Dr.Bike
Guest
Teo: Menade du inte steroida gympersonligheter?
-Rosen- skrev:2671572för att där finns en "hyffsat" stor tråd om just detta
AndreasNo skrev:2671547Glöm inte han som sitter i omklädningsrummet en halvtimme efter träningen o blandar till en proteinshake o o käkar banan...
åååh mmm... de e fan bland de goaste som finns, en banan o en jordgubbsproteinshake efter träningen o chilla lite..
Du menar pöbeln.Teo skrev:2670960Var precis och tränade och la märke till att det alltid, på alla gym finns ett par roller som MÅSTE spelas av någon/några.
1: Klassiska killen med muskel-linne men som öppnar träningspasset iförd huvtröja som han senare kastar av då han fått tillräcklig pump.
2: Killen som är 1.60 lång och som i uppenbar självförtroendekompensation går i konstant latspread.
3: Den smala killen, oftast med hästsvans som tror sig ha koll på läget och till skillnad från pöben som kör 3-4 set x 8-12 reps alltid har någon konstig indian/munk strategi där han står med en liten hantel och lyfter den upp och ner en gång, lååångsamt så det tar 3 minuter medans ögonen rör sig oberoende av varann på jakt efter någon som verkar vilja ifrågasätta metoden så han kan förklara hur upplyst han är innom hokuspokusfysiologi.
Espen skrev:2675546Mintchocklad är godare än jordgubbssmak! Och ja, jag sitter gärna i omklädningsrummet och varvar ner efter ett pass. Lite vassle för att bromsa nerbrytningen är inte fel!
D.v.s. man går omkring och "bryter" hela tiden?yates skrev:2673017Detta
Bryter och bryter, man spänner latissumus dorsi. http://sv.wikipedia.org/wiki/Latissimus_dorsisEiKo skrev:2675814D.v.s. man går omkring och "bryter" hela tiden?
Oberoende om man har muskler eller?
Mvh
Teo skrev:26709861: nej
2: stora massan (i det här ammanhanget)
3: dito
I dag var Jag killen som klämde tummen på en hantel.
vad tråkiga ni är, har ingen annan lagt märke till dessa? eller kände ni er träffade?
valmers skrev:2675846Bryter och bryter, man spänner latissumus dorsi. http://sv.wikipedia.org/wiki/Latissimus_dorsi
burner skrev:2675669Inte alls, minten smakar inget vidare gott.
Jordgubbssmaken är klart godare.
Espen skrev:2676074Kan väl villigt erkänna att jag börjar tröttna på minten också... köpte fem kilo
Vilket märke använder du?
AndreasNo skrev:2676314Mint o banan går inte ihop...de ska ba jordgubb
Det vet ju alla att unga tjejer står för en majoritet av vattenförbrukningen i världen, det är "nyttigt" att bälga i sig en 6-7 liter vatten per dag, det står i Vecko-Revyn!Starstriker skrev:2671752Sen har vi tjejjerna som spenderar längre tid på att suga på sin vattenflaska än vad de tränar.
Jag irriterar mig mer på folk som verkar vara vettskrämda för lite svett. För fan, gå inte på gym i så fall, när man tränar så svettas man, det är ofrånkomligt. Senast jag var på gymmet så såg jag en lirare stå och tok-torka en maskin i flera minuter innan han satte sig på den, trots att personen innan hade torkat av den. Grymt löjligt.Eller grabben på trappmaskinen som inte bryr sig om när svetten droppar från armbågarna och bildar sjöar på golvet. Han älskar när svetten rinner och känner sig manlig när han lämnar saltsjöar på golvet som andra kan halka i.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|