Stenungsundstråden

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Ja spank you för den trevliga turen!:yoparty
Kawan är fan inte att förakta:hihi
Jag skulle också vilja veta vad det var som flyttade min cykel 15-20 cent :skrämd under GANSKA kraftigt nerlägg :mad:
Tror fan att det är någon gubb fan som har lagt ut en stor hög med grus/sand mitt i kurvan :tomten
Det är precis i början på jungskogsvägen mellan husen.Från Stenungsund sett. Passa er annars är det någon boende som drar på smilbanden när ni ligger där och spratlar i vägkanten! :crash

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
grus

Ja man kan bli :galen skogstokig på sånt folk,, ser ut att ha varit placerat faktist,, mitt i kurvan.. skönt att mosa:crash rakt in i husväggen där!! :gnissla :dummer

brum brum

Ja spank you för den trevliga turen!:yoparty
Kawan är fan inte att förakta:hihi
Jag skulle också vilja veta vad det var som flyttade min cykel 15-20 cent :skrämd under GANSKA kraftigt nerlägg :mad:
Tror fan att det är någon gubb fan som har lagt ut en stor hög med grus/sand mitt i kurvan :tomten
Det är precis i början på jungskogsvägen mellan husen.Från Stenungsund sett. Passa er annars är det någon boende som drar på smilbanden när ni ligger där och spratlar i vägkanten! :crash

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
japp.. kan säga att det gick fn undan med !! haha jonas fick ta i med 1000 gixxen ,.. :fart :cool: :bow

Haha... vaf*n Bodis, nu får du allt ta o spänna musklerna lite som du gjorde på festen senaste :wiggle en liten tjejhoj borde väl inte vara ngn större match för min STORA STARKA (mjuka?!?) Gixxer... :D

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
HA HA:rofl :blah Jag har ju fan inga muskler kvar efter tredje ronden. Tror att det var den i köket:va Det är mest skrubbsår o blåmärken kvar på denna slitna kroppen:näsblod Morsan såg min blåa kropp och undrade vad jag hade gjort:6surkart :ajjabajja

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
HA HA:rofl :blah Jag har ju fan inga muskler kvar efter tredje ronden. Tror att det var den i köket:va Det är mest skrubbsår o blåmärken kvar på denna slitna kroppen:näsblod Morsan såg min blåa kropp och undrade vad jag hade gjort:6surkart :ajjabajja

tur man har lite extra vikt o lägga till när man blev lite trött där på slutet... kommer dock inte ihåg så mkt av kökswrestlingen!! :va hehe jag har/hade x antal blåmärken o skrubbsår dagen efter.... en del av dig....en del av piiiip jag du fattar säkert :D :D

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
Gsx-R
:tungan Ja men lilla vän det var Jonas det :tungan

kan säga till er alla med stor glädje att jag kommer skriva på nytt med suzuki igen, :tummenupp :tummenupp

Och sen blir det en röja fest så snart jag kan stå på benen måste få ut mig lite ilska:huvet och vad passar bättre då en Outsider´s fest så man kan slå förnedra alla svin somm finns med där!:D Se upp Duddat jag har tränat fröken höger minst sju gånger om dagen hård och korta pass,:arsele

Sprit någon? 150 kr L kommer inom kort

japp.. kan säga att det gick fn undan med !! haha jonas fick ta i med 1000 gixxen ,.. :fart :cool: :bow

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Bara en liten varning. Om ni kör Backamo -Ödsmål passerat Sv-högen och upp å ner igen ut på en raka med en svag höger med en liten kulle på. Sedan svag höger igen ligger en gård uppe till höger där med dold utfart . Vet ni ver jag menar? Kompis som bor där med en dotter med nytaget körkort och så har han marker på anra sidan. Släpp lite där för han är lite orolig för att behöva få någon i sidan.
Det brukar gå fort där :)

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Tänkte lägga upp några bilder så ni inte tror att bygget avstannat...:)

Bifogat

• Image023.jpg
    Image023.jpg
    82.2 KB · Visningar: 56
  • Image024.jpg
    Image024.jpg
    81.6 KB · Visningar: 53

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Några till :)

Bifogat

• Image025.jpg
    Image025.jpg
    89.7 KB · Visningar: 50
  • Image027.jpg
    Image027.jpg
    94.9 KB · Visningar: 46
  • Image028.jpg
    Image028.jpg
    93.6 KB · Visningar: 46

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Nice!!!

Men du ska inte ha gröna fälgar när den är klar va??
Nope, de får bli svarta :tummenupp

Kinky Freding!! :yoparty men jag tycker nog att den passar dig :tuttar bättre än Krachsandra :tungan

hehehe... hoppas du tar rätt spruta till min tank :eek: hahaha
Det står en liten bunk med väldigt chockrosa färg inne i blandrummet...det är nu du ska tala om för mig hur bra och snygg och smart jag är...:D :D :D

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...