själv gör ett genomsnitt så hamnar man kring ca 3-4kg/år.

Homo skrev:
man kan nog lätt öka 10kg på 10 veckor med steroider dom flesta jag känner har väl gått upp ca 12-15 sisådär

Jo, jag har också sett exempel på liknande, det värsta är nog 17kg :3freak
Biverkningarna är inte så kul oftast, vissa sliter ut lederna och har fått sluta träna helt.

Då är man oftast ändå ikapp(och förbi) i slutänden om man väljer att träna ren.
 
Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
burner skrev:
2530773
Jo, jag har också sett exempel på liknande, det värsta är nog 17kg :3freak
Biverkningarna är inte så kul oftast, vissa sliter ut lederna och har fått sluta träna helt.

Då är man oftast ändå ikapp(och förbi) i slutänden om man väljer att träna ren.
Hur ska du ha det? Man kan ju omöjligt komma ikapp en som går på steroider, enligt dig???
Sen kan du läsa igenom tråden och svara på alla frågor, och inte välja ut de du tror dig veta nåt om
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Ben_Dover skrev:
2530814 Hur ska du ha det? Man kan ju omöjligt komma ikapp en som går på steroider, enligt dig???
Sen kan du läsa igenom tråden och svara på alla frågor, och inte välja ut de du tror dig veta nåt om
Läs vad som står istället för vad du vill att det ska stå.

Argumenterar du emot att man kan bygga muskler 3ggr så snabbt med steroider jämfört med ren?
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Ben_Dover skrev:
2530796 Allvarligt, försöker du med nån "flame"? Ingen kan vara så blåst som du framstår, på riktigt!!!

Jag tycker det är tråkigt att du inte kan diskutera på en vuxen nivå.

Du skriver i ett tidigt inlägg att sauna-belt gör underverk med kroppen.

När jag då förklarar att det inte finns vetenskapliga studier som styrker ditt inlägg så kallar du mig blåst ?

Mitt råd är att du gör lite varm choklad och sätter dig i en mjuk och skön soffa och försöker koppla av.

Sedan när du känner att du kan diskutera på en vuxen nivå med konkreta argument så kan vi fortsätta att diskutera utan personliga påhopp.
 
Last edited:

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
burner skrev:
2530853
Du skriver i ett tidigt inlägg att sauna-belt gör underverk med kroppen.

När jag då förklarar att det inte finns vetenskapliga studier som styrker ditt inlägg så kallar du mig blåst ?
Hur är det möjligt att du inte fattar att det var ett skämt? Tycker du borde anat det när jag skrev det där med 100 000% och att jag läst det på intenet!!! Helt otroligt... Det är lika bra att lägga ner när man diskuterar med idioter!!!

stoffer skrev:
2530851 Läs vad som står istället för vad du vill att det ska stå.

Argumenterar du emot att man kan bygga muskler 3ggr så snabbt med steroider jämfört med ren?
Vad snackar du om? Skriv vad det står som du tror att jag har missuppfattat!En till som saknar läsförståelse!
Det jag har velat få fram (som jag skrev från början) är att Burner mfl. verkar tro att det bara är att stoppa i sig lite grejer så ökar man skit-mycket, och jag försöker förklara att det krävs mycket mer, men att förklara för många på det här forumet verkar vara omöjligt när ni tydligen läser lite här och där och får ihop nån sorts egen historia av vad som skrivits!!!
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Ben_Dover skrev:
2530908
Vad snackar du om? Skriv vad det står som du tror att jag har missuppfattat!En till som saknar läsförståelse!
Det jag har velat få fram (som jag skrev från början) är att Burner mfl. verkar tro att det bara är att stoppa i sig lite grejer så ökar man skit-mycket, och jag försöker förklara att det krävs mycket mer, men att förklara för många på det här forumet verkar vara omöjligt när ni tydligen läser lite här och där och får ihop nån sorts egen historia av vad som skrivits!!!

När ska jag lära mig att inte mata trollen? :huvet :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top