Steriotypa gympersonligheter

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
ett måste för gym(linne) killen är en stylad-golf känns som det är lag på det här....

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Det enda jag stör mig på när jag är och tränar är om det kommer ett gäng om 5-6 stycken som knappt tränar utan dom lever mest om.Annars så brukar jag inte bry mig så mycket om andra.Men det finns ju en hel del stereotyper på gymmet.Tror jag är killen som går dit och kör mitt pass utan att snacka alltför mycket och sen drar hem,men nån annan kan ju ha en annan uppfattning vad vet jag?:D

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om man retar sig på personer som du själv just beskrivit så e man nog ganska svag själv tycker JAG.Du nämner både längd o hållning på vissa personer,nästan lite rasistiskt tycker jag.Kan man inte träna utan att jämföra sig själv med andra borde man nog syssla med nåt annat.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
ktmjacke skrev:
2671377 Om man retar sig på personer som du själv just beskrivit så e man nog ganska svag själv tycker JAG.Du nämner både längd o hållning på vissa personer,nästan lite rasistiskt tycker jag.Kan man inte träna utan att jämföra sig själv med andra borde man nog syssla med nåt annat.
Rasistiskt? :va

Han skrev väl inte att han retar sig? Vem har han jämfört sig med? Varför ska man inte träna på gym om man jämför sig med andra? Jag jämför mig dagligen med andra människor...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
ktmjacke skrev:
2671377 Om man retar sig på personer som du själv just beskrivit så e man nog ganska svag själv tycker JAG.Du nämner både längd o hållning på vissa personer,nästan lite rasistiskt tycker jag.Kan man inte träna utan att jämföra sig själv med andra borde man nog syssla med nåt annat.

skärp dig nu! Vad är det för fel att lägga notis om steriotypa personer? Var skrev Jag att Jag retar mig på dessa? Jag tycker mest att det är kul att se mönster.

Att hacka på en kille för att han är 1.60 tycker även Jagär korkat, det har Jag inte gjort, däremot om denne springer runt med en latsspread och för ett jävla oväsen för att alla ska se hur ball han så är han ju bara jobbig och får väl räkna med att folk tycker och tänker om honom och då är det väl hans bekymmer om han klarar av det eller ej.

Den här tråden var inte menad som en krigsförklaring mot de personer som känner som träffade av mina beskrivningar utan mer att Jag har tränat på 3 olika gym och dessa tre "roller" har funnits på samtliga spelade av olika människor.

-Rosen- skrev:
2671085 läst på flashback på senaste tiden eller?

nä, why?

Last edited:

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
KalleNorton skrev:
2671530 Är det bara jag som upptäckt panchis-gubbarna som sitter i duschen dagarna i ända?

De håller väl till närmare simavdelningen? :gnissla

FreddaGädda

Guest
Ni glömde dessa:

1. Den oerfarna som gör det mesta fel.
2. 40-årskrisaren som skilt sig och börjat på gym, fått lite resultat, och blivit så exalterad av sin egen potential att han lastar på mer än han klarar av och slänger upp vikterna i största cheating-manér.
3. Den stöddiga, knäpptysta killen som tittar på sig själv i spegeln 90% av tiden. De andra 10 procenten ägnas åt att lunka omkring i häftig gångstil och se hotfull ut. Rycker gärna nåt fasligt och gör repsen i så hög hastighet det bara är möjligt.
4. Det oseriösa gänget med tonårsgrabbar som ska vara jättehäftiga inför sina polare. Visar noll respekt för att det finns andra närvarande.
5. Den där som ska använda halva antalet maskiner på en gång.
6. Den som aldrig tar bort nånting, utan bara lämnar vikterna och stängerna på golvet och går vidare för att göra samma sak med nästa redskap.

Bytte från ett populärt gym till ett där man har en bindningstid på minst 1 år. Skrämmer bort de flesta oseriösa. Tyvärr finns det jobbiga typer ändå, om än i mycket mindre antal.

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Glöm inte han som sitter i omklädningsrummet en halvtimme efter träningen o blandar till en proteinshake o o käkar banan...

åååh mmm... de e fan bland de goaste som finns, en banan o en jordgubbsproteinshake efter träningen o chilla lite..:rolleyes:

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
till nästa fråga, vilka av domhär karaktärerna känner ni igen er i? :tungan
eller hur andra ser på er?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Teo skrev:
2671510 skärp dig nu! Vad är det för fel att lägga notis om steriotypa personer? Var skrev Jag att Jag retar mig på dessa? Jag tycker mest att det är kul att se mönster.

Att hacka på en kille för att han är 1.60 tycker även Jagär korkat, det har Jag inte gjort, däremot om denne springer runt med en latsspread och för ett jävla oväsen för att alla ska se hur ball han så är han ju bara jobbig och får väl räkna med att folk tycker och tänker om honom och då är det väl hans bekymmer om han klarar av det eller ej.

Den här tråden var inte menad som en krigsförklaring mot de personer som känner som träffade av mina beskrivningar utan mer att Jag har tränat på 3 olika gym och dessa tre "roller" har funnits på samtliga spelade av olika människor.

nä, why?
för att där finns en "hyffsat" stor tråd om just detta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har varit på vanlig mönstring, kustjägar mönstring och polishögskole uttagning.
På vartenda ett så har det varit en orienterare med som har varit så begeistrad så han har nästan sprungit fel i första kurvan :hihi

Men dom är säkert trevliga dom oxå.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Jag är killen som börjar med tröja. Först och främst är det för att hålla värmen tills man kommer igång och samtidigt få upp värmen snabbare.
Att man sen tar av sig är väl klart när man blir varm, då jag antagligen svettas något mer än dom flesta :)

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Hoj
Honda cbr 929 -01
inte att förglömma:
killen i linne från 80-talet som puffar upp sig likt en blåsfisk så fort en tjej kommer in eller går förbi honom, och måste nödvändigtvis gå ner och göra armhävningar intill där tjejen tränar trots att alla bröstmaskiner är lediga.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln