Mille-R skrev:Farten?
rikard1979 skrev:nyckeln
klart dagens roligaste minne....
Solan skrev:Den har jag slutat leta efter, jag kommer aldrig hitta den!
Hmm...jag är en klant jag vet!
Stort tack till RoLLER och Mattias som hjälpte mig att lösa mitt pinsamma problem.
*DanTheMan* skrev:Nu håller vi sej säfften va
Allt e bara förtal,jag vet ingentinken
Robban W skrev:Öh hörru Benkar?! Vad har du gjort med din kamera? Finns det inga fina bilder från era äventyr?
jander skrev:Hallå,
för dom som undrar hur det gick för RG500-Johannes så kan jag förmedla att han är ok, bortsett från ett brutet smalben. Änglavakt?
I samband med det: Om någon som var närvarande vid olyckan uppfattade vad det var för bärgningsfirma som kom och plockade upp hans hoj så får ni gärna höra av er till mig - jag försöker lista ut var den tog vägen efter olyckan. Inte så lätt att luska ut på en söndag när ingen svarar i telefon...
/Johannes bror
rikard1979 skrev:hur hände olyckan? såg ju så himla fint ut där han måste ha krashat! kanske gick lite väl fort, eller fick han möte eller så?
jander skrev:Hallå,
för dom som undrar hur det gick för RG500-Johannes så kan jag förmedla att han är ok, bortsett från ett brutet smalben. Änglavakt?
I samband med det: Om någon som var närvarande vid olyckan uppfattade vad det var för bärgningsfirma som kom och plockade upp hans hoj så får ni gärna höra av er till mig - jag försöker lista ut var den tog vägen efter olyckan. Inte så lätt att luska ut på en söndag när ingen svarar i telefon...
/Johannes bror
jander skrev:Jag var ju inte med, men från vad jag förstått från Johannes själv så var det en kombination av att inte känna vägen, en överraskande tvär, skymd, kurva och att bli lurad av kraft- eller teleledningar som fortsatte rakt när vägen svängde. Inget möte.
Kort sagt, han åkte för fort
Enligt vad som sagts tidigare i tråden är det ett känt olycksställe.
/J
Jas-95 skrev:.....[snip] Då uptäcker vi en öppen fraktur som det blöder ifrån. Som tur är dyker det upp 2 personer en kille och en tjej som båda är sjukskötare. Dom har tryckförband som vi lägger om. Kommer tyvärr inte ihåg vad dom hette.
Mattias skrev:Fast på det hela taget var det roligt. Jag var i Rapidokåken nyss (00.55), och det börjar urarta till orgie. That's the spirit!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|