Swedie skrev:
2528140 Ben_Dover, lugna ner dig lite. Lite övertänd... du verkar ha mycket energi... lägg till något bättre än att göra sådana påhopp du gjort med ditt långa inlägg. Du kan säkert bättre.
Ingen fara!
Blir bara frustrerad när nån skriver en massa skit och börjar skicka PM, när han egentligen inte har en aning om vad jag skriver och det krävdes en sån här tråd + 4 PM innan han fattade att han egentligen
nästan höll med mig
General E skrev:
2528445 Aha det var nytt för mig!
Vet inte vilken kombination som fungerar bäst i längden
, kanske att äta riktig mat + steroider, blir man fett stark då?
Jo, vill man bli ett plufsigt fetto med finnar och diverse organ som slutar fungera normalt, så... Prova
Homo skrev:
2528443 skulle vilja påstå att man inte behöver varken äta eller sova så speciellt bra för att ändå växa mångdubbelt mer med anabola än utan anabola (med bra sömn, träning, kosthållning). det säger alla jag känner som sysslat med anabola, man växer som fan ändå, bara man äter mycket o tränar. och jag har sett resultaten
En sån här tråd kan bli oändligt lång, med tanke på att alla fungerar olika! Jag har sett många som är helt motsatt mot vad du beskriver! Det har pulat i sig en del grejer och blivit ifrånvuxen av flera som är ren!
Även sett exempel som du beskriver, när dom "växt" väldigt mycket men när kuren är slut, rinner allt av dom! Vet en kille här som tryckt i sig otroliga mängder och vägde närmare 115-120 kg för 5-6 månader sen... nu väger han strax under 80!!!
Alla svarar olika bra på olika typer av tränings-sätt, preparat... alla har olika behov av kolhydrater, protein, olika förutsättningar, gener m.m.
Det enda är ju att prova sig fram själv och hitta vad man tycker fungerar bäst!
Men jag håller med
Minimal, att man kan komma grymt långt ren och att det helt klart är den bästa och mest bestående vägen att gå... kolla tex. hans avatar!!!!