dn-L
Office Linebacker
Elsnöre låter tråkigt. Jag vill ha en dödarknapp på min hoj som jag kan använda på bilister som inte använder blinkers
Elsnöre låter tråkigt. Jag vill ha en dödarknapp på min hoj som jag kan använda på bilister som inte använder blinkers
Helt ärligt flickan, LÄR KÄNNA lite folk som pysslar med hoj istället. Du har fan bröst o ögonfransar och en fin röst. ANVÄND DET! Pratar inte om att sära på benen för att få din hoj fixad men du är tjej och killar tycker om att hjälpa flickor i nöd!
Vet ifan om killar i stockholm är livrädda för det motsatta könet, ibland undrar man med tanke på vad det finns för folk här. Fast iofs så förvånar det mig inte ett skit, det är många här på forumet som är stora i flabben och verkligen pyttesmå i verkligheten.
Helt ärligt flickan, LÄR KÄNNA lite folk som pysslar med hoj istället. Du har fan bröst o ögonfransar och en fin röst. ANVÄND DET! Pratar inte om att sära på benen för att få din hoj fixad men du är tjej och killar tycker om att hjälpa flickor i nöd!
Du kommer dränka forumet i frågor annars och det är en sak att fråga på ett forum och en sak att få det visat direkt. Även om du får reda på vad felet är så kan du inte göra det sjlv.
Vet ifan om killar i stockholm är livrädda för det motsatta könet, ibland undrar man med tanke på vad det finns för folk här. Fast iofs så förvånar det mig inte ett skit, det är många här på forumet som är stora i flabben och verkligen pyttesmå i verkligheten.
Hade du bott i närheten av mig hade jag hjälp dig och hade jag inte kunnat så hade jag HITTAT nån som kunde hjälpa dig. Killar här i skåne är lite mer hjälpsamma.
Lycka till och kör så det ryker!
Jag hjälper dig när du vill Money
Hade du bott i närheten av mig hade jag hjälp dig och hade jag inte kunnat så hade jag HITTAT nån som kunde hjälpa dig. Killar här i skåne är lite mer hjälpsamma.
Lycka till och kör så det ryker!
Om din hoj håller på att lägga av vid rödljusen, använd INTE choken. Choken är inget räddningsredskap för hojar som håller på att dö och den är inte heller någon form av turboknapp som en hel del mopedister tror. Håller hojen på att dö, gasa till med GASHANDTAGET eller låt den dö. Choken kommer troligtvis att göra att det som inträffade förra gången återupprepar sig. I och med ditt senaste inlägg så verkar du inte läsa så många inlägg i denna tråd men jag hoppas att du tar till dig åtminstonde lite information.
efter 5 sidor.
Ehh....Nu åkte jag faktist till Roslagstull idag och träffade dunderhonung, hade med mig laddare m.m. Hojen starta efter ett par försök och jag tror precis som de flesta andra här att orsaken var att den va sur. Tomgången låg ganska exakt på 1000 så att öka den lite kanske inte är dum idé.
Den enda råd jag kunde ge på plats va att ge lite extra gas vid stillastående.
Eller så var det bara mina magiska fingrar som fick den att starta
Lycka till dunderhonung!
Ja, jag har läst alla inläggen i denna tråd.
Tackar för ditt inlägg och tar åt mej av alla tips jag kan få här.
Uppskattar verkligen allas tips och råd, dock inte spydigheter.
Ett till tips (någon annan har säkert sagt det redan i tråden) är att bara choka när du startar hojen. Så fort du rullar skall du stänga av den. Jag har själv gjort liknande grej när jag var ung och inte så påläst. Man lär sig dock utav misstagen.
Men ett ännu bättre tips är att bli lika slö och gubbig som jag. Dvs inte orka med det längre och köpa en med elekronisk insprutning så slipper man fibbla med choke.
sportbike:
Varför är ni så taskiga mot dunderhonung när hon har problem?
Hon är ju bara ny och vill ha hjälp av oss som har hållt på ett tag med motorer
Jag har blivit erbjuden hjälp via pm från flera medlemmar och nu så ska en kunnig person (mc-mek) ta sig en titt på den för att se vad som kan tänkas vara problemet med hojen.
Choken är inget räddningsredskap för hojar som håller på att dö och den är inte heller någon form av turboknapp som en hel del mopedister tror.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|