Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
tomasni skrev:
Bra runda idag ! :)

Tack :) Bitvis lite lägre tempo än jag tänkt, men det var kul ändå.

Kroksvägsåka behöver inte alltid vara supersnabbt, var en av tankarna med den här rundan, men hade lite överseriösa problem hålla igen på en av favoritvägarna., Kårsta-Karby, men lyckades.. :tungan

/B
 
Last edited:

wader

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
borlänge
Hoj
ninja
inga som ska chansa o ta en tur nu ikväll då? polarn har skrotat sin hoj så jag blir lite ensam här:)
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Behövde lite "återhämtning" efter förra torsdagens mixade SH/Rapido-runda då det blev 27 hojar, så istället en sent påkommen kvällsrunda i lite softare tempo och bara rätt sent utlagd på RapidoWebbens PåGång-sida, blev en massa Twin-muller, och lagom få, inte så mycket hålla reda på :rolleyes: :) Några bilder här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=309&ev_id=309

MEN...! Hörde det var något gäng, någon SH-tröja synlig, som mellanlandat och fikat på Rapido ikväll, onsdag, vilka var ni? Nästa onsdag är det jag som sköter kaffebryggaren, kom gärna förbi igen då! (bara ni nöjer er med kaffe/läsk, jobbigt laga hamburgare... :D :) )

Torsdag, vädret ser lite skakigt ut, men kanske uppehåll söderut, dags för en Medissamling igen och runda söderut?

Edit/... Dock mycket galna rådjur ute på kvällarna nu, såg runt 5 st. på 15 mil :död

/B
 
Last edited:

Scrub

Guest
Hallå Hallå!

Sökte på Brostugan, denna tråd fick flest träffar.

Vad har hänt med med Brostugan-träffarna?
För nåt eller några år sen så var det ju alltid knökfullt, nu är det helt dött.
Jag åker förbi varje dag eftersom jag jobbar på Ekerö.
:confused:
 

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
benkar skrev:
[snip].....

var ni? Nästa onsdag är det jag som sköter kaffebryggaren, kom gärna förbi igen då! (bara ni nöjer er med kaffe/läsk, jobbigt laga hamburgare... :D :) )

Torsdag, vädret ser lite skakigt ut, men kanske uppehåll söderut, dags för en Medissamling igen och runda söderut?

Edit/... Dock mycket galna rådjur ute på kvällarna nu, såg runt 5 st. på 15 mil :död

/B

Vill du ha hjälp med att grilla hamburgare så hojta till bara.....

Åkte en del av den senaste torsdagsturen, den med 30 hojar... tillsammans med min granne igår kväll. Ett gäng med rådjur mellan Åkersberga och Waxholm som ville titta närmare på våra hojar. Scary shit...

BENKAR: Vad är tecknet för rådjur?
:yoparty ovanför hjälmen?

/Peter
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, nu rör de på sig, rådjurshelvetena. Ett år igår, sen jag prickade Bambi och slog mig alldeles vimsig.
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Retep skrev:
Vill du ha hjälp med att grilla hamburgare så hojta till bara.....

Åkte en del av den senaste torsdagsturen, den med 30 hojar... tillsammans med min granne igår kväll. Ett gäng med rådjur mellan Åkersberga och Waxholm som ville titta närmare på våra hojar. Scary shit...

BENKAR: Vad är tecknet för rådjur?
:yoparty ovanför hjälmen?

/Peter

Hamburgare, nästa onsdag, tack :) Men löser sig nog!

Rådjur... då hinner jag bara... :jisses

Men... vad tror/tycker ni, Torsdag, vädret ser lite skakigt ut, men kanske uppehåll söderut, dags för en Medissamling igen och runda söderut, i rådjursanpassat tempo... :rolleyes: Släpar med mig hojen till jobbet imorgon bitti, så får vi se vad vädret har att bjuda på!

/B
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Kan va nått har inte åkt en SH-runda på evigheter, ska bara se om jag hinner byta bromsoken efter jobbet va ere för tid som gäller?
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hightuned skrev:
Kan va nått har inte åkt en SH-runda på evigheter, ska bara se om jag hinner byta bromsoken efter jobbet va ere för tid som gäller?

Brukar väl vara vid 18-tiden, måste bara kolla att jag garanterat kommer loss från jobbet vid kl. 17 eller så, åtminstone om jag ska hålla i rundan.

/B
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
benkar skrev:
Brukar väl vara vid 18-tiden, måste bara kolla att jag garanterat kommer loss från jobbet vid kl. 17 eller så, åtminstone om jag ska hålla i rundan.

/B

Låter som en j-vla drömm. För en gångs skull har jag inget inbokat. Är bara vädret ok, så är jag där styft 18.00. :tummenupp
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
loser skrev:
Låter som en j-vla drömm. För en gångs skull har jag inget inbokat. Är bara vädret ok, så är jag där styft 18.00. :tummenupp

Jag vet ännu inte om jag kommer loss från jobbet så att jag hinner till klockan 18 :död

/B
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
loser skrev:
Vem skall jag ringa och hota? Messa mig när du vet hur det blir så är du en liten sockersmula! :D

Var för optimistisk när jag kom på att det skulle vara kul med en torsdagsrunda, vet fortfarande inte exakt när jag kommer loss, och några andra grejor som borde fixas, så åtminstone jag hoppar över idag.

/B
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
benkar skrev:
Var för optimistisk när jag kom på att det skulle vara kul med en torsdagsrunda, vet fortfarande inte exakt när jag kommer loss, och några andra grejor som borde fixas, så åtminstone jag hoppar över idag.

/B


En runda på Lördag dag 6/8 Kring 10 tiden??
 
Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
benkar skrev:
Fixar du sol och torra vägar på lördag så fixar jag vägvalet... :)

/B

"16 grader. Växlande molnighet och en del regnskurar."

Ryktas även om hagelstormar och vindbyar uppåt 60-70 sekundermeter, för att inte tala om galna älgar och mötande Imprezor. Sommaren är över! :mad:

ice_storm_my_road_1998.sized.jpg
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top