Steriotypa gympersonligheter

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sen har vi tjejjerna som spenderar längre tid på att suga på sin vattenflaska än vad de tränar.

Eller grabben på trappmaskinen som inte bryr sig om när svetten droppar från armbågarna och bildar sjöar på golvet. Han älskar när svetten rinner och känner sig manlig när han lämnar saltsjöar på golvet som andra kan halka i.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Starstriker skrev:
2671752 Sen har vi tjejjerna som spenderar längre tid på att suga på sin vattenflaska än vad de tränar.


Träning ger färdighet. :mattias
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Zee skrev:
2671808 Att suga eller att gymma?

Tja valet är ditt...:D

Nej, tänkte mest att störa sig på olika folk på gymet. Bättre med mindre ställen kanske? Inga probs på "mitt" gym iaf.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Ricken skrev:
2671575 Jag har varit på vanlig mönstring, kustjägar mönstring och polishögskole uttagning.
På vartenda ett så har det varit en orienterare med som har varit så begeistrad så han har nästan sprungit fel i första kurvan :hihi

Men dom är säkert trevliga dom oxå.
hehe... jag ser på stavningen och särskrivningarna att du blev polis. Grattis :tummenupp :tungan

På gymmet är jag den där killen som helt ogenerat står och spänner musklerna i speglarna. förr när jag var mer blyg så var jag han som låtsades att han fått något i ögat och stod och speglade musklerna.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
-Rosen- skrev:
2671572 för att där finns en "hyffsat" stor tråd om just detta


ålrajt, vet inte vad "flashback" är för nå´t.

Stoppsladd skrev:
2671815
Nej, tänkte mest att störa sig på olika folk på gymet.

talar bara för mig själv som trådskapare. Jag har inget emot dessa steriotyper. Ska Jag vara ärlig är det dessa personligheter som man kommer ihåg och de andra "gråa" som man glömt sekunden efter man lämnat lokalen.

Tycker bara att det är sjuuukt kul att det alltid ska finnas en kille som har lite speciella träningsmetoder som han prakticerar mer för att andra ska tro att han vet något de andra inte vet. sen att det inte hänt ett skit på ett år får inte honom att tappa tågan. :tummenupp
 
Last edited:

Dark_Messenger

Guest
zoddri skrev:
2671046 Det var typerna som Dark_Messenger talar om som gjorde att jag inte orkade fortsätta träna på IKSU här i stan.

men ja e int bitter..
Weee.. Där tränade jag under min tid i Umeå. Nostalgi.:nicka

Iofs är det väl där "alla" tränar i Ume.

Vet vad du menar...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
UrbanTiger skrev:
2671539 Den underligaste av dom alla är väl ändå killen som smyger in i damernas omklädningsrum och stjäl deras underkläder.

Fast han är ju åtminstone straight...

Apropå gymmande människor så såg jag så sent som igår en lastbilschaffis i Örebro som hade LILA/ROSA "anabola-byxor" på sig! Jag skämtar inte när jag säger att senast jag såg det var i mitten på 90-talet och redan då var det enormt mycket gay över det hela.
Dessutom var han inte ens speciellt stor heller, något som gör det ännu mer komiskt :hihi
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Dee_cati skrev:
2672652 Fast han är ju åtminstone straight...

Apropå gymmande människor så såg jag så sent som igår en lastbilschaffis i Örebro som hade LILA/ROSA "anabola-byxor" på sig! Jag skämtar inte när jag säger att senast jag såg det var i mitten på 90-talet och redan då var det enormt mycket gay över det hela.
Dessutom var han inte ens speciellt stor heller, något som gör det ännu mer komiskt :hihi

Det är ju humor! Var kan man köpa så´nna brallor?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Teo skrev:
2672769 Det är ju humor! Var kan man köpa så´nna brallor?

Gymgrossisten mfl borde väl ha dem. Går under namnet "anabola-brallor" då de som knaprade ryssar mm inte kom i vanliga jeans. Resår i midja och resår vid anklar och gärna så mycket färger och mönster som möjligt.
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Dark_Messenger skrev:
2671035 Jag anser att du glömt en viktig karaktär.

Alla fuckon som går till gymmet bara för att prata i mobilen (varför har man ens med en sån in på gymmet), stå och snacka med polaren, diskutera musiken som spelas, fippla med stereon, stå o dra töntiga barstorys, glo på andra osv. Dvs den stora massan som hänger på träningsanläggningar.

På gymmet är det stenhård träning som gäller. Intensivt ska det vara. Snacka skit kan man göra i baren eller hemma. Är jag störd som blir provocerad av alla dessa eller känner ni igen det?

Fy fan för tränings-Svensson.

Lol, Vad är det för fel att gå dit me nån polare o träna o snacka lite skit när man har vilopaus?

Antar det är samma med hojjåkning? ALLTID gasen i bott o Stenhård körning.
Andra motorcyklister får man Icke köra med lr stanna o snacka skit med.

Nej, hojj ska köras Stenhårt o Intensivt...

Fast du kanske inte har tillräckligt med kompisar så det räcker till att snacka med dom utanför puben lr hemmet :tungan
Så frågan är om du är störd lr inte... Jag vet vad jag tkr ;) haha
 
Last edited:

skeletor

let´s get it on, c´mon
Gick med
13 Aug 2006
Ort
skåne
Hoj
fireblade-98
ni har glömt den viktigaste figuren som finns på alla gym!!!
den vrålsexiga tjejen med tighta brax, sportig hästsvans och fin hylla:tuttar

finns på alla gym utom mitt. i mitt lilla källargym finns bara en massa mongosar. och då inkluderar jag mig själv:arsele


förresten e de skönt att ha tröja ett tag och bli varm. sådeså!
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Dark_Messenger skrev:
2671989 Weee.. Där tränade jag under min tid i Umeå. Nostalgi.:nicka

Iofs är det väl där "alla" tränar i Ume.

Vet vad du menar...

Njae... om alla innebär alla studenter så... har tränat där nån gång men det är ju så jäkla mycket folk där + en massa dryga polisstudenter!
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
FreddaGädda skrev:
2671544
5. Den där som ska använda halva antalet maskiner på en gång.

He he den är jag!

---------------------

-Är man dum i huvudet om man ibland tränar i badtofflor? Vad är det för typ?
 

Henken

Guest
Jag är den som tittar på den tajta tjejjen som suger på vattenflaskan. Sen blir resten av passet utfört med lätt framåtböjd hållning.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top