Steriotypa gympersonligheter

Olsson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha Tracer 07
Det finns alltid någon typ som aldrig torkar av bänken efter sig. Oavsett hur svettig den är när denne lämnar den går personen med intensiv blick vidare till nästa station. Så otroligt fokuserad på sin kroppsutveckling att denne glömt bort allt vad som heter hygien.

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Speed Triple R -15
AndreasNo skrev:
2671547 Glöm inte han som sitter i omklädningsrummet en halvtimme efter träningen o blandar till en proteinshake o o käkar banan...

åååh mmm... de e fan bland de goaste som finns, en banan o en jordgubbsproteinshake efter träningen o chilla lite..:rolleyes:

Mintchocklad är godare än jordgubbssmak! Och ja, jag sitter gärna i omklädningsrummet och varvar ner efter ett pass. Lite vassle för att bromsa nerbrytningen är inte fel! :hej

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Teo skrev:
2670960 Var precis och tränade och la märke till att det alltid, på alla gym finns ett par roller som MÅSTE spelas av någon/några.

1: Klassiska killen med muskel-linne men som öppnar träningspasset iförd huvtröja som han senare kastar av då han fått tillräcklig pump.

2: Killen som är 1.60 lång och som i uppenbar självförtroendekompensation går i konstant latspread.

3: Den smala killen, oftast med hästsvans som tror sig ha koll på läget och till skillnad från pöben som kör 3-4 set x 8-12 reps alltid har någon konstig indian/munk strategi där han står med en liten hantel och lyfter den upp och ner en gång, lååångsamt så det tar 3 minuter medans ögonen rör sig oberoende av varann på jakt efter någon som verkar vilja ifrågasätta metoden så han kan förklara hur upplyst han är innom hokuspokusfysiologi.
Du menar pöbeln.

Lite andra intressanta gympersonligheter:

- Turken som kommit över ett gigantiskt parti ryssar och tränar enbart överkropp i ett XXS-linne. Givetvis med kotlettfrilla.

- Den gubbfete 40-plusaren med hårdrockarkropp som spenderar 5 lök i månaden på kosttillskott.

- Äcklet som tränar i samma t-shirt i två månader och sprider en osannolig stank vart han än går. Brukar inte dra sig för att lägga av en äggfis eller två vart han än går i gymmet.

- Blobbruden som köpt gymkort för att kunna säga att hon minsann tränar flera gånger i veckan. Utför precis ALLA övningar gravt fel och kunde lika gärna skita i att träna.

- Den dopade bulkaren som äter 5 kg mat varje halvtimme, och som absolut måste bajsa sönder toaletten innan han går ut och tränar. Givetvis värmer han 5 kg ris och kyckling som stinker fan och äter detta i fikahörnan efter passet.

- Styrkebältesmarodören som tar det enda styrkebältet som finns och har det på sig hela passet, trots att han bara kör biceps.

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Å så har vi Belgian Blue snubbarna som alltid duschar hemma för att de inte vill visa sina bitch-tits och förkrympta genitalier.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Espen skrev:
2675546 Mintchocklad är godare än jordgubbssmak! Och ja, jag sitter gärna i omklädningsrummet och varvar ner efter ett pass. Lite vassle för att bromsa nerbrytningen är inte fel! :hej

Inte alls, minten smakar inget vidare gott.

Jordgubbssmaken är klart godare.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
På ett av "mina" gym finns det en kille som springer in i lokalen, tränar ett set på varje maskin i några sekunder och sedan springer ut.. nämnde jag att han alltid har solglasögon?

F.ö. så glömmer ni ta upp de "bra" personligheter som finns. Där jag tränar behövs det t.ex. bara en liten nick för att få pass. Ställer man en fråga får man ett vänligt svar tillbaka. En av instruktörerna var lite spydig från början men efter en konfrontation så släppte hans förutfattade meningar.

God jul eller nått..

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Teo skrev:
2670986 1: nej
2: stora massan (i det här ammanhanget)
3: dito

I dag var Jag killen som klämde tummen på en hantel.

vad tråkiga ni är, har ingen annan lagt märke till dessa? eller kände ni er träffade?:arsele

ahahaha ja det där känner man ju igen! Men du glömde nummer 4!
4) Den jätte stora killen (tror han iaf) som alltid ska blåsa upp sig så jävligt. Har lätt för att kommentera andras tekniker och måste allltid dela med sig om sin åsikt varesig folk vill eller inte. Har förmodligen fått för lite stryk som liten.

biker.s

vulgar display of power
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Retta
Jag tillhör kategorin som ALLTID kör med en huvtröja från början av passet. Anledningen till det är dock inte att få en grym pump, snarare att alltid bli ordentligt varm pga. alla gamla skador man dragit på sig genom åren....fast det är klart lite pump skadar ju inte:D

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Speed Triple R -15
burner skrev:
2675669 Inte alls, minten smakar inget vidare gott.

Jordgubbssmaken är klart godare.

Kan väl villigt erkänna att jag börjar tröttna på minten också... köpte fem kilo :huvet

Vilket märke använder du?

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
AndreasNo skrev:
2676314 Mint o banan går inte ihop...de ska ba jordgubb :fakta

Inte snacka om saker du inte vet nåt om! :mad:
Choklad mint......
Basta!:D
Enbart choklad e fortsatt bäst hittils...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Själv är jag killen som tränar stenhårt när jag är på gymmet och mellan passen stirrar på sig själv på spegeln:yoparty

Brukar till och med le och flörta med mig själv. Fan va vacker jag är.
Nästan så att jag vill vara någon annan så att jag kan få vara med mig själv:näsblod :tummenupp

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag känner igen... men det var några år sedan. :)

Jag är den kvinnliga varianten av 1an, som tar av mig huvtröjan när det är varmt nog... vilket skrämmer den tanige killen nummer 3 eftersom jag både lyfter tyngre vikter i knäböj och marklyft och har mer muskler. Vilket får skvallerkärringarna (båda könen) att rynka på näsan eftersom det är okvinnligt att använda fria vikter och inte maskinerna... :D

Förresten är det visst gott med proteinshake (choklad kan man aldrig tröttna på) och banan i omklädningsrummet. Man blir faktiskt skithungrig av att träna. Sådetså. ;)

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Starstriker skrev:
2671752 Sen har vi tjejjerna som spenderar längre tid på att suga på sin vattenflaska än vad de tränar.
Det vet ju alla att unga tjejer står för en majoritet av vattenförbrukningen i världen, det är "nyttigt" att bälga i sig en 6-7 liter vatten per dag, det står i Vecko-Revyn! :fakta

Eller grabben på trappmaskinen som inte bryr sig om när svetten droppar från armbågarna och bildar sjöar på golvet. Han älskar när svetten rinner och känner sig manlig när han lämnar saltsjöar på golvet som andra kan halka i.
Jag irriterar mig mer på folk som verkar vara vettskrämda för lite svett. För fan, gå inte på gym i så fall, när man tränar så svettas man, det är ofrånkomligt. Senast jag var på gymmet så såg jag en lirare stå och tok-torka en maskin i flera minuter innan han satte sig på den, trots att personen innan hade torkat av den. Grymt löjligt.

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
ehm..tips från coachen..

Skit i alla andra, träna för att du gillar att träna och tänk på dig själv när du gör det.

Yay! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...