HanneZ
Avställd
Jonathan. skrev:2671220Vbg_Snake?
Jonathan. skrev:2671220Vbg_Snake?
Lät inte det som Mavve?Jonathan. skrev:2671220Vbg_Snake?
Milla skrev:2671276Lät inte det som Mavve?
Haha, mavve kommer inte ens i närheten...Dee_cati skrev:2671372Det är samma person, sannolikheten att det finns två sådana är obefintlig.
Rasistiskt?ktmjacke skrev:2671377Om man retar sig på personer som du själv just beskrivit så e man nog ganska svag själv tycker JAG.Du nämner både längd o hållning på vissa personer,nästan lite rasistiskt tycker jag.Kan man inte träna utan att jämföra sig själv med andra borde man nog syssla med nåt annat.
ktmjacke skrev:2671377Om man retar sig på personer som du själv just beskrivit så e man nog ganska svag själv tycker JAG.Du nämner både längd o hållning på vissa personer,nästan lite rasistiskt tycker jag.Kan man inte träna utan att jämföra sig själv med andra borde man nog syssla med nåt annat.
-Rosen- skrev:2671085läst på flashback på senaste tiden eller?
KalleNorton skrev:2671530Är det bara jag som upptäckt panchis-gubbarna som sitter i duschen dagarna i ända?
Ja, oftast, men de finns även på gym. Det kryllar av dem om det är kombinerat gym/simhall.zoddri skrev:2671532De håller väl till närmare simavdelningen?
för att där finns en "hyffsat" stor tråd om just dettaTeo skrev:2671510skärp dig nu! Vad är det för fel att lägga notis om steriotypa personer? Var skrev Jag att Jag retar mig på dessa? Jag tycker mest att det är kul att se mönster.
Att hacka på en kille för att han är 1.60 tycker även Jagär korkat, det har Jag inte gjort, däremot om denne springer runt med en latsspread och för ett jävla oväsen för att alla ska se hur ball han så är han ju bara jobbig och får väl räkna med att folk tycker och tänker om honom och då är det väl hans bekymmer om han klarar av det eller ej.
Den här tråden var inte menad som en krigsförklaring mot de personer som känner som träffade av mina beskrivningar utan mer att Jag har tränat på 3 olika gym och dessa tre "roller" har funnits på samtliga spelade av olika människor.
nä, why?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |